Ihmiset, jotka sanovat "kiitos" koko ajan. Mikä heitä vaivaa?
Koko ajan kauhea päivää kiitos, ole hyvä kiitos, olen katja kiitos, kiitos hyvää yötä samoin kiitos. Kauhea kiittely koko ajan ilman mitään syytä. Työkaverina on muutama tällainen.
Kommentit (52)
Lopetan aina työpuhelut ja neuvottelut kiitokseen. Samoin kiitän kaikissa asiakaspalvelutilanteissa työnsä tekevää henkilöä, kaupan kassaa, ravintolan baarimikkoa, konttorin siivoojaa.
Sakottavaa poliisia en kiitä.
En kyllä ole erityisen miellyttämishaluinen.
Oletko ajatellut, että elämä voi kovien kokemusten kautta kasvattaa vahvuutta ja kiitollisuutta.
Kuinka jotakuta voi ärsyttää toisen kohteliaisuus? Ehkä olet kuitenkin kateellinen, kun olet itse sellainen jurnukka, joka ei saa kiitosta suustaan varmaan vaikka joku pelastaisi sut leijonan kidasta. Otan osaa.
No, sitä yleisesti kutsutaan käytöstavoiksi. Harmi jos se jurppii sinua, mutta et varmaankaan kuuluisi muutenkaan siihen sakkiin jonka mielipiteet kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Voit mielessäsi korvata kiitokset sannalla "v*ttu", tulee heti parempi mieli.
:D Kiitos illan parhaista nauruista!
Vierailija kirjoitti:
Etunimet isolla alkukirjaimella, kiitos.
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Kiitos! 😉
Niinhän sitä voi pillastua näköjään siitäkin, että ihmiset yrittää olla ystävällisiä. Olen kyllä itsekin joskus havainnut joissain ihmisissä sellaista jatkuvaa päälleliimattua kohteliaisuutta, mutta turha siitä on pillastua. Ihmisten käytöstä on monenlaista ja niihin voi olla vaikka mitä syitä. Tutustumalla ihmisiin oppii ymmärtämään. Ei kannata heti suuttua, vaan pikemminkin opetella ymmärtämään ja hyväksymään erilaisia ihmisiä ja erilaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
HÄRRH HÄRRH! Härreguuud
Tack så mycket!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄRRH HÄRRH! Härreguuud
Tack så mycket!
Kitos!
Minä sanon aina kiitos, mutta se johtuu siitä, että teen työssäni projekteja, joissa joudun ohjeistamaan muita aika paljonkin tai osoittamaan olevani eri mieltä jostakin. Siksi koen asiallisena ensin kiittää toista (ehdotuksesta/ tehdystä työstä ja vaivannäöstä) ja vasta sitten tehdä parannusehdotuksia. Ilman kiittämistä vaikuttaisin aika tylyltä. Normaalia käytöstä meidän alallamme.
Saksassa sitä vasta Dankea ja bitteä hoetaankin
Vierailija kirjoitti:
Kissa elää kiitoksella ;)
Kissa nimenomaan ei elä kiitoksella. Ainakaan sen sanonnan mukaan.
"Ei kissa kiitoksella elä."
Ihmettelen, missä ap on töissä, jos siellä toivotellaan hyvää yötä.
Hyvät käytöstavat, miellyttävä luonne, sivistys
Vierailija kirjoitti:
Saksassa sitä vasta Dankea ja bitteä hoetaankin
Joo olin siellä vasta käymässä ja itsekin aloin kiitellä paikallisten tapaan. Lisäksi tuntemattomat tervehtivät ja aamiaisella kaikki sanoivat huomenta myös toisille vieraille.
Olen ujo ja epävarma, enkä halua vaikuttaa epäkohteliaalta. Mielummin pari kiitosta liikaa kuin epäkohteliaisuus.... Niin, ja vihaan tätä itsekin, sillä tiedän itsekin kuinka tyhmältä se kuulostaa.
Tattis.