Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi YH-äideillä on paremmat aamiaiset yhden yön miehille, kuin sinkkunaisilla?

1 yön mies
06.02.2019 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta jollekkin noubadeille mitään aamiaisia laitella. Siksi. Tajuaisit lähteä ajoissa...

Vierailija
22/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä millekään yhden yön jutuille ei tarvi aamupalaa tarjoilla. Vielä parempi jos lähtevät heti herätessään pois, mutta ihanteellista olisi se että samantien lähtisivät kotiin kun puuhat ohi. Ei mun velvollisuus ole alkaa palvelemaan ketään josta en ole edes kiinnostunut.

Ei sun olekaan mikään pakko, mutta hyvin moni sitä tekee.. Olen huomannut ihan saman, että yh tarjoo koko shown kattauksella verrattuna sinkkuun jos tarjoo. En ole ikinä odottanut mitään, mutta on minulle tehty kunnon safkat. Yks teki karjalanpiirakoita ja sumpit ja systeemit. Vetelin darrassa niitä siinä ja se leipo korvapuusteja ja anto mukaan niitä. Eikä se pyytänyt multa mitään. Mutta mieleen se ihminen jäi pitkäksi aikaa ja lopulta tsekkasin facebookista sen ja ruvettiin tapailemaan ja sitten seurustelemaan. Tämä tapahtu muutama kuukausi sen yön jälkeen. Edelleen leipoo ja tekee safkaa jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He tietävät, että aamiainen on päivän tärkein ateria ja sillä mies jaksaa painaa.

Vierailija
24/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin siksi että paketti olisi mahdollisimman houkutteleva.

Vierailija
25/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä millekään yhden yön jutuille ei tarvi aamupalaa tarjoilla. Vielä parempi jos lähtevät heti herätessään pois, mutta ihanteellista olisi se että samantien lähtisivät kotiin kun puuhat ohi. Ei mun velvollisuus ole alkaa palvelemaan ketään josta en ole edes kiinnostunut.

Ei sun olekaan mikään pakko, mutta hyvin moni sitä tekee.. Olen huomannut ihan saman, että yh tarjoo koko shown kattauksella verrattuna sinkkuun jos tarjoo. En ole ikinä odottanut mitään, mutta on minulle tehty kunnon safkat. Yks teki karjalanpiirakoita ja sumpit ja systeemit. Vetelin darrassa niitä siinä ja se leipo korvapuusteja ja anto mukaan niitä. Eikä se pyytänyt multa mitään. Mutta mieleen se ihminen jäi pitkäksi aikaa ja lopulta tsekkasin facebookista sen ja ruvettiin tapailemaan ja sitten seurustelemaan. Tämä tapahtu muutama kuukausi sen yön jälkeen. Edelleen leipoo ja tekee safkaa jne

Piirakka kuin piirakka!

Vierailija
26/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan onkin jo kerrottu täällä monta kertaa. Äiti-ihmiset yleensä säilyttävät kaapeissaan ruokaa lapsi-ihmisille. Hyvällä tuurilla joku satunnainen yövieras voi päästä niistä osingoille. Itselläni on aamupalaksi kahvia ja banaani. En tarjoa sitä banskua sulle, koska ajattelin syödä sen itse.

Vierailija
27/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitatko sanoa, että sinä et tee aamiasta? Miksi sanot yksinkertaisen asian tulikivellä höystettynä?

Mun mielestä on vaan absurdia edes odottaa että joku yhden yön pano vielä tarjoilisi aamupalaa. Ruokkikoot itse itsensä ihan omalla rahallansa. 

Mä yleensä tutkin taskut, kun nainen on sammunut panon jälkeen, kun teen lähtöä. En ikinä jää yöksi vaan lähden aina kun toinen on sammunut. Kerran oli 845e kirjekuoressa lipastossa. Pari arvokelloa kuiteilla lähteny matkaan ja kanittanu ne. Molemmista tuli 900e enkä ikinä lunastanu niitä.

Vierailija
28/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH:lla on paremmat ruuat, mutta väljempi reppu.

Sananlaskuhan sanoo: "Mitä risaisempi reppu, sitä leuhkemmat eväät!"

Vierailija
29/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkku, en syönyt aamupalaa.

Kun sain lapsen, jouduin alkaa laittamaan ruokaa ja oli aamupalat, lounaat, päivälliset, iltapalat ja välipalat.

Sitä kyllä ihmettelen, miksi kukaan haluaa tsrjota aamipalaa yhdenyönsuhteelle. Minä lähetin irtoseksimiehet ihan jo yöllä omaan kotiinsa nukkumaan.

Ehkäpä ko nainen on ihastunut ap:hen ja haluaa tehdä hyvän vaikutuksen.

Vierailija
30/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaiset eivät välttämättä syö yleensä itse aamiaista ja monet syövät enemmän ulkona tai pienempiä aterioita. Perheellinen joutuu panostamaan siihen että perheellä on apetta jatkuvasti jääkaapissa ja siinä sivussa pääset sitten osalliseksi perheen ruokiin (eli syöt lasten eväitä).

Vierailija
31/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos jo jonkun kanssa laosen saaneet parituvat todennäköisemmin uudestaan kuin sinkut. Heillä on koko setti valmiina ja mies vaan astuu valmiiseen pöytään.

Onkohan tämä se syy, miksi löysin unelmieni miehen vasta sen jälkeen, olin hankkinut lapsen yksin? Olin ennen ikisinkku, mutta lapsen saamisen jälkeen yhtäkkiä aloinkin vetää miehiä puoleeni ja päädyin Sen Oikean kanssa naimisiinkin.

No pitää sanoa, että itse tunnistan ainakin sen, että lapsen myötä minusta tuli vähemmän itsekeskeinen ja opin laittamaan muiden tarpeita enemmän etusijalle. Miehen tasosta sen sijaan en tinkinyt yhtään, hän on parempi kuin kukaan lapsettomana tapaamani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi