Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile viimeisin työpäiväsi mahdollisimman tarkasti

Vierailija
07.02.2019 |

Kerro missä ammatissa työskentelet ja miten viimeisin työpäiväsi sujui!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani eskarinope. 

Saavuin töihin klo 8.30. Suurin osa lapsista oli ehtinyt syömään ruokalassa jo aamupalan, joten nappasin valmiit lapset mukaani ryhmämme tiloihin. Ryhmässämme on ollut vahvasti esillä eroperheet lasten muuttuneiden perhetilanteiden vuoksi, ja luimme pienellä porukalla erilaisista perheistä kertovan kirjan ja juttelimme siitä. Klo 9 aloitimme eskaritouhut, ja tänään vuorossa oli K-kirjain, jota harjoittelimme erilaisilla toiminnallisilla pisteillä muun muassa muovaillen, multilinkkejä hyödyntäen sekä sanomalehtiä leikellen. Klo 10 lapset lähtivät ulkoilemaan, minä jäin suunnittelemaan ensi viikkoa sekä kirjoittamaan tiedotetta vanhemmille. Klo 11.30 syömään, jonka jälkeen porukka pienryhmiin ja satuhetkelle. Klo 12 osa lapsista lähti kotiin,  ja loppujen kanssa jäimme projektoimaan pidempiaikaista kauppaleikkiä. Askartelimme rahoja, etsimme tuotteita, hinnoittelimme niitä, suunnittelimme työvuoroja.. Klo 14 välipala, jonka jälkeen valinnan mukaan joko lautapelejä, askartelua, rakentelua tai muuta rauhallista hommaa. Itse ehdin pelata usemman eri lautapelin samalla lasten kanssa jutellen. Klo 15.30 lähdimme ulos, jossa kolasimme pihaa, pelasimme lumijalkapalloa ja leikimme peiliä. Klo 16.30 oman ryhmäni lapset olivat lähteneet, mutta iltavuorolaisena otin muiden ryhmien lapset vastuulleni ja luovutin heidät hakijoille. Klo 17.00 päiväkodin ovet lukkoon ja kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla