Hävettää kun salilla laitteisiin jää sellainen märkä viiva kun olen istunut siinä.
Kommentit (35)
Käy ensin vessassa niin ei lirahtele!
Jos ap on mies niin paksummat kalsarit ettei paska tuu läpi pieraistessa! Joku voi vielä nuolla kun luulee naisen jätöksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on paljon kiinni ap:n sukupuolesta.
Kuinka niin? Eikö se ole ihan sama onko kyseessä pallihiki vai märkä pimpero?
OK, sukupuolesi on siis miesoletettu, kuten arvelinkin. Tiesitkö, mies, että se naistenkin jättämä viiva on nimenomaan pershikeä?
Vierailija kirjoitti:
Upsala
Se kirjotetaan nykyään suomeksikin Uppsala.
Juuri siksi salilla on tarkoitus pitää mukana omaa hikipyyhettä, jolla pyyhitään laite oman harjoittelun jälkeen. Ihmeen harvalla näitä pyyhkeitä kyllä näkee säännöistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upsala
Se kirjotetaan nykyään suomeksikin Uppsala.
Pelkkä up jäi jossain vaiheessa filtteriin, nosto kuulostaa nololta... parannan tapani jatkossa, kiitos panostuksestasi sivistämiseeni, arvostan.
No ei kai se nyt niin ihmeellistä ole jos perse hikoaa salilla? Kai ap puhuu hiestä?
Siksi siellä kuletetaankin mukana pyyhettä millä omat eritteet pyyhitään. Mutta kaikki ok.. jokainen treenaaja jättää sinne oman märän viivansa😊 Se vähän kun kuuluu kunnon treenisalin henkeen😊😊
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousunsuoja. Problem solved.
Tässä on se ongelma että pitäisi käyttää pikkuhousuja. Ne eivät tunnu hyviltä treenihousujen kanssa.
Mullekin muut sano, että haisen hielle kun olin salilla. Monta kertaa on sanoneet, en minä vaan kyllä haise, ehkä joku muu. M35
Hyi miten inhottavaa! Ikinä en menisi noihin saastaisiin laitteisiin, joihin ties kuka törkykasa on hieronut p##settään ☹
Perse- ja pilluhiki.....namskis :)
Tuohan on normaalia. Se hävettää, kun en voi kesällä käydä missään, kun viiden minuutin päästä lähdöstä on paidan selkämys läpimärkä.
Ai kahvat kiiltää ja penkin ja selkänojat ihan mähnäsiä? Tietysti pyyhitään kaikki pinnat missä hiki on valunut.