Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies töissä ihastunut muhun mutta naimisissa. Mä olen vapaa, mitä teen?

Vierailija
06.02.2019 |

Sanoin hänelle etten sellaiseen kuvioon lähde mukaan. Mutta on se vaikea vastustaa kiusausta kun mies on juuri sitä mitä miehestä haluaisin... Samassa tilanteessa olevia tai olleita?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse haluat häneltä? Pelkkää seksiä vai parisuhteen?

Ei kannata avustaa pettämisessä, tai no omalla vastuulla...

Vierailija
2/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään. Pilaat vaan töissä maineesi. Sua aletaan pitää h*tsuna ja avionrikkojana. Flirtistä voi nauttia, mutta siihen se kannattaa jättää.

Ajattele kaukaa viisaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavoin kaikkea mitä miehestä haluaisit? Että pettää naista jolle on antanut avioliittolupauksen? Että on valmis valehtelemaan kotiinpäin elämästään? Että on valmis asettamaan ihailemansa naisen salailevaan asemaan? Että on valmis asettamaan ihailemansa naisen työkavereiden juoruiltavaksi?

Vai ihan vaan se perinteinen että on vähän paremmassa asemassa kuin sinä ja koet että on jotenkin seksuaalinen jännite kun on tavallinen valta-asemaero + flirtti.

Onneksi oma miesmakuni on sellainen, että en voi sietää flirttailua varatuilta miehiltä koska epäluotettava ihminen on automaattisesti epäviehättävä silmissäni.

Vierailija
4/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen oikeasti parisuhteeseen, mutta en tietenkään aio edesauttaa asiaa, ellei hän eroa ensin. Toki seksi miehen kanssa houkuttelisi ihan helvetisti, sitä en kiellä. Mutta töissä ei olla kauaa enää yhdessä, mä olen ollut projektissa ja lähden pian pois.

Ap

Vierailija
5/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavoin kaikkea mitä miehestä haluaisit? Että pettää naista jolle on antanut avioliittolupauksen? Että on valmis valehtelemaan kotiinpäin elämästään? Että on valmis asettamaan ihailemansa naisen salailevaan asemaan? Että on valmis asettamaan ihailemansa naisen työkavereiden juoruiltavaksi?

Vai ihan vaan se perinteinen että on vähän paremmassa asemassa kuin sinä ja koet että on jotenkin seksuaalinen jännite kun on tavallinen valta-asemaero + flirtti.

Onneksi oma miesmakuni on sellainen, että en voi sietää flirttailua varatuilta miehiltä koska epäluotettava ihminen on automaattisesti epäviehättävä silmissäni.

Joskus flirtti on vaan flirttiä. Kyl minä toisinaan flirttailen naisille,  enkä halua sen enempää. Pieni flirtti voi pelastaa molempien päivän.

Vierailija
6/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ole mua korkeammassa asemassa. Ja se, että hän on mitä haluan, on käynyt ilmi lukuisten keskustelujemme kautta, eikä mitään väärää ole vielä ainakaan tapahtunut.

Ap

Vierailija
7/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Älä usko selityksiä huonosta avioliitosta tai kohta tulevasta erosta. Ei ne pidä paikkaansa. Oikeasti anna olla. Et satuta kuin itsesi.

Vierailija
8/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oikeasti unelmiesi mies, iske kiinni. Anna asioiden edetä omalla painollaan.

Vierailija
9/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ole mua korkeammassa asemassa. Ja se, että hän on mitä haluan, on käynyt ilmi lukuisten keskustelujemme kautta, eikä mitään väärää ole vielä ainakaan tapahtunut.

Ap

Esim. millä tavalla hän on sellainen, mitä haluat? Kerro pari esimerkkiä minkätyylisistä asioista on kyse.

Vierailija
10/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Älä usko selityksiä huonosta avioliitosta tai kohta tulevasta erosta. Ei ne pidä paikkaansa. Oikeasti anna olla. Et satuta kuin itsesi.

Mitään tuollaista mies ei ole puhunut.

Ap

Vierailija
11/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus flirtti on vaan flirttiä. Kyl minä toisinaan flirttailen naisille,  enkä halua sen enempää. Pieni flirtti voi pelastaa molempien päivän.

