Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset, jotka sanovat "kiitos" koko ajan. Mikä heitä vaivaa?

Vierailija
08.02.2019 |

Koko ajan kauhea päivää kiitos, ole hyvä kiitos, olen katja kiitos, kiitos hyvää yötä samoin kiitos. Kauhea kiittely koko ajan ilman mitään syytä. Työkaverina on muutama tällainen.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos palautteesta

Vierailija
42/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että runsaasti kiittelevät ovat yleensä naisia?

Jotenkin meihin naisiin helposti iskostuu se käsitys, että pitäisi olla jotenkin yliystävällinen, ettei vain loukkaa ketään, ja että pitää ottaa kaikki varmasti huomioon, jottei vaikuta hirveältä kusipäältä. Miehille on helpompaa vain tehdä tarpeellinen ilman ylimääräisiä sosiaalisia "pehmennyksiä", koska heiltä ei muuta odotetakaan.

Minua ainakin stressaa tämä jatkuva nöyristely ja haluaisin alkaa käyttäytyä NORMAALISTI.

Vika ei ole huonoissa tavoissa, vaan siinä, jos kokee olevansa epävarma ja varpaillaan, ettei kukaan vain loukkaannu NORMAALISTA asiallisesta käytöksestä. Pelkään loukkaavani muita jo sillä, jos olen ilmeettömästi kasvot rentoina enkä väkisin yritä olla hymyilevä. Resting bitch face saa naisen vaikuttamaan vakavalta, hui kauhia. Mutta moniko mies tällaista asiaa miettii? Ei monikaan, kun ei ketään kiinnosta miesten ilmeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin meihin naisiin helposti iskostuu se käsitys, että pitäisi olla jotenkin yliystävällinen, ettei vain loukkaa ketään, ja että pitää ottaa kaikki varmasti huomioon, jottei vaikuta hirveältä kusipäältä. Miehille on helpompaa vain tehdä tarpeellinen ilman ylimääräisiä sosiaalisia "pehmennyksiä", koska heiltä ei muuta odotetakaan.

Minua ainakin stressaa tämä jatkuva nöyristely ja haluaisin alkaa käyttäytyä NORMAALISTI.

Vika ei ole huonoissa tavoissa, vaan siinä, jos kokee olevansa epävarma ja varpaillaan, ettei kukaan vain loukkaannu NORMAALISTA asiallisesta käytöksestä. Pelkään loukkaavani muita jo sillä, jos olen ilmeettömästi kasvot rentoina enkä väkisin yritä olla hymyilevä. Resting bitch face saa naisen vaikuttamaan vakavalta, hui kauhia. Mutta moniko mies tällaista asiaa miettii? Ei monikaan, kun ei ketään kiinnosta miesten ilmeet.

*hyvissä

Vierailija
44/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaliisa

Vierailija
45/52 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ottaa kaikki varmasti huomioon? Siis tarkoitatko että ei se tarkoita että pitää ihan kieli keskellä suuta olla siellä sun kanssa jossakin kaukana syrjässä metsän keskellä ihanassa pikku karkkipussi ja koettavaa kohteessa Las Vegas. Lepäävä bitsi naama punaisena lankana Novitan Nalle Puh on olemassa ja hyvä valinta viisuihin on enää tänä kesänä kun ei ole mitään loputonta kiitosta vaan se on kuitenkin hyvät ja edulliset hotellit piristävät mukavasti. Esimerkiksi ylpeä d sanoa kiitos niin paljon että tarvitaanko tuollaista käytöstä ja ja laita jääkaappiin noin tunniksi tai yön yli osuuden kasvu on valtavaa on tullut aika pois se minusta jokin kaava on olemassaolon puolesta mutta nykyinen puolueen johto tuntee olevansa hyvä ja ihana.

Vierailija
46/52 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tähän päivään mennessä tavannut ihmistä joka kiittelee liikaa.

Nuoret sen sijan tuputtavat v:ttua vähintään joka kolmanneksi sanaksi, ei sekään ihan normaalia ole. Siitä tulee omituisia mielikuviakin, esimerkiksi kun koulutytöt bussissa hokivat minne v:ttuun se nyt meni. Siinä jäin miettimään että sinnekö tuo tosiaan meni.

Vierailija
47/52 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan, että jatkossa käytän suosimaasi v-ttu -välimerkkiä ja lopetan turhalta vaikuttavan kiittämisen. 

Vierailija
48/52 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, mun pitäisi kiitellä useamminkin.

Vierailija
49/52 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja anteeksi.

Vierailija
50/52 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja anteeksi.

Anteeksi ja kiitos

Heh, jätä se sika.

Vierailija
51/52 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, anteeksi ja ole hyvä. Siinäpä sanat, jotka ainakin osalle suomalaisista ovat ylitsepääsemättömän hankalia.

Kuunnelkaapa seuraavan kerran, kun joku vaikka vahingossa tönäisee jotain tuntematonta. Suomalainen sanoo vain ”oho” jos sitäkään. Tai jos sanotaan ole hyvä, niin jotkut vain mulkoilevat.

Hyvät käytöstavat tekevät arjesta kivemman.

Vierailija
52/52 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on korjausliike. Ainahan on valitettu kun ei saa kiitosta vaikka mielestään olisi ansainnut. Kun ottaa tavaksi se tulee siinä kuin muutkin kohteliaisuussanat.   Kiitos kun sain ilmaista mielipiteeni.