Mikseivät miehet tule mukaan vaunulenkeille?
Tuolla ulkona liikkuessa olen huomannut, että vaunuja työntävistä naisista lähes kaikki ovat ulkona liikenteessä ilman miestä. Missä miehet ovat? Tuskin kaikki töissäkään kun työttömyysprosentti on suuri..
Eikö miehiä kiinnosta lähtä ulos yhdessä vai haluavatko naiset omaa aikaa?
Kommentit (18)
Ei niitä kiinnosta. On näet omia, Tärkeitä Asioita tehtävänä.
Ja mitä ne vaunuja työntävät naiset vastasivat, kun kysyit heidän miehistään?
Nyt on arkipäivä, miehet ovat töissä. Yleensä vauvan kanssa kotona on äiti. Viikonloppuisin näen itse ainakin paljonkin miehiä ja pariskuntia työntämässä vaunuja.
Toisaalta näin kolmannen vauvan kanssa emme todellakaan työntele niitä vaunuja pariskuntana vaan toinen on niiden isompien kanssa, tai lepää/tekee kotitöitä.
ainakin meillä vaunut on liian pienet. mahtuu vain vauva. Mies ei mahdu.
Ei kiinnosta. Joutuu vielä johonkin typerään puistoon juttelemaan joutavia typerien vanhempien kanssa ja tuntemattomat lapset roikkuu lahkeessa. Metelikin on järkyttävä. En lähde koskaan mukaan ja olen tehnyt asian varsin selväksi. Muita juttuja kyllä tehdään perheen kanssa yhdessä silloin kun töiltäni ehdin.
Mielestäni heitä näkyy paljon, jopa huolestuttavan paljon ajatellen sitä, että nuorten miesten pitäisi olla töissä päivällä. Toki voi olla erilaisia työaikoja ja muita menoja, jolloin pienten lasten isät eivät töissä ole, mutta silti.
Viikonloppuisin nuoria vanhempia näkee paljon.
Miehet on töissä. Keskustelu on päättynyt
Saattaa tulla yllätyksenä, mutta kyllä ne suurinosa on ihan töissä. Ja sitten osa tekee kotitöitä tai käy kaupassa tai kuskaa isompia muksuja. Katsos kun aika usein perheissä ei ole niin paljon ylimääräistä aikaa, että kumpikin vanhemmista ehtisi tehdä samaa asiaa jos toinenkin siihen riittää.
Yleensä toinen haluaa vähän omaa aikaa. Kun mies/nainen on työntäässä vauvaliinia toinen pääsee vaikka salille.
Itse nähnyt yhden miehen joka on aina, yksin työntelemässä lastenvaunuja :(
Naapurissa asuu, ja en myöskään minkäänlaista naista ole lähimaillakaan nähnyt.
Aika harvinainen tapaus varmaan :D
Miksi ap ei ole nyt vaunulenkillä, vaan makaa av-palstalla? Tuskin on edes töissä.
Ap, vaikka sä oot työtön lusmu, niin se ei meinaa, että muutkin on. Eli kyllä ne suurin osa miehistä on ihan töissä, kun nainen on vapaalla vauvaa hoitamassa ja siksi yksin vaunuja lykkimässä.
Äskön ulkona kolme mammaa ilman miehiä. Miehet taas töissä?
Tuu tänne Etelä-Helsinkiin kattoon, niin näät miehiä liikenteessä vaunujen kanssa.