Mitä gullikseenin ohjeita te nyt teette? Sitruunapastaa?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Lohii, sitruuna jaa suola.
Jotaain cremeä siiihen viellä ja jotain kassvillisuutta.
En mitään. Ei kai sillä (tai hänen ex-miehellään) ole ollutkaan kuin yksi ns. hittiresepti, jota kaikki halusi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ei kai sillä (tai hänen ex-miehellään) ole ollutkaan kuin yksi ns. hittiresepti, jota kaikki halusi tehdä.
No onhan nyt uusi kirjakin tullu, kai siäl joku on tehtäväkin resähti. Minä tykkäsin siitä varhaiskaalisalaatista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan nyt uusi kirjakin tullu, kai siäl joku on tehtäväkin resähti. Minä tykkäsin siitä varhaiskaalisalaatista
Löytyykö kirjasta uudelleen keksittynä tällä kertaa makaronilaatikko vai nakkikeitto? Kuten keksivät uudestaan pääkallopadankin joku aika sitten.
Nyt on in uunifetapasta. Ohje löytyy Liemessä-blogista:
http://liemessa.fi/2019/02/uunifetapasta/
Vierailija kirjoitti:
Hanna G on julkaissut ihan viime aikoinakin useita hyvän kuuloisia reseptejä. Ainakin kalasoppaa aion testata pian. Ihan sama, onko koko kansan mielestä ”hitti”. Minusta hän vaikuttaa hyvältä kokilta, monet hänen resepteistään olen testannut ja kaikki olleet hyviä.
Hänen persoonansa julkinen puoli herättää monissa ristiriitaisia tuntemuksia, minussakin. En tiedä oikein, miksi. Ei sen väliä, hyvä kokki ja reseptien laatija hän silti minusta ihan aidosti on, vaikka tällä palstalla häntä kuuluukin vissiin hirmuisesti vihata. Suosittelen kokeilemaan (reseptejä, en nettivihaa). Ja ei, en ole Hanna enkä liioin tunne häntä.
Lohii, sitruuna jaa suola.