Kysymys varatuille naisille
Uskallatko antaa puhelimesi kumppanisi tarkastettavaksi vai tulisiko välitön ero?
Kommentit (43)
Uskaltaisin vaikka heti, mutta meillä ei ole mitään syytä tonkia toistemme kännyköitä.
Uskallan antaa, jos sitä pyydetään. Siellä ei ole mitään jännittävää, eikä salattavaa. Elän tylsää elämää ja ehkä, siinä tilanteessa, se seikka avautuu myös kumppanille.
Tietenkin uskallan. Meillä molemmilla puhelin on eteisen hyllyssä. Jos olen itse estynyt vastaamasta jonkin kotityön johdosta, mieheni vastaa siihen. Samoin on toisin päin. Näin on ollut meillä aina. Meillä vastaa puheluihin ja viesteihin se, joka siihen ehtii vastaamaan. Olemme 60 luvulla syntyneitä ja varmasti lankapuhelin ajan kasvatteina on syynä siihen, ettemme osaa ajatella puhelinta jotenkin yksityisenä juttuna. Meille riittäisi itseasiassa yksi yhteinen puhelin.
Tietysti uskallan, samoin toisinpäin. Eipä vaan ole mitään syytä olla mustasukkainen ja tutkailla toisen puhelinta.
Puhelimeni on usein toisessa paikassa kuin itse olen ja koko perheeni tietää hyvin tunnuskuvioni, joten jos joku tuntee pakottavaa tarvetta sen selaamiseen, niin se on helppo juttu. En varmasti edes huomaa asiaa.
Tottakai saa, fiksuna tyttönä olen nimennyt kaikki luotettavat panokaverini naisten nimillä, esim ”Riikka, Palkkareskontra”
Tai
”Anneli, Asiakkuusjohtaja”.. he eivät ota yhteyttä, ellen itse aloita keskustelua.
Ja sellaiset kundit, jotka oma-aloitteisesti lähettävät kikulinkuviaan, nimeän:
”Häirikkörunqqari1, 2, 3 jne”.
Ja kyllä, mulla on melkein 10 sivusuhdetta avioliittoni ohessa..
En voisi antaa, pitäisi ensin poistaa viestejä ja puheluita.
Puhelimessani on aika paljon asioita jotka eivät miehelleni kuulu, esim. ystävien tilityksiä omista parisuhteistaan. Ei ole siis mistään uskalluksesta kiinni vaan ihan kunnioituksesta muita ihmisiä kohtaan en tekisi noin. Eikä tee miehenikään.
Vierailija kirjoitti:
En voisi antaa, pitäisi ensin poistaa viestejä ja puheluita.
Tätä juuri tarkoitinkin. Yksi tunnusti jo.
Todellakin voisin.ei siellä ole mitään ihmeellistä.mies ja lapset saavat käyttää ihan vapaasti.
Uskaltaisin, mutta kyllä menisi maku miehestä, jos tuollaista pyytäisi.
Uskallan antaa ja saan käyttää miehen puhelinta jos haluan. Mutta en halua kun molemmilla on oikeus yksityisyyteen.
Jos mieheni nyt haluaisi katsoa puhelintani, messengerin ja whatsapin keskusteluissa ei ole mitään kiinnostavaa. Whatsapissa esimerkiksi meillä on kaksi ryhmää missä me molemmat ollaan mukana ja muutenkin käytän wappia enimmäkseen miehen kanssa viestittelyyn.
En soittele koskaan kellekkään, kun en jaksa lätistä kenenkään kanssa.
Googlen sivuhistoriasta löytyy googlettelun aiheita, uutisia yms. Viimeksi olen googlettanut venyttelyohjeita.
Olen tylsä ja uskollinen 😂
Mieheni katselee puhelintani useinkin koska en minä osaa päivityksien jälkeen laittaa sitä taas sellaiseksi kun haluan tai kun joku häiriö tulee siihen tmv. Hänen sormenjälki on myös ohjelmoitu joten saa sen myös auki ihan luvallisesti jos haluaa. Miksi siitä ero tulisi?
Ööööö uskaltaisin, muttei mies, joka haluaa "tarkistaa" puhelimeni olisi pitkään kumppanini. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus kun ei enteile hyvää.
Mies kyllä tietää tunnuskoodin puhelimeeni, katselkoot mitä lystää. Ja välillä kyllä selaa instagramia, koska ei periaatteen vuoksi tee omaa instatiliä (Joo, vanha jäärä)
Ap, sulla on ongelma. Naisellas voi olla vaikka kokonaan eri puhelin niitä puheluita ja viestejä varten! Tongi nyt varmuuden vuoksi kaikki laukut ja taskut.
Ihan vapaasti vaan, ei ole edes älyluuria.
Tietenkin uskallan. Leikkii meidät teinitkin mun puhelimella. Ei siellä ole mitään, mitä eivät saisi nähdä. Tietysti olisi aika törkeää, jos menisivät lukemaan jotain ystävieni lähettämiä viestejä (jos ystävä kertoo mulle jostain huolestaan, hän ei automaattisesti tarkoita sitä jaettavaksi muille kun mulle).... mutta miksi ihmeessä lapset tai mies niitä menisivät lukemaan.
Siis ero kumman aloitteesta? Naurettava kysymyskin. Miksi puhelimeen katsomisesta tulisi ero?