Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit henkilölle, jolta sait viimeksi pakit?

Vierailija
08.02.2019 |

Minä aloitan.

Minua ärsyttää, että luulit ihastumiseksi sitä, kun yritin kehuillani ja tsempeilläni saada sinua ulos tungstenin vahvuisesta kuorestasi. Sitä se ei ollut. Toivottavasti tällä tarjoamallani itsetuntobuustilla jaksat seuraavat viikot.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi lapsellinen, kun oot nauranut ja haukkunut selän takana. Onneksi ei tutustuttu paremmin. En halua olla missään tekemisissä noin kieron, lapsellisen ja epäluotettavan ihmisen kanssa. Ei mikään ihme ettei sulla ole oikeita ystäviä.

Vierailija
22/30 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä tiedät, että olin aivan sekaisin susta silloin? Olet mahtava tyyppi j olen onnellinen, että sain tutustua suhun. Kaikkea hyvää elämääsi!

Vierailija
24/30 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä tiedät, että olin aivan sekaisin susta silloin? Olet mahtava tyyppi j olen onnellinen, että sain tutustua suhun. Kaikkea hyvää elämääsi!

Eikun hitto, nämä eivät olleetkaan ne viimeisimmät pakit, vaan sitä edellliset. Viimeisimpien pakkien antajalle: Meidän treffit eivät menneet ihan putkeen, mutta olisi silti ollut kiva tavat toistamiseen. Olet kiinnostavan oloinen tyyppi, ja haluaisin tuntea sua paremmin. Harmi, ettet ollut samaa mieltä.

Vierailija
25/30 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitan.

Minua ärsyttää, että luulit ihastumiseksi sitä, kun yritin kehuillani ja tsempeilläni saada sinua ulos tungstenin vahvuisesta kuorestasi. Sitä se ei ollut. Toivottavasti tällä tarjoamallani itsetuntobuustilla jaksat seuraavat viikot.

Siis sait pakit, vaikket ollut edes ihastunut?

Vierailija
26/30 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että osasit olla tosi hienotunteinen ja kohtelias siinä tilanteessa. Hyvin se meni, vaikka tietysti paha mieli tulikin. Elämäni ekaa kertaa edes vähän jotain miestä yritin, ni ei...

Vierailija
27/30 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni todella kauan päästä yli sinusta. Sinuna miettisin aika monta kertaa, kannattaako esittää kiinnostunutta ja tarjolla olevaa, jos ainoa tavoite on hankkia tarjolletulevia torjuttavia itsetuntobuustiksi ja eristäytyä omaan buaahhhahhhahah erinomais...tyrsk...uuteesi.

Vierailija
28/30 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankaan meillä ei olisi lopulta ollut yhtään mitään yhteistä, mutta olet niin suuri ilo silmälle, että päätin koettaa onneani! Anteeksi, että häiritsin. Mutta minua häiritsisi vielä enemmän, jos en olisi yrittänyt.

Vierailija
29/30 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa mitäs minä sanoin!

Ja tämä siis tuolla makkarissa nukkuvalle aviomiehelleni joka yritti epätoivoisesti ensin päästä karkuun koska en hänen mukaansa voinut olla oikeasti kiinnostunut hänen kaltaisestaan...

Vierailija
30/30 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit pakit, sitten tulit toisiin ajatuksiin ja aloit ahdistelemaan minua. Ilmestyit samoihin paikkoihin, kirjoitit jopa kirjeen sen jälkeen, kun olin estänyt sinut somessa. Olet ihan sekaisin itsesi kanssa ja toivon, että olet hakenut apua itsellesi. Veikkaan, että olet narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän