Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kostit toiselle naiselle/miehelle?

Vierailija
08.02.2019 |

Vai jätitkö huomiotta ihmisen, jonka kanssa puoliso petti? Itse olen muistanut kyseisen ihmisen nimen kertoa jokaiselle erosta kertoessani. Ehkä pettäminen tulee ilmi lopulta kyseisen ihmisen puolisollekin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.

Miksi olisin?

Vierailija
2/18 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin petturin hänelle kiertoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kostamista siinä on, että osoitti mikä tyyppi oikeasti oli laatujaan?

Vierailija
4/18 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamaalasin täysin.

Vierailija
5/18 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittävästi hänelle on rangaistusta siinä miehessä jonka sai. Itse en olisi päässyt petollisesta suhteesta irti, hyvä vaan kun tuli väliin.

Vierailija
6/18 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron jokaiselle erostani kysyvälle kumpi petti  ja muistan mainita sen miehen nimenkin. Onneksi on jo kantautunut miehen vaimonkin korviin

Vierailija
7/18 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia petetyille ja hävetkää pettäjät ja varattujen kanssa vehtaavat tunnekylmät ihmiset! Edestänne tulette tekonne löytämään!

Vierailija
8/18 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin sen pitää ukon, se oli paras kos to.

Vierailija
9/18 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka ovat katkeria sille petoskumppanille. Jos oma mieheni minua pettää, niin hän yksin on siihen syyllinen.

Vierailija
10/18 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos itsetyydytys on pettämistä on yksin siihen syyllinen. Pettämiseen tarvitaan aina kaksi tunnekylmää ihmistä.

Vierailija
11/18 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä kosta, enkä kostanut. Itsetuntoni on niin hyvä. Voin katua vain huonoa ihmisvalintaani, mutta en ota vastuulleni puolisoni tempauksia saati välittäisin myöskään siitä vieraasta ihmisestä. Pitää varmaankin asua todella pienellä paikkakunnalla, jossa ylipäätään on aikaa kostaa ihmisille joka pieraisusta.

Vierailija
12/18 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kostanut. Pyysin miestäkin sanomaan naiselle etten kanna kaunaa, olkoot rauhassa vain.

Asuimme samassa talossa ja väkisin välillä törmäsimme, nainen pelkäsi minua. 

Mies sitten touhuamaan sen naisen luo muuttoa, ja minä iloisena suunnittelemaan uutta elämää, mutta miten kävikään; kun miehen piti muuttaa tuli pupu pöksyyn ja halusi takaisin!

En huolinut ja olin todella vihainen sen toisen naisen puolesta. Hän oli niin onnellisena jo suunnittelemassa tulevaisuutta miehen kanssa.

Muutin pois ja mies sai lähteä. Vuosien katkeruus siitä seurasi, haukkui ja valehteli minusta sisarelleni ja yritti mustamaalata minua! Että sellaisenko perään olisin itkenyt!?

Vierailija
13/18 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostoksi annoin persettä pitkän kaavan mukaan toisen naisen miehelle. Suuttui mokoma lehmä.

Vierailija
14/18 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, jotka ovat katkeria sille petoskumppanille. Jos oma mieheni minua pettää, niin hän yksin on siihen syyllinen.

No täytyyhän sen petoskumppaninkin kärsiä. Silmä silmästä, hammas hampaasta. Tuollainen löysä asenne vaan kannustaa pettämään.

Vierailija
15/18 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos petoskumppani ei edes tiedä toisen olevan suhteessa, niin kuinka ihmeessä siitä pitäisi rangaista. Tuplarangaistus pettäjälle silloin.

Vierailija
16/18 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kostanut. Pyysin miestäkin sanomaan naiselle etten kanna kaunaa, olkoot rauhassa vain.

Asuimme samassa talossa ja väkisin välillä törmäsimme, nainen pelkäsi minua. 

Mies sitten touhuamaan sen naisen luo muuttoa, ja minä iloisena suunnittelemaan uutta elämää, mutta miten kävikään; kun miehen piti muuttaa tuli pupu pöksyyn ja halusi takaisin!

En huolinut ja olin todella vihainen sen toisen naisen puolesta. Hän oli niin onnellisena jo suunnittelemassa tulevaisuutta miehen kanssa.

Muutin pois ja mies sai lähteä. Vuosien katkeruus siitä seurasi, haukkui ja valehteli minusta sisarelleni ja yritti mustamaalata minua! Että sellaisenko perään olisin itkenyt!?

Musta tuntuu että se nainen pelkäsi sua koska mies oli vetänyt vuosisadan nyyhkytarinat/mustamaalamiset sillekkin että kuinka kauhea olet että saisi seksiä ja läheisyyttä.

Vierailija
17/18 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasin hänen elämänsä kuten ex:kin. 

Vierailija
18/18 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkö se sun miehes on sua pettäny? Eri asia, jos toinen osapuoli ei tiennyt. Jos tietää, on myös itse syyllinen ja moraaliton p*ska.