UMK 2019 OFFICIAL / DARUDE
Noniin! Tehdäänpäs tällekin oma aloitus. Jännittää todella paljon, että mitä sieltä tänä yönä tulee. Pääsee paremmin spekuloimaan onko mitään mahdollisuutta menestymiseen viisuissa.
Kommentit (1608)
Viimeinen biisi menettelisi vielä, mutta Sebastian Rejman on kamala. Ponneton, löysä, vaisu ja laimea.
Miksi se on tuolla?
"Lokovei" :D Siis miten tuolle Silvennoiselle tuottaa lausuminen noin tuskaa, eikö hän ole asunut vuosikausia Amerikassakin...
Mitä ihme komediapilkkaa toi tyyppi tossa vetää. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niiiiiin järkyttävää häshtäg sontaa!!!
Näin, ja Sykkö siihen vielä päälle.
En usko että millään näistä mennään finaaliin eikä mikään sytyttänyt tarpeeksi että jaksaisin vaivautua äänestämään. Olin niin valmis antamaan lavaesityksille mahdollisuuden, mutta päällimmäiset fiilikset ovat harmitus ja myötähäpeä. Kokonaisuus taattua UMK-laatua.
Miten Sebastian on noin heikko laulaja? Jotenkin komean ja vahvan näköinen. Olin todella yllättynyt siitä ettei hänen ääntä meinaa edes kuulla.. huh.
Daruden rinnalla pitäisi olla vahva laulaja. Musiikki voittaa laulun noissa ihan 1000-0.
Vierailija kirjoitti:
Superman paljon parempi kuin release me. Mutta lavashowssa ei ollut yhtään mitään uutta ja erilaista kuin mitä tähän asti on Suomelta nähty. Sebastian on edustavan näköinen mutta jos laulaa viisuissa yhtä epävireisesti niin pelkkä ulkonäkö ei riitä.
Supermanissa oli ihan liikaa kaikkea. Siis sekä lavalla että itse biisissä joka teki siitä tosi levottoman ja raskaan kuunneltava/katsottavan. No joo, Sebastianilla ei ollut liikaa ääntä ja siksikin sitä jumputusta oli ihan liikaa.
Release me oli ihan ok (hitt¤jako pitää aina pölliä ruotsin lavastusideat?) mutta tämä kolmas oli kyllä paras ja toivottavasti myös valitaan. Paljon pitää kyllä lookkia parantaa vaikka kuinka onkin look away.
Eikö toi Pikku Britannian kylän ainut homo ole jo vanha juttu?!
Kuola valuu, niin komee tuo Sebu.
Look away viisuihin. Ajankohtainen biisi.
Voi perkele miten hieno lavaste. Mutta vaikka kuinka laitan telkkaria kovemmalle vähän väliä niin en kuule yhtään mitään.
Myötähäpeä-mittarini räjähti UMKta katsoessa...juonnot ja esitykset voi ei...
Vierailija kirjoitti:
Look away oli paras vaihtoehto ja tämän nähtyäni on edelleen.
Toivottavasti ne ulkomaiset äänet eivät vie voittoa tältä biisiltä?
Look Away kyllä kaikinpuolin paras.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sebastianin ääni oli nyt yhtäkkiä kolmannessa parempi kuin kahdessa aiemmassa?
.
Ehkä Yle tajusi vasta tässä vaiheessa, ettei Sebu osaa laulaa ja laittoi aulun tulemaan nauhalta?
Vierailija kirjoitti:
Look away oli nyt näistä paras... Voi voi... Darude ansaitsee tasoisensa laulajan.
Rejman on Daruden oma valinta. Varmaan ihan reunaehto osallistumiselle.
En pistäs rahojani nuihin kipaleisiin... Mulle aivan sama mikä menee, kumminkaan ei pärjätä.
Look awayssa Sebastian ääni toimi parhaiten. Mutta kunhan ääni pysyy stemmassa Supermanissa ja sekava lasermössö saa jonkun biisiä tukevan idean, niin sillä päästään viisufinaalin topvitoseen.
Mun mielestä superman parhain. Kyllä se on parempi Tel Avivissa.
Tarkoitin, että valoefektejä enemmän tai jotenkin, voimakkaampia.