Tarkoitat kai, että sun päivän se voi pelastaa, mutta joku epätoivoisempi ja huonoitsetuntoisempi voi jäädä kuvittelemaan jotain enemmän ja roikkumaan kiusallisesti.

Vierailija
12/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuollaisessa tilanteessa erään pitkässä avoliitossa olleen (olevan?) miehen kanssa. Olimme samoissa tehtävissä ja vietimme paljon aikaa keskenämme. En kadu sitä, että kävimme lounastauoilla minun kotonani sängyssä, koska tämä mies oli paras rakastaja koskaan. Ilman häntä en edes tietäisi, miten suuri nautinto on olla seksisuhteessa kaikin puolin sopivan ihmisen kanssa.

Mies muutti lopulta maasta avovaimonsa työpaikan perässä. Istuimme kahden lähtökahvien ääressä allapäin, kun hän sanoi asian, joka kirvelee yhä: hän pahoitteli sitä, että oli antanut minun ymmärtää liikoja.

Minua harmittaa vielä parinkymmenen vuoden jälkeenkin tuo yllätyksellisen alentuva asenne. Minä en ollut häneen valtavan rakastunut (vähän olin) enkä todellakaan odottanut, että hän olisi valinnut minut avovaimonsa sijasta, ja olin jopa helpottunut siitä, että kuvio loppui. Totta kai olin surullinen, mutta en sillä tavalla kuin hän oletti. Rivien välistähän hän tuossa sanoi, että oli käyttänyt minua tieten tahtoen hyväkseen.

Jos haluat seksisuhteen, kerro se hänelle suoraan. Älä lähde ihmissuhdeleikkeihin. Etsi mieluummin joku ihan uusi ja vapaa mies; tuossa kuviossa nimittäin sinä olet se, jonka itsetuntoon tulee lommo.

Vierailija
13/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Esim. millä tavalla hän on sellainen, mitä haluat? Kerro pari esimerkkiä minkätyylisistä asioista on kyse.

Ei-riippuvainen kenenkään avusta, hyväksynnästä, mielipiteistä tms. Loistavat älynlahjat, nopea huumorintaju, keskustelutaito. Nautitaan yhdessä sarkastisista ja joskus rumistakin vitseistä, joita ei muille voi töissä jakaa. Kuitenkin samaan aikaan mies on aina kunnioittava ja kohtelias muita ihmisiä kohtaan. Huomaavainen, sitä arvostan.

Siinä jotain mitä ekana tuli mieleen.

Ap

Vierailija
14/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sovittiin niin että pyllynreikäpanot on sallittuja, mutta muuten ollaan ammatillisesti ammattilaisia.

Vierailija
15/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samassa tilanteessa toisella puolella. Olen valmis uuteen elämään, jos nainen haluaisi parisuhteeseen kanssani.

Vierailija
16/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitään. Pilaat vaan töissä maineesi. Sua aletaan pitää h*tsuna ja avionrikkojana. Flirtistä voi nauttia, mutta siihen se kannattaa jättää.

Ajattele kaukaa viisaasti.

Hut-suna ja avionrikkojana?? Mieshän siinä on niitä molempia!! En tosin ymmärrä tietoisesti varatun kanssa olemistakaan, mutta mieshän tuossa on se, joka ehkä rikkoo liittonsa.

Vierailija
17/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei-riippuvainen kenenkään avusta, hyväksynnästä, mielipiteistä tms. Loistavat älynlahjat, nopea huumorintaju, keskustelutaito. Nautitaan yhdessä sarkastisista ja joskus rumistakin vitseistä, joita ei muille voi töissä jakaa. Kuitenkin samaan aikaan mies on aina kunnioittava ja kohtelias muita ihmisiä kohtaan. Huomaavainen, sitä arvostan.

Siinä jotain mitä ekana tuli mieleen.

Ap

Miehethän osaa näytellä hyvin, jos p*llua on tiedossa.

Vierailija
18/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samassa tilanteessa toisella puolella. Olen valmis uuteen elämään, jos nainen haluaisi parisuhteeseen kanssani.

Mielenkiintoista... Haluatko kertoa lisää?

Ap

Vierailija
19/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sovittiin niin että pyllynreikäpanot on sallittuja