Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile millainen henkilö on paras asiakaspalvelussa?

Vierailija
07.02.2019 |

Esimerkiksi vaikkapa kaupassa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka vastaa asiallisesti kun kysytään missä joku tuote sijaitsee. Viimeksi näin kun iäkäs äitini kysyi myyjältä missä mansikat ovat, kun ei näy. Niin tiuskasi vain vastauksen kiukuspäissään jotain mitä en enään muista mitä sanoi... mutta vaihdettiin kauppaa eikä ostettu mitään. Seuraavassa sai hyvää palvelua.

Itse kerran kysyin myyjältä jotain tuotetta (oliskos sitten ollut kesäapulainen?), otti kuulokkeet päästä, sanoi ettei tiedä ja laittoi kuulokkeet takaisin päähän ja jatkoi hommia.

Vierailija
2/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ja palvelualtis. YESSSS :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aina salaista mielihyvää kun saan asiakkaan hyvälle tuulelle. Oli se sitten lähtökohtaisesti joku reklamaatiotyppinen tai muuten sellainen tapaus että asiakas ei tiedä mitä tarvitsee.

Vierailija
4/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin ovelle tyyppiä jolta voisi kysyä onko teillä tavara X .  Rakastan apteekin palvelua . Toki olen mie oka haluaa tehokkuutta.

Vierailija
5/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärtäväinen ja pitää monenlaisista ihmisistä. Aasiakkaita kohdatessaan säilyttää tahdikkuutensa ja vetää tilanteen läpi mahdollisimman vähällä draamalla. Myyntihenkinen ja iloinen elämänasenne, jos myy jotain niin uskoo itsekin tuotteeseen eikä huijaa. Antaa asiakkaalle omaa tilaa ja osaa lukea erilaisia ihmistyyppejä ja palvella monipuolisesti.

Vierailija
6/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras Asiakaspalvelija on sellainen joka osaa miellyttää asiakasta ja saa tälle hyvän mielen. Fiksu kauppias puolestaan asettaa hintoihin aina hieman ilmaa, jotta "höveli" asiakaspalvelija voi antaa asiakkaalle alennuksen ja saada näin asiakkaalle hyvän mielen. Samasta syystä asiakkaan ei koskaan kannata mennä liikkeeseen sellaisena että myyjä voisi olettaa asiakkaan olevan hyväntuulinen ja tyytyväinen jo ennen palvelemista.

7/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias, hymyilee vuorovaikutustilanteessa tai ainakin vastaa asiakkaan hymyyn. Palvelualtis, mutta ei liian aktiivinen eikä missään nimessä tyrkytä tuotteita asiakkaalle.

Vierailija
8/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen iloinen josta näkee että haluaa auttaa ja vastaa kysymyksiin mielellään ja myös vastaa siihen mitä kysytään eikä kiertele ja kaartele.

Vierailija
9/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, reipas ja nätti. Nuoruuskaan ja asiantuntevuus ei haittaa.

Vierailija
10/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Karamalmin S-Marketissa on ystävällisiä myyjiä.

Minä käyn vain sellaisissa liikkeissä, joissa minua kaiken kiireen keskellä palvellaan ystävällisesti ja mjotka tilaavat myös puuttuvia tuotteita.

Esimerkiksi haluan maitoa, joka on pastöroitu mutta ei homogenisoitu ja sitä saan ainaja jos on loppu sitä tilataan tuota pikaa.

Vierailija
11/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni myyjän työssä pitää olla aina hymyilevä ja asiakasmyönteinen. Ihan kuin TV uutistenlukija.

Jos on suuria suruja ja harmeja on todella vaikeaa pidätellä pahaa oloaan. Mikä ettei voisi sanoa, että on paha olo, niin asiakas ei ymmärrä väärin.

Vierailija
12/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaah

Vierailija
13/13 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoon Karamalmin S-Marketissa on ystävällisiä myyjiä.

Minä käyn vain sellaisissa liikkeissä, joissa minua kaiken kiireen keskellä palvellaan ystävällisesti ja mjotka tilaavat myös puuttuvia tuotteita.

Esimerkiksi haluan maitoa, joka on pastöroitu mutta ei homogenisoitu ja sitä saan ainaja jos on loppu sitä tilataan tuota pikaa.

Tuohan ei ole aspojen vastuulla. Minäkin välitän kaikki mulle kerrotut tuotepyynnöt henkilökohtaisesti omistajalle, mutta en voi aspana luvata, että sitä tilataan. Omistaja päättää sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi