Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit henkilölle, jolta sait viimeksi pakit?

Vierailija
08.02.2019 |

Minä aloitan.

Minua ärsyttää, että luulit ihastumiseksi sitä, kun yritin kehuillani ja tsempeilläni saada sinua ulos tungstenin vahvuisesta kuorestasi. Sitä se ei ollut. Toivottavasti tällä tarjoamallani itsetuntobuustilla jaksat seuraavat viikot.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet itsestäsi liikoja. 

Vierailija
2/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista kuule jätkä pitkä paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, olisin kuitenkin halunnut sinulta vain pyllyä.

Vierailija
4/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tämän miehen nettideiteillä joskus viime kesänä. Jutellessa mies vaikutti tosi kivalta, fiksulta ja symppikseltä. Kuvat olivat ihan ok, ei mikään komistus, mutta ihastuinkin luonteeseen jo ennen tapaamista. No, tavatessamme mies ei näytti kyllä kuviltaan, mutta jotenkin paljon näivettyneemmältä ja ilmeettömältä. Mies oli aivan eri maata kuin jutellessa oli ollut. Ajattelin, että no okei, ehkä ei ensitapaamisen perusteella kannata tuomita, joten kysyin, nähdäänkö uudestaan.

Mies sanoi, että olen hänelle liian tyhmä. 

Tälle miehelle sanoisin, että sinun persulainen ja rasistinen ajatusmaailmasi, joka on jumittunut 50-luvulle, ei tule sytyttämään yhtäkään älykästä naista. Jos sinun mittapuusi älykkäälle naiselle on sinun typerien mielipiteiden myötäileminen ja outo seksifriikkeily, niin onnea matkaan. Noilla kriteereilläsi olen mielelläni tyhmä.

Harmi, ettei ollut pokkaa olla niin ilkeä.

Vierailija
5/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että olet täysin oikeassa, mäkään en treffailisi mua.

Vierailija
6/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että tuolla minuuttimunalla joutaisit opetella nuolemaan, tai edes esittämään, että sinua kiinnostaa minun nautintoni.

Nimim. 4 kk ilman yhtään orgasmia miehen kanssa

Vierailija
7/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kilttinä ja kokemattomana miehenä sitä osaa arvostaa itseään ja elämää siitä, ettei ole koskaan yrittänyt vongata keneltäkään mitään, ja siksi ei myöskään ole koskaan saanut pakkejakaan.

Vierailija
8/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä mitä menetit.

Vierailija
9/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että Kiitos Wanha Timpuri pakeistasi...

Vierailija
10/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin tämän miehen nettideiteillä joskus viime kesänä. Jutellessa mies vaikutti tosi kivalta, fiksulta ja symppikseltä. Kuvat olivat ihan ok, ei mikään komistus, mutta ihastuinkin luonteeseen jo ennen tapaamista. No, tavatessamme mies ei näytti kyllä kuviltaan, mutta jotenkin paljon näivettyneemmältä ja ilmeettömältä. Mies oli aivan eri maata kuin jutellessa oli ollut. Ajattelin, että no okei, ehkä ei ensitapaamisen perusteella kannata tuomita, joten kysyin, nähdäänkö uudestaan.

Tälle miehelle sanoisin, että sinun persulainen ja rasistinen ajatusmaailmasi, joka on jumittunut 50-luvulle, ei tule sytyttämään yhtäkään älykästä naista. Jos sinun mittapuusi älykkäälle naiselle on sinun typerien mielipiteiden myötäileminen ja outo seksifriikkeily, niin onnea matkaan. Noilla kriteereilläsi olen mielelläni tyhmä.

Oikeassahan tuo näytti olevan

Vierailija
11/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä? Ei mua ole koskaan torjuttu 😘

Vierailija
12/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi, että olet tyhmä ja nyt se on persu ja rassssssssssssisti. En tiennyt, että rassssssismi sanan voi viedä noinkin pitkälle.

Vierailija
13/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko vielä vaihtaa välillä kuulumisia?

Vierailija
14/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä on aikaa. Mutta en mitään? En ymmärrä miksi minun pitäisi loukkaantua siitä että sillä toisella ei natsaa. Joskus käy niin.

Se on ottanut päähän jos ei voi sanoa suoraan ja pelailee jotain. Sellasta en ole kauan katsellut.

Vierailija
15/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro aloittaja tapauksesta lisää

Vierailija
16/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olet kyllä järjettömän kaunis!

Vierailija
17/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Nimimerkillä nykyään, järkevämpänä, en koskisi pitkällä kepilläkään... :D

Vierailija
18/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
19/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, taidetaan molemmat olla onnellisempia nykyistemme kanssa.

Vierailija
20/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen muistanut sinut hyvin, niin paljon paremmin kuin ketään muuta...."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi