Miksi miehet eivät osta itselleen kosteuttavaa voidetta tai aurinkopuuteria?
Kommentit (21)
Miksi kaikki naiset ei osta keltaista huulipunaa ja vihreitä sukkahousuja? Aivan päätön aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki naiset ei osta keltaista huulipunaa ja vihreitä sukkahousuja? Aivan päätön aloitus.
Päätön aloitus? No, en olisi yllättynyt vaikka joku nainen ostaisi keltaista huulipunaa jos sen vakuutetaan mainoksessa tuovan c-vitamiinia elimistöön, hehkua iholle ja vientiä parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Miesten iho on kostea?
Kyllä.
Kun nainen menee suihkuun, hänen ihonsa kuivuu.
Kun mies menee suihkuun, hänen ihonsa kastuu.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan.
No miehet käyttävät rahansa älykkäästi.
Miehet ovat luonnostaan komeita, eivätkä tarvitse maalia naamaansa näyttääkseen ihmiseltä.
Kun käyttää laadukkaita kasvonpesuaineita. Ei tarvitse naamarasvaa tai puutereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten iho on kostea?
Kyllä.
Kun nainen menee suihkuun, hänen ihonsa kuivuu.
Kun mies menee suihkuun, hänen ihonsa kastuu.
No tätä mä oon vähän epäillytkin. Olen turhaan laittanut vähät roponi kalliiseen kosteuttavaan saippuaan.
Sperma kosteuttaa kivasti, ei tartte mittään ryppiksii.
Kyllä mun mies käyttää kosteusvoidetta, seerumeja ja naamioita. Ruskettuu kauniisti niin ei tarvitse aurinkopuuteria.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat luonnostaan komeita, eivätkä tarvitse maalia naamaansa näyttääkseen ihmiseltä.
Miksi naiset eivät näytä luonnostaan ihmiseltä ilman irtoripsiä, eyelineriä, pohjustusgeeliä, kasvovoidetta, värivoidetta, aurinkopuuteria ja highlightia?
mällinassu kirjoitti:
Hierotko spermaa kasvoihin paljaaltaan vai sekoitatko sitruunamehuun tai soijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät näytä luonnostaan ihmiseltä ilman irtoripsiä, eyelineriä, pohjustusgeeliä, kasvovoidetta, värivoidetta, aurinkopuuteria ja highlightia?
Koska eivät ole luonnostaan hyvännäköisiä niin kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
mällinassu kirjoitti:
Hierotko spermaa kasvoihin paljaaltaan vai sekoitatko sitruunamehuun tai soijaan?
C-vitamiinijauhetta ja oliiviöljyä.
Kosteusvoiteet ovat hukkaan heitettyä rahaa. Tutkitusti.
Ei niiden tarvitse, koska he ovat aina komeita ja satavuotiaina parhaimmillaan.
Naiset vain joutuvat stressaamaan ulkonäöstään, koska ovat rumia ja kelpaamattomia muuten.
tietysti minulla on kosteuttavaa voidetta.
Minulla ei ole kasvoille, käsille, kynsinauhalle, varpaille, säärille, vatsalle, selälle, ja kaulalle omaa voidettaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei niiden tarvitse, koska he ovat aina komeita ja satavuotiaina parhaimmillaan.
Naiset vain joutuvat stressaamaan ulkonäöstään, koska ovat rumia ja kelpaamattomia muuten.
I knew it! Olen seurannut tätä palstaa kymmenen vuotta selvittääkseni tämän pähkinän ja nyt sen tajusin. Kiitos selkeästä vastauksesta! Nyt alan panostaa sisäiseen viisauteen, eihän tässä muuta enää oo tehtävissä.
Kyllä mulla ainakin on..