Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettäisikö olla seiska-lehdessä töissä?

Vierailija
08.02.2019 |

Minä en ainakaan kehtaisi kertoa kenellekään.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäisi olla toimittaja juorulehdessä, ei todellakaan.

Vierailija
2/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettäisi olla töissä missään näistä lööppi lehdistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköinen kestotilaaja.

Vierailija
4/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävettäisi

Vierailija
5/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävettäisi. Lehti on ollut menestykäs jo 1992 vuodesta lähtien ja loppua ei ihmisten juorunälkään näy.

Vierailija
7/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävettäisi. Lehti on ollut menestykäs jo 1992 vuodesta lähtien ja loppua ei ihmisten juorunälkään näy.

Näitä kestotilaajia näyttää olevan enmmänkin.

Vierailija
8/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kestotilaajia näyttää olevan enmmänkin.

Enmmänkin? Miten sait edes kirjoitettua tuon sanan väärin? Minulla puhelin ainakin korjaa tuollaiset kirjoitusvirheet.

Vierailija
9/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotevalvonta vois olla aika kova.

Vierailija
10/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotevalvonta vois olla aika kova.

Eikö sellaisi olekin kuten edunoikeusvalvojia, managereja ja lakimiehiä.

Vierailija
11/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan seuraavaa lööppiä hakeva juorulehden toimittaja. Täällähän niitä(kin) roikkuu päivät pitkät.

Vierailija
12/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miljoona kärpästä...

Vierailija
13/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi edes seurustella seiska-toimittajan kanssa. Mun arvot on vähän liian erilaiset kuin tuohon työhön vaaditaan.

Vierailija
14/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköinen tekopyhyyden kultainen rinkula päänsä päällä hurskasteleva naapurikyttääjä, joka lukee seiskaa suljettujen verhojen takana/kampaamossa ja kauhistelee vauvapalstalla maailman menoa.

Kyllä minua ainakin kiinnostaisi käräytellä aamutuimaan jotain roopesalmisia, jotka pettävät ja valehtelevat. Ovi käy ja taksit kulkee, naikkosia juoksentelee rappukäytävistä pilvin pimein ja sitten seuraavana päivänä ollaankin jo tv:ssä ja toisissa lehdissä antamassa suloisia perhe- ja parisuhdehaastatteluja ja pusitaan. Yök.

Köyhyyttä ja kurjuutta valittelevat ja samaan aikaan vähempiosaisia polkevat "piilomiljonäärit" myös yksi suosikki. Ja monia muita...

Juttuja voi kirjoittaa fiksustikin, ja kyllä se oli itse suuri mäkimaestro Matti, joka näitä jutunjuuria Merilälle jakeli. Rahasta. Ja Mattia vastaan ei ole mitään, omia asioitaan vain kertoili kansalle. Ja  hyvin tienasi :) 

Jos kysynnän ja tarjonnan laki kohtaa, ei silloin ole kyse lukijoiden hyväksikäytöstä tai lukemaan pakottamisesta. Osto- tai lukupäätöksen tekee ostaja/tilaaja ihan itse.    

Jk. Kannatan muuten laillistettuja bordelleja Suomeen. Ja vaikka en itse siellä haluaisi työskennelläkään, kunnioitan tämänkin alan lakia noudattavia duunareita.

On se rankkaa hommaa varmaan olla koko ajan tuomitsemassa kanssaihmisiä. Mutta sellaista se pyhimyksen elämä on. Kirkkaimman kruunun kai siitä saa....  eri

Vierailija
15/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyllä. Enkä tiedä pystyisinkö edes siihen. En voisi soitella kuolleiden omaisille ja tivata haastatteluja lööppimyyntiä varten jne.

Vierailija
16/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehti voisi hyvin kustantaa MN:n hautajaiset kun on vuosikymmenet repinyt otsikoita kyseisen henkilön elämästä. "Juoppa viinaa ja sekoile taas niin tehdään juttu lehteen"

Sen jälkeen jättää omaiset rauhaan. Case is closed.

Voisi maksaa hautajaiset ja varmistaa ettei paikalla ole ensimmäistäkään toimittajaa, kuvaajaa tai muutakaan raportoijaa mistään mediasta, edes seiskasta. Ja sitten jättää matin omaiset rauhaan lopullisesti.

Vierailija
17/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eibvät ymmärrä ettei valtamedia kerro lähellekään asioita todenmukaisesti vaan valtiollisen virallisen mantran mukaan.

Nämä Ohot , Alibit ja Seiskat sensijaan kertovat asiat mahdollisimman raadollisesti- sellaisena kuin elämä on oikeasti. On sielläkin tiukka raja mitä painetaan silti.

Vierailija
18/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäisi? Työtä se vain on. Itse en voisi tehdä myyntityötä, varsinkaan puhelin sellaista, koska se valehtelu ja turhan tuputtaminen vaatisi liikaa moraalin venytystä.

Vierailija
19/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehti rahasti Matti Nykäsellä täysin.

Muistan yhdenkin Matin häämatkan, jonka seiska kustansi sillä ehdolla, että pääsee mukaan juttua tekemään.

Seiska tarjosi myös matkan juomat ja juomaa riitti ja Matti joi ja örvelsi.

Lehti teki juttua jutun perään matkasta.

Kauheaa kuse tusta ja hyväksikäyttöä.

Vierailija
20/51 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miljoona kärpästä...

Sinulla on niin selkeä käsitys ko. lehdestä, että taidat olla sen vakituinen lukija! :D Yksi kärpäsistä. Jotkut häpeävät asiaa, jotkut eivät jaksa edes ajatella muiden mielipiteitä.

Olen ollut seiskan tilaaja joskus silloin kun se aloitti 90-luvun alussa. Olin silloin teini ja lehti oli juuri sopivaa herkuteltavaa, kun muitakaan vastaavia ei teineille oikein ollut. Nettiä ei luonnollisesti silloin ollut vastaavassa sisällössä ainakaan, joten lehti toi sitä elämää mukavasti saataville. Nyt en ole seiskaa tilannut, mutta irtonumeroita ostan joskus, viimeksi ostin syksyllä. Netistä löytyy kyllä kaikkea niin paljon, että sieltä riittää luettavaa jos olisi aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän