Ammattisisustajan keittiö ja kylpyhuone: Pihkala-blogi
Onko täällä Pihkala-blogin seuraajia? Olisi mielenkiintoista kuulla, millaisia ajatuksia sisustussuunuunnittelua työkseen tekevän omat remontit herättävät? Itse olen ollut ihan äimänkäkenä kun ei nappaa sitten yhtään.
Kylpyhuone: https://a-lehdet-blogs.s3.amazonaws.com/uploads/sites/20/2019/01/kuviol…
Keittiö: https://a-lehdet-blogs.s3.amazonaws.com/uploads/sites/20/2019/02/keitti…
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihana! Kivan tavallinen, mutta ei kuitenkaan Harkitun tavallinen ja omaperäinen. Ajaton.
Oho mikä typo...
Kivan tavallinen, mutta ei kuitenkaan tylsä piti sanomani.
Molemmat näyttävät keskeneräisiltä, ja niin kai kylppäri ainakin on, jos kerran lasiseinä puuttuu kuvasta? Keittiö voisi sopia 50-60-lukulaiseen lähiökerrostaloon, lieneekö tällainen (en lue blogia). Jos pykätty johonkin 1900-luvun alkupuolen taloon, niin aikas mauton ratkaisu.
En tykkää, mutta eipä mun tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kodissani olisi tuollainen suihku, niin varmaan kävisin uimahallillasuihkussa, kun ei jaksaisi koko huonetta kuivata suihkujen jälkeen, huoh
Samaa kattelin, eikä mitään säilytysratkaisuja tossa kylppärissä. Kun jostan uimahallista tms.
Säilytysratkaisu kylpyhuoneessa?? Enpä oo hassumpaa kuullut pitkään aikaan.
No meillä on pikkuvessassakin reilusti säilytystilaa, niissä mm vessapaperia, käsipyyhkeitä, saippuaa, meikkejä, hiustenkuivatus- ja kiharrusvälineitä, hiusharjoja, hajuvesiä, meikkipusseja pari kappaletta (matkaversio ja tavallinen), vessanpesuainetta ja -rätti.
Ap täällä hei!
Täytyi ihan tulla tunnustamaan: nyt kun olen pidempää katsellut tuota keittiötä, niin olen alkanut tykkäämään siitä! It grew on me.
Liesituuletin on paikallaan ja jotenkin paremmalla sisustuksella se toimii. Kyllä se sisustussuunnittelija oli jälkeen oikeassa. Tasosta en edelleenkään välitä enkä noista lampuista. Eri lamput ja olisi ihan eri keittiö! Mutta yleisesti tykkään.
Kylppäristä en tykkää vieläkään.
Minusta ihana! Kivan tavallinen, mutta ei kuitenkaan Harkitun tavallinen ja omaperäinen. Ajaton.