Mitä sanoisit henkilölle, jolta sait viimeksi pakit?
Minä aloitan.
Minua ärsyttää, että luulit ihastumiseksi sitä, kun yritin kehuillani ja tsempeilläni saada sinua ulos tungstenin vahvuisesta kuorestasi. Sitä se ei ollut. Toivottavasti tällä tarjoamallani itsetuntobuustilla jaksat seuraavat viikot.
Kommentit (30)
Kai sä tiedät, että olin aivan sekaisin susta silloin? Olet mahtava tyyppi j olen onnellinen, että sain tutustua suhun. Kaikkea hyvää elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
Kai sä tiedät, että olin aivan sekaisin susta silloin? Olet mahtava tyyppi j olen onnellinen, että sain tutustua suhun. Kaikkea hyvää elämääsi!
Eikun hitto, nämä eivät olleetkaan ne viimeisimmät pakit, vaan sitä edellliset. Viimeisimpien pakkien antajalle: Meidän treffit eivät menneet ihan putkeen, mutta olisi silti ollut kiva tavat toistamiseen. Olet kiinnostavan oloinen tyyppi, ja haluaisin tuntea sua paremmin. Harmi, ettet ollut samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitan.
Minua ärsyttää, että luulit ihastumiseksi sitä, kun yritin kehuillani ja tsempeilläni saada sinua ulos tungstenin vahvuisesta kuorestasi. Sitä se ei ollut. Toivottavasti tällä tarjoamallani itsetuntobuustilla jaksat seuraavat viikot.
Siis sait pakit, vaikket ollut edes ihastunut?
Sanoisin, että osasit olla tosi hienotunteinen ja kohtelias siinä tilanteessa. Hyvin se meni, vaikka tietysti paha mieli tulikin. Elämäni ekaa kertaa edes vähän jotain miestä yritin, ni ei...
Meni todella kauan päästä yli sinusta. Sinuna miettisin aika monta kertaa, kannattaako esittää kiinnostunutta ja tarjolla olevaa, jos ainoa tavoite on hankkia tarjolletulevia torjuttavia itsetuntobuustiksi ja eristäytyä omaan buaahhhahhhahah erinomais...tyrsk...uuteesi.
Varmaankaan meillä ei olisi lopulta ollut yhtään mitään yhteistä, mutta olet niin suuri ilo silmälle, että päätin koettaa onneani! Anteeksi, että häiritsin. Mutta minua häiritsisi vielä enemmän, jos en olisi yrittänyt.
Hahhaa mitäs minä sanoin!
Ja tämä siis tuolla makkarissa nukkuvalle aviomiehelleni joka yritti epätoivoisesti ensin päästä karkuun koska en hänen mukaansa voinut olla oikeasti kiinnostunut hänen kaltaisestaan...
Annoit pakit, sitten tulit toisiin ajatuksiin ja aloit ahdistelemaan minua. Ilmestyit samoihin paikkoihin, kirjoitit jopa kirjeen sen jälkeen, kun olin estänyt sinut somessa. Olet ihan sekaisin itsesi kanssa ja toivon, että olet hakenut apua itsellesi. Veikkaan, että olet narsisti.
Oot tosi lapsellinen, kun oot nauranut ja haukkunut selän takana. Onneksi ei tutustuttu paremmin. En halua olla missään tekemisissä noin kieron, lapsellisen ja epäluotettavan ihmisen kanssa. Ei mikään ihme ettei sulla ole oikeita ystäviä.