Miesystävä ei suostu vaihtamaan OMAN KISSANSA hiekkoja vaikka olen raskaana - en halua saada toksoplasmoosia
Enkä myöskään ala ostaa seuraavan 8kk ajalle hanskoja omaan piikkiini (mies ei maksa)
Nyt kissa tekee tarpeensa minne sattuu ja pitkin kämppää, joten miehen luona on luonnollisesti aika epämiellyttävää olla. Olenkin ollut nyt siitä saakka omalla asunnollani, kun sain tietää raskaudesta.
En tajua mitä tuon päässä liikkuu. Ei nyt ole niin iso vaiva. Tähän saakka olen itse siivonnut kissan laatikon sillä kävi sääliksi kissaa.
Kommentit (22)
Kuka ne hiekat ennen sinua vaihtoi? Ei siitä mitään plasmooseja tule kun et syö sitä kakkaa, mutta silti nyt taas vähän outoa.
Mitäs arvelet: tuleeko mies vaihtamaan teidän yhteisen vauvanne vaippoja?
Hmm voit olla varma, ettei mies tule vaihtamaan myöskään oman lapsensa vaippoja :D sinuna sanoisin, että kissa lähtee jos hän ei siitä huolehdi. Tai lähtisin itse.
Älä vaihda. Oppikoon ensin huolehtimaan kissastaan ja sitten vasta lapsesta. Harkitse vielä.lähdetkö kelkkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne hiekat ennen sinua vaihtoi? Ei siitä mitään plasmooseja tule kun et syö sitä kakkaa, mutta silti nyt taas vähän outoa.
Miehen äiti, mutta hän joutui hoitokotiin eikä enää siihen hommaan kykene.
Ap
Itse en ottanut riskiä raskausaikana ja mies teki hiekan putsaukset mukisematta. Jos mun mies olis noin lapsellinen ja saamaton, en kyllä muutenkaan kattelis vaan harkitsisin eroa.
1/5, omaperäinen mutta liian selvä
Pistäisin tuollaisen luuserin kiertoon. Haisee varmaan kuselta koko poika.
No oikeasti? Mies, joka elää kissanpaskan keskellä on mielestäsi sopiva isäksi? Vastuuntuntoinen, huolehtiva isä? Kissa ja paska on sinänsä olematon asia, sillä kyseessä on miehen asennevamma tai luonnehäiriö. Jätät miehen ja huolehdit lapsesta yksin, muuta vaihtoehtoa ei ole.
Siellä on lyödetty oikein kultakimpale. Ja menty vielä hankkimaan jälkeläisiä. Voi hyvä tavaton miten minua kuvottaa teidän laisenne ihmiset.
Ja tämä alkoi vasta raskauden myötä?
Ilmoittaisin eläinsuojeluun kissasta. Se tarvitsee kunnon kodin, mies ei sitä tarjoa! Laiska miehenkuvatus, miksi piti kissa ottaa.
Toksosplasmoosia ei tartte pelätä, hanskat suojaa, mutta ei ole sun tehtävä vaan tuon miehenkuvatuksen hoitaa kissa.
Vierailija kirjoitti:
No oikeasti? Mies, joka elää kissanpaskan keskellä on mielestäsi sopiva isäksi? Vastuuntuntoinen, huolehtiva isä? Kissa ja paska on sinänsä olematon asia, sillä kyseessä on miehen asennevamma tai luonnehäiriö. Jätät miehen ja huolehdit lapsesta yksin, muuta vaihtoehtoa ei ole.
Kissa ei ole olematon asia, se on tunteva ja kärsivä olento.
Jos olet ennen raskautta vaihdellut hiekkoja ja muutenkin jos niitä ulosteita on ympäri kämppää, niin todennäköisesti olet jo toksoplasmoosin sairastanut ja huolesi on turha tuon sairauden osalta. Mutta tuo miehesi. Hänen asenteensa yleisesti ottaen on paha ongelma, eikä tiedä hyvää tulevaisuuden kannalta
Huh huijaa. Kolme lasta ja kissa ollut kaikkien raskauksien aikana. Ja minä olen ne hiekat vaihtanut, siihen aikaan (90-luvulla) ei puhuttu mitään toksoplasmoosista tai että pitäisi olla hanskat käsissä. Hyvä käsihygienia riitti silloin. Vesi on paskan paras lääke, sanoi mun mummuvainaakin.
Miten kuvittelet miehesi vaihtavan vauvan paskavaipan? Juokse, kun vielä voit!
Ensin eläinsuojeluilmoitus, myöhemmin lastensuojeluilmoitus. The future's so bright you gotta wear shades.
Taas näitä samoja provoja. Mies sitä mies tätä.
Ja sitten päivitellään.
Jälleen kerran voi sanoa että kyllä on tervettä........
Ja tämän miehen kanssa menit vielä lisääntymään? Voi elämän kevät... Eipä sinunkaan päässäsi montaa aivosolua uiskentele.