Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu naisten/äitien inho poikalapsia kohtaan ja palava halu saada tyttö?

Vierailija
07.02.2019 |

Ihmettelen tätä asiaa todella. Mistä johtuu että tasaisin väliajoin tulee keskustelua siitä että oi voi, nyt on poika tulossa ja maailma kaatui ja suru valtaa äidin masennuksen partaille. Naiset kilpaa kirjoittelevat kuinka ihanaa on saada tyttö ja kuinka se on tärkeintä ikinä. Minä en oikeasti tätä ymmärrä, koska olen vain tälläinen kahden pojan äiti. En tiedä mistä jään elämässä paitsi, ilmeisesti kaikkein oleellisemmasta asiasta maailmassa.

Olen kuullut kahta poikaani odottaessa ja heidän synnyttä ja edelleen niin järkyttäviä kommentteja siitä kuinka meidän pitää saada vielä tyttö. Näitä kommentteja on tullut äidiltäni, anopiltani, ystäviltäni ja jopa tuntemattomilta ihmisiltä. Yleensä kysyn tähän heti että "ai miksi?!?", koska ihan aidosti tätä mietin. Kommentit on olleet aina luokkaa "no kyllä äidin pitää tyttö saada"....

Joten nyt tyttöjen äidit, poikien vihaajat, tyttöä toivovat naiset (miksei miehetkin) kertokaa minulle miksi poika on huono ja tyttö hyvä.

Tässä lasten nukkuessa päikkäreitä voisin vielä tuonne alle laittaa vähän listaa niistä lentävistä lausahduksista mitä poikien vihaajat ovat minulle laukoneet....

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden naisen, joka ei voinut sietää sitä että sai pojan... Johtui siitä, että vihasi sitä kuinka omassa lapsuudessaan veli oli saanut parempaa kohtelua - vain siksi, että oli poika. Kun hän tuli seuraavaksi raskaaksi, hän yritti keskenmenoa siivoamalla ihan hulluna. Keskenmeno ylirasituksella onnistui lopulta. Hän sai toisenkin lapsen, se oli tyttö.

Vierailija
62/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei tyttöjä ole, enkä kaipaakkaan. Tyttöjen teko pyyntöjä tulee varsinkin anopilta. Ihan sama. 10 vuotta jaksanut jo jankuttaa. Ensimmäinen ei ollut vielä edes syntynyt kun puhui, että milloin tehdään toinen. En sitä naista jaksakkaan, lakkasin soittamasta vuosia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin muutama vuosi sitten kaapista transsukupuolisena, johon äiti reagoi kertomalla miten selvitti sekä mua että siskoa odottaessaan sukupuolen etukäteen, ja että olisi abortoinut molemmat jos olisi ollut poika tulossa. 

Sairas äiti, ei ihme että sinäkin sairastuit, olen pahoillani :( 

Vierailija
64/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen törmännyt moiseen ajatteluun. Oltiin tyttö porukassa iltaa viettämässä ystäväni luona, kun hän vähän maistissaan saunassa alkoi puhua että ompa ihanaa kun hänellä on kaksi tyttöä että he miehen kanssa toivoi että tulee tyttöjä. Minulla tyttö ja poika, jäin kuuntelemaan ihan pöllämystyneenä että täh! En tajunnut sanoa mitään. En muista enää miksi se oli tärkeää saada tytöt

. Onneksi muita ei ollut ehtinyt vielä saunan puolelle, toisillakin oli myös poikia. Siitä olisi voinut tulla riita. Ihmettelen asiaa vieläkin, miten joku voi ajatella noin.

Vierailija
65/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäki persuu ääntä ku kaljaa vanha viakralla toimii ukko ja akat vaa nauraa.paariin meen ny

Vierailija
66/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäki persuu ääntä ku kaljaa vanha viakralla toimii ukko ja akat vaa nauraa.paariin meen ny

Vierailija
67/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä halusin nimenomaan pojan. En tyttöä. Olen itse poikien kans kasvanut "poikatyttö", en osaisi kasvattaa tyttöä.

Itse taas olin niin tyttötyttö, mutta kun tuli vain poikia, niin pakkohan se on ollut oppia kasvattamaan heidät ja varsinkin mahdollisimman hyviksi puolisoiksi naisille.

Vierailija
68/68 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin kun näin tuon otsikon, että sankoin joukoin kiiruhdetaan kiistämään tuo (hieman liioiteltu) väite.

Onhan palstalla ollut melkein viikoittain puhe pettymyksestä, kun onkin tullut poikavauva. Seuraan palstaa aktiivisesti ja ne kirjoitukset ovat jääneet hyvin mieleen. Melko rankatkin kirjoitukset.

*eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän