– "Kun maitoa pääsee luontoon, se luokitellaan ympäristömyrkyksi"
Tuhansia litroja maitoa ojaan Kauhajoella – "Kun maitoa pääsee luontoon, se luokitellaan ympäristömyrkyksi"
Maitoa valui ojaan maitoauton kaatumisen seurauksena. Palokunta on padonnut ojan.
https://yle.fi/uutiset/3-10635951
No voi että. Mikähän siitä nyt sitten tekee niiiiiiin kauhistuttavan myrkyn...?
Kommentit (67)
Vihreiden järjettömyyksiä. Muutamalla tuhannella litralla vesisttöön päätynyttä maitoa on olematon ravinnekuormitus. Maahan päätynyt maito hajoaa nopeasti ensi keväänä. Suomella on tärkempääkin käyttöä rahalle kuin tällaiset vihreiden ideologiset hysteeriset aivopierut. On mieketöntö tuhlata palokunnan voimavaroja maidon pyydystiseeb jistakin yhdentekevästä ojasta jonka kevättulvat pesevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan täyttä hevonskeidaa että se olisi äärettömän myrkyllistä maahan valuessaan. Ei se sieltä maakerrosten sisästä maagisesti siirry satoihin vesistöihin vaan liukeaa maan alle keväällä. Voi kristuksen "ittu.
Ja sä stadilainen olet kai asiantuntija.
Olen maaseudulla asuva karvaperseinen mies, eikä maito ole sen vaarallisempaa kuin vesi tahi viinakaan. RÖYH! Maidon myrkyksi luokittelu on sairasta ja harhaanjohtavaa pelottelua.
Vierailija kirjoitti:
AIV - rehu on myrkyllistä, onko tää liian vaikea käsittää?
MITEN SE LIITTYY TUOHON MAITOKUORMAAN TAI SEN MAAHAN KAATUMISEEN TALVELLA? OLETKO TROLLI VAI SEKAISIN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AIV - rehu? Se on kuin myrkkyä,mitä olen kuullut.
AIV-rehu liittyy maidonkuljetukseen? Maitoko on edelleen syövyttävää?
Tekeydyt tahallasi tyhmäksi. Kaipa se on. Näetkö ihmisen suolistoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kauhia myrkky joo, siinä on heinää ja muurahaishappoa.
Jälkimmäistä tulee mm muurahaisen perseestä.
Olen kuullut että iho menee rikki jos AIV - rehua joutuu iholle.
A. I. Virtanen katui kuolinvuoteellaan että oli kehittänyt sen.
Eläinparat : (Semmoisia urbaaneja myyttejä tälläkertaa.
Mene kysymään eka ihmiseltä, joka livenä tietää. Maanviljelijä kertoi.
Kuule mun ei tarvitse kysyä asiaa keltään toiselta. Jätän arvoitukseksi minkä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AIV - rehu on myrkyllistä, onko tää liian vaikea käsittää?
MITEN SE LIITTYY TUOHON MAITOKUORMAAN TAI SEN MAAHAN KAATUMISEEN TALVELLA? OLETKO TROLLI VAI SEKAISIN?
TUNNEN maanviljelijötä. Tunnetko sinä yhtään? ET.
"Paikalle on tulossa loka-auto, joka imee maidon pois ja kuljettaa sen hävitettäväksi Ilmajoelle biojätelaitokselle."
Niinpä niin. Biojätelaitokselle. Jonka kansa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden järjettömyyksiä. Muutamalla tuhannella litralla vesisttöön päätynyttä maitoa on olematon ravinnekuormitus. Maahan päätynyt maito hajoaa nopeasti ensi keväänä. Suomella on tärkempääkin käyttöä rahalle kuin tällaiset vihreiden ideologiset hysteeriset aivopierut. On mieketöntö tuhlata palokunnan voimavaroja maidon pyydystiseeb jistakin yhdentekevästä ojasta jonka kevättulvat pesevät.
Nyt riistokapitalistit ovat paniikissa. Olet selvästi heidän agenttinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ja näyttäkää ensin muutama tuhat litraa maitoa edes päässeen suoraan vesistöön. Oliko se amfibiotankkiauto mikä järven yli oli soutamassa kun maito lurahti?
Ei, ne maidot lurahtaa jonnekin ojaan. Siellä ojassa ei kaloja ui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä uskomaton idootti, jos luulet että AIV-rehu siirtyy lehmän maidosta ihmisen elimistöön. Edelleen kysyn että miten se rehu liittyy siihen, että maito on kaatunut pakkaspäivänä jonnekin hevon-v itun ojaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kauhia myrkky joo, siinä on heinää ja muurahaishappoa.
Jälkimmäistä tulee mm muurahaisen perseestä.
Olen kuullut että iho menee rikki jos AIV - rehua joutuu iholle.
A. I. Virtanen katui kuolinvuoteellaan että oli kehittänyt sen.
Eläinparat : (Semmoisia urbaaneja myyttejä tälläkertaa.
Kuulin että muIkun päässä ei karvat kasva. Oli totta. Näin Nevalaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisillä on niin paljon ruoka - aineallergioita? Miettikää vähän. Pellot lannoitetaan kai AIV - rehulla?
Ootko sä 5-vuotias? AIV-rehulla ruokitaan lypsykarjaa aivovamma.
Asut kehätien eteläpuolella. Et ole IKINÄ käynyt maalla.
Jos muutama tuhat litraa maitoa lirahtaa jonnekin huitsinnevadan ojaan keskellä ei mitään, niin sillä ei ole yhtään mitään merkitystä yhtään mihinkään, paitse, että sinne minne maito on menossa hinnat nousee hetkellisesti muutamia senttiä per tuotteiden kilohinta. Tekisi mieli ulostaa teidän suihinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä uskomaton idootti, jos luulet että AIV-rehu siirtyy lehmän maidosta ihmisen elimistöön. Edelleen kysyn että miten se rehu liittyy siihen, että maito on kaatunut pakkaspäivänä jonnekin hevon-v itun ojaan?
Oletko yksinkertainen? Lehmät syövät ravinnokseen AIV - rehulla kyllästettyä ravintoa. Olet vieraantunut elämästä.
Mikä tahansa aine on haitallista suurina määrinä, niin maitokin.
Maito happanee! Siinä syy haitallisuuteen. Happamuus taas saa siihen liukenemaa muita haitallisia aineita. Ja näin etiä päin
On se haitallista jos 5000 litraa maitoa imeytyy kaivojen viereen, tai pohjaveteen.
A. I. Virtanen katui sitä että oli kehittänyt kyseisen rehun.
Kemistinä hän tiesi sen. Miksi maito muuten olisi ympäristömyrkky?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksinkertainen? Lehmät syövät ravinnokseen AIV - rehulla kyllästettyä ravintoa. Olet vieraantunut elämästä.
Mitä sitten vaikka syövät. Ei se AIV siirry siihen maitoon sellaisenaan ja se maito käsitellään sekä iskukuumennetaan vielä jälkeen päin. MITEN SE REHU SIIS LIITTYY SIIHEN ETTÄ MAITOA ON KAATUNUT TALVELLA PASKAOJAAN? Ootte okeesti hullujenhuonemateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään ympäristömyrkky vaan kemikaali muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
LUE TUO!!!
Mene kysymään eka ihmiseltä, joka livenä tietää. Maanviljelijä kertoi.