Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka ei ole koskaan mustasukkainen?

Vierailija
07.02.2019 |

En siis ole ikinä huomannut mieheni olevan mustasukkainen, vaikka olen itse aina saanut paljon huomiota muilta miehiltä. Ei kuulemma oikein osaa olla mustasukkainen. Miten suhtautuisit tähän?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee myös mieleen, että toinen on yhdentekevä, jos mikään ei ikinä liikauta. Ei ihminen ole mustasukkainen, jos toisen menettäminen ei hetkauttaisi yhtään. 

Mustasukkaisuus on menettämisen pelkoa. Toista ei voi omistaa, siksi se pelko on meille kaikille läsnä. 

Enkä puhu nyt mistään sairaalloisesta mustasukkaisuudesta vaan siitä pelosta, että voin menettää toisen. No, toiset ovat vähän tunnevammasia, eivätkä tunnista lieviä tunteitaan, sekin voi olla yksi selitys.

Vierailija
62/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä asia ettei oo mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää miehestä, joka ei ole yhtään mustasukkainen. Tulee fiilis, että pitää mua itsestäänselvyytenä tai yhdentekevänä. Ei , ei.  Onneksi nykyinen mies onkin juuri sopivan mustis. Antaa mun mennä menoni rauhassa eikä kyttää puhelinta tms., mutta kyllä saa vieras kosija huutia, jos tulee vaikka baarissa mua iskemään ja mies sen näkee :)

Kyllä kunnon miehen jäljiltä vähintään toinen silmä on mustana maanantaina ja tuppo hiuksia irti... 🤣😅😂😅🤣😂

Vierailija
64/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mies jolla on hyvä itsetunto.

Vierailija
65/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin on ihanaa kun oma mies on sopivalla tavalla mustasukkainen. 

Vierailija
66/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään! Mieheni on samanlainen ja hän on juuri sellainen kuin kumppanilta toivon. Itsevarma ja luotettava. 

Vierailija
67/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on hyvä itsetunto. Harvalla miehellä on.

Vierailija
68/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On itse rehellinen ja uskoo muidenkin olevan.

On siis tyhmä.

Vierailija
69/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole mustasukkaisia irtosuhteissa, vain parisuhteissa. Mies joka ei ole millään tapaa mustasukkainen, missään olosuhteissa, ei ole yhteen naiseen sitoutuvaa tyyppiä.

Edelleenkin, ihmisellä voi ja saakin olla kaikenlaisia tuntemuksia, mutta ei ole tervettä jos ne tuntemukset aiheuttaa äärimmäistä käytöstä. Tällä logiikalla, minun mies kyselemässä mihin menen, ketä siellä on ja kerran kymmeneen vuoteen naurahtaminen että on mustis on ihan tervettä.

Puolison kyttääminen, siihen liittyvä ärtyminen ja muut mustasukkaisuuden ilmenemismuodot Ei ole terveitä.

Mustasukkaisuus (erityisesti miesten) on universaali ilmiö parisuhteissa, ei sellainen mies ole normaali, joka ei tunne mustasukkaisuutta millään tapaa. Edellisen

Minusta ap:n tapauksessa on normaalia ja tervettä, että mies ei näytä mustasukkaisuuden tunteita ulospäin, mutta erikoista on se että kysyttäessä asiasta hän sanoo, ettei osaa olla mustasukkainen. Joko hän ei tosiaan tunne mustasukkaisuutta koskaan tai ei jostain syystä vain halua myöntää asiaa. 

Itse pidän normaalina sitä, että edes joskus kokee mustasukkaisuutta kumppanistaan, siis sen verran että tunnistaa sen tunteen. Tietenkään sitä ei näytetä ulospäin jos ei ole erityistä aihetta, eikä sen anneta hallita elämää. Mutta jos ei mustasukkaisuutta koskaan tunne, niin on ehkä tunne-elämältään aika flegmaattinen tai sitten kumppani on jollakin tapaa yhdentekevä. 

Vierailija
70/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies on varmaan aika tossukka sitten muutenkin.

Eli kun lääketeollisuus alkaa mutiloimaan lastasi niin sinä olet yksin häntä puolustamassa ja mies saattaa jopa kääntyä sinua vastaan miellyttämisenhalussaan muita kohtaan.

Sanoisin että ei jatkoon.

Vierailija
71/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies ole mustasukkanen vaan ei rakastakaan kuten en minäkään häntä. Hänellä on todella huono itsetunto, narsismia olen huomannut. Joskus eroan lopullisesti.

Vierailija
72/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistimies. Tietää, että " helpompi vahtia kappa kirppuja kuin yksi vi'tu." ( Wanha wiisaus )

Vierailija
73/73 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta sua tai Homppeli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan