Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teillä muilla vähän alle kolmekymppisillä on elämäntilanne?

Vierailija
08.02.2019 |

Itse olen tehnyt töitä lukion jälkeen, ollut kaupassa töissä. Olen nyt 26-vuotias. Poikaystävä löytyy, ollaan oltu yhdessä kohta yhdeksän vuotta. Meillä on yhteinen kaveriporukka lukiosta, mutta harvemmin tulee nähtyä enää. Harmi sinänsä, työmaailmasta ei oikeen saa uusia kavereita :( opiskelemaan haluan, ehkä se muuttaa elämäni parempaan suuntaan. Hassua, koska silloin alaikäisenä kuvittelin jo että tässä vaiheessa elämää olisi taskussa tutkinto ja työpaikka sitä kautta, lapsia, kavereita, matkustelua jne.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26v, opiskelen ammattikorkeakoulussa ja asun vuokralla työttömän poikaystävän ja kissan kanssa. Elämä on raukeaa ja rauhallista, olemme molemmat hieman erakkosieluisia ihmisiä joita biletys ei kiinnosta. Minä opiskelen päivät ja mies harrastaa erinäisiä käsitöitä. Vapaa-ajalla näen muutamaa hyvää ystävää, hengailen kotona, harrastan liikuntaa ja kasvattelen parvekkeella yrttejä. Kumpaakaan meistä ei kiinnosta naimisiinmeno tai lapset, mutta oma talo kyllä houkuttelisi: minä tahtoisin oman puutarhan ja mies pajan, jossa tehdä puutöitä. Olemme nopeasti silmäiltynä aika eriskummallinen pariskunta (minä haaveileva hilpeä liihottaja ja mies yrmyn näköinen partasuu) mutta luonteidemme eksentrisyys yhdistää meitä. Meillä ei ole valtavia haaveita elämälle, molemmat vain haluavat tehdä itseään kiinnostavia juttuja ja elää rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan