Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaatuuko suhde, jos mies ei tykkää nuolla

Vierailija
06.02.2019 |

Pitkässä avioliitossani en koskaan nuollut vaimoni pillua, eikä se ollut ongelma. Jotenkin se ei vaan innosta, ku ei koskaan tiedä vaikka naiselta pissat lirahtaisi suuhun. Nyt kun olen yrittänyt uutta suhdetta rakentaa asiasta on tullut ongelma. Onko niin, että nykypäivänä miehellä ei enää ole asiaa parisuhteeseen, jos ei ole hyvä nuolija. Onko siitä tullut joku muoti vai mistä on kyse?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokamies osaa nykypäivänä nuolla. Piste. Jää eläkkeelle!

Vierailija
2/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaadu jos suhde ja seksi on muuten hyvää. Mutta ethän itsekään sitten odota saavasi nuolemista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on oikeastaan pakollinen vaatimus. Suhtautumistapasi kuulostaa minusta niin omituiselta, etten todellakaan lähtisi tämän tiedon kanssa tutustumaan.

Vierailija
4/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena seukkasin kundin kanssa joka ei koskaan nuollut mua. Odotti kyllä huulihoitoa itse. Nykyisin en enää seurustelisi. Jos miestä mun värkkini ällöttää, niin ei sitten tarvi koskea siihen ollenkaan.

Vierailija
5/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaadu jos suhde ja seksi on muuten hyvää. Mutta ethän itsekään sitten odota saavasi nuolemista?

Tää oli hyvä pointti. Ei se munan lutkuttaminen todellakaan maistuisi jos tietäisi vaginani jotenkin ällöttävän miestä.

Olen itse törmännyt vain miehiin, jotka kiihottuvat pilluni nuolemisesta ja suorastaan uivat mehuissani. Niin, ja pissaa se neste ei ole. Ainoastaan naisen kehon verrokkireaktio omalle erektiollesi.

Vierailija
6/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille muijalles että jättää sen sian!

Vierailija
7/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lirahda pissat suuhun. Mutta jos ei ole sun juttu niin ei sitten ole. En minä ainakaan halua että joku nuolisi vastentahtoisesti.

Vierailija
8/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde kaatuu viimeistään siinä vaiheessa kun kerrot miksi et halua nuolla :D etkö itse pelkää että sulta lirahtaa pissaa kun sulle annetaan blow job? Mut joo trollihan oot...

Vierailija
9/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies nuole. Yäk.

Vierailija
10/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaadu, jos sinäkään et odota suikkareita. Siinä tapauksessa on vähintään oltava hyvän sormitaidot, jotta ei kävisi ihan liian tylsäksi ja yksipuoliseksi. Tai jos kovasti ällöttää, niin voithan sanoa naiselle, että saa hakea suulliset nautinnot joltain muulta.

Vierailija
11/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa jos on viiva niin nuolen. Yhdenillan panoja en

mies50v

Vierailija
12/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siihen se ehkä kaatui sun avioliittosikin. Et vaan tajunnut, että se oli ongelma. Vaimosi oli varmaan liian hienotunteinen valittaakseen. Kuvittelit, että se on just se, mitä vaimokin haluaa eli jäädä ilman.

Vierailija
13/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleminen kuuluu parisuhteeseen samoin kuin peppuseksi. Ihan tavallisia asioita

Vierailija
14/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nainen joka ei tykkää suuseksistä. Meitäkin on.

Vierailija
15/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies nuole. Yäk.

Tosimies nuolee.

Vierailija
16/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on ehdotonta. Miehen pitää olla hyvä ja innokas suuseksin antaja. Muuten ei ole toivoakaan suhteesta tai edes toisesta kerrasta.

Vierailija
17/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais yhtään. Inhottaa koko nuolenta.

Vierailija
18/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs herppes?

Vierailija
19/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako ap että nainen nielee myös?

Vierailija
20/36 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tunnistaa vähän yksinkertaisempaan seksiin tyytyvän naisen? Eihän sitä voi lähteä suoraan kysymään. 

Keskustelun aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi