Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi kilteille miehille

Paljaalla
09.02.2019 |

Mekin voimme saada, jos näytämme jänniltä ja käyttäydymme itsevarmasti.
Näin kävi minulle eilen ja näin voi käydä myös teille joskus.
Muistakaa kuitenkin olla rehellisiä pokallenne. Näin hänkään ei kuvittele muuta kuin olevansa yhden illan hupia ja lähtee aamulla kyselemättä ja hyvällä tuulella pois.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikein rasti on tietysti esiintyä itsevarmasti, koska emmehän me sellaisia ole. Luojan kiitos, että näytän edes jännältä.

Vierailija
2/6 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs kun minä olen kiltti mies enkä edes haluaisi yhden yön juttuja? Haluaisin oman sydänkäpysen, naisen jonka kanssa jakaa salaisimmatkin tunteeni. Ei taida arvoisiani kivoja naisia olla, kaikki pyörivät vain k-karusellissa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta entäs kun minä olen kiltti mies enkä edes haluaisi yhden yön juttuja? Haluaisin oman sydänkäpysen, naisen jonka kanssa jakaa salaisimmatkin tunteeni. Ei taida arvoisiani kivoja naisia olla, kaikki pyörivät vain k-karusellissa :(

Näin toki minäkin haluaisin, mutta koska en kelpaa naisille kilttinä, niin näihin on lähdettävä ellei halua olla aina ilman läheisyyttä.

Vierailija
4/6 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hyljeksivät kilttejä miehiä. Tämä on peräisin ihmiskunnan alkuhämäristä. Nainen vaistoaa, ettei nyssykkä pysty pitämään huolta naisesta ja hänen jälkeläisistään. Asiathan ovat muuttuneet paljonkin siihen verrattuna. Sama tunnepohja naisilla on vieläkin tismalleen. Kilttissä miehessä on kuitenkin se hieno puoli, että sitä voi käyttää paljon helpommin hyväksi. Sad but true.

Vierailija
5/6 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen kiinosti.

Vierailija
6/6 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mahtavaa joo. Asun opiskelijasolussa ja yhdellä kämppikselläni  on ollut yli 100 kännipanoa vuodessa ja monesti ilman kondomia. Seuraksena ainakin kaksi kertaa klamydia ja jälkisehkäisypillereitä. Vaikka hän käyttääkin ehkäisypillereitä, niin hän unohtaa ottaa välillä, koska alkoholismi! Voi siksi tulla raskaaksi! Yksi mies näytti olevan erityisen innoissaan, kun oli päässyt yhdenyönseuralaiseksi. Näin kun antoi lähtiessään pusun. Kannattikkohan paljaalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä