Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Popin verkkokaupassa ei ole oikein mitään ostettavaa?

Vierailija
07.02.2019 |

Monesta koosta silkkaa eioota. Hain outletistakin tuotteita koon perusteella, mutta sitten kuitenkaan sitä haluamaani kokoa ei ollut, vaikka ensin näytti niin. Tosi suuri määrä vaatteita on vain "Loppu verkkokaupasta, kysy myymälästä" ja monesta vaatteesta vain vauvakokoja jäljellä. Eikä muuten ollut enää omaa nettipankkiani maksuvaihtoehdoissa. Maksoin luotolla, tuntui turvallisemmalta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tääl nyt oo enää kettää, joka ostais lastenvaatteit?

Ap

Vierailija
2/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nopeasti kun kurkkasin omia suosikkeja niin kaikkea oli saatavilla.

??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

??

Mitä kokoja katselit? Mun havaintojen mukaan tyrkyllä oli enemmän pieniä kokoja.

Ap

Vierailija
4/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Mitä kokoja katselit? Mun havaintojen mukaan tyrkyllä oli enemmän pieniä kokoja.

Ap

104 cm

Vierailija
5/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Ap

104 cm

Ok. Mulla lapset käyttää kokoja 110–116 cm ja 134 cm, ja olisin ostanut useamman paidan, mutta vain yhden sain. Sukkiakin oon yrittänyt isommalle lapselle ostaa pitemmän aikaa, valikoimaan ei ole oikein tullut täydennyksiä.

Koska olet muuten viimeksi ostanut sieltä? Verkkopankkien määrä on kaventunut sitten viime näkemän. Ostin joskus syksyllä jotain, ehkä marras-lokakuussa.

Ap

Vierailija
6/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Ap

104 cm

Ok. Mulla lapset käyttää kokoja 110–116 cm ja 134 cm, ja olisin ostanut useamman paidan, mutta vain yhden sain. Sukkiakin oon yrittänyt isommalle lapselle ostaa pitemmän aikaa, valikoimaan ei ole oikein tullut täydennyksiä.

Koska olet muuten viimeksi ostanut sieltä? Verkkopankkien määrä on kaventunut sitten viime näkemän. Ostin joskus syksyllä jotain, ehkä marras-lokakuussa.

Ap

Marras-joulukuussa taisin tilata. Isompia kokoja on minusta aina ollut niukemmin saatavilla, mulla isompi käyttää nyt 128 senttisiä ja hänelle välillä olen myös tilaillut.

Toivottavasti on joku tilapäinen häiriö. Itsellä oli yhdessä vaiheessa niin etten saanut ollenkaan laskulle (vaikka ei ollut mitään maksamattomia rästejä tms). Nyt taas viimeaikoina lasku-vaihtoehto on toiminut normaalisti.

Vähän kökköhän tuo popin verkkokauppa on verrattuna moneen muuhun nettikauppaan..

Vierailija
7/7 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Ap

104 cm

Ap

Marras-joulukuussa taisin tilata. Isompia kokoja on minusta aina ollut niukemmin saatavilla, mulla isompi käyttää nyt 128 senttisiä ja hänelle välillä olen myös tilaillut.

Toivottavasti on joku tilapäinen häiriö. Itsellä oli yhdessä vaiheessa niin etten saanut ollenkaan laskulle (vaikka ei ollut mitään maksamattomia rästejä tms). Nyt taas viimeaikoina lasku-vaihtoehto on toiminut normaalisti.

Vähän kökköhän tuo popin verkkokauppa on verrattuna moneen muuhun nettikauppaan..

Tuolla on nyt tehty joku uudistuskin, mutta silti toimii huonosti – tai ehkä juuri siksi. 

Toivottavasti nyt tulisi lisää vaatteita, ja mielellään vähän iloisempia värejä. Mä en osta lapsille muuta kuin Popin sukkia, mutta nyt siellä on isommille vain tosi tylsiä värejä jäljellä. No punaista on, mutta sitä on meillä jo monta paria.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän