Miksi nykyajan nuoret ja vanhemmatkin miehet pitävät housuja joista piirtyy läpi kassit ja penis
Onko jonkinlaista narsismia ja itsensä tehostamista?
Kommentit (24)
Kehopositiivisuutta se vaan on.
Yritätkö sinä häpäistä miesten vartalot?
Vanhemmilla miehillä noloa. Nuoremmilla halutaan tuoda esiin oma viriiliys ja mahdollisuus hedelmöittää. Homoseksuaaleilla pelkkä kutsu seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Matkivat naisia, eipä ne kamelinvarvaslegginsitkään paljoa peittele.
Salainen sola! Jo haju paljastaa!
Aika monella on salatasku ja toppaus.
Mä en ole huomannut. Onko sillä väliä? Jotkut naiset käyttävät legginsejä tms. kamalia housuja.
Ei ne ole kassit ja penis vaan banaani ja tennispallot.
- varma tieto -
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole huomannut. Onko sillä väliä? Jotkut naiset käyttävät legginsejä tms. kamalia housuja.
Ei haittaa. Sinä huomaat naiset.
Kyllä ns ”tyrkkyetumus” on aina libidopohjainen valinta kantajalleen.
Voisko olla, että nykyisillä paremmilla ruokavalioilla ja elintavoilla on myös merkitystä. Ihmiset on isompia, ja samoin kalut. Kassien ei kyllä tarvitsisi kasvaa.
Kyllä minä keski-ikäisenä naisena ihan mielellään katson miesten etumuksia välillä. Riipuu fiiliksistä, että onko ns. tuhmia ajatuksia päässä.
Mitä!?
Tuijotatko sä miesten etumuksia!?
Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla, että nykyisillä paremmilla ruokavalioilla ja elintavoilla on myös merkitystä. Ihmiset on isompia, ja samoin kalut. Kassien ei kyllä tarvitsisi kasvaa.
Meinasitko että nykymiehillä on isompi varustus johtuen ravinnosta? Ja näin ollen housut valitaan etumukseltaan piennemmiksi että tämän perusteella valinta olisi helpompi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Sinä huomaat naiset.
Kyllä mä ihmisten vaatteet näen. En katso kenenkään haarovälejä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä keski-ikäisenä naisena ihan mielellään katson miesten etumuksia välillä. Riipuu fiiliksistä, että onko ns. tuhmia ajatuksia päässä.
Haluat likaista kikulia vaikka olet vanha noita?
Miksi naisten legginsien läpi piirtyy näkyviin vaginan osat kuin valokuvassa?
Olen ylpeä kehostani enkä häpeile näyttää sitä. t: mies
Minä en ukkojen haaroväliin tuijota, eli mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Olen ylpeä kehostani enkä häpeile näyttää sitä. t: mies
Minäkin olen ihan tyytyväinen omaani, mutta en koe tarvetta esitellä sitä.
Matkivat naisia, eipä ne kamelinvarvaslegginsitkään paljoa peittele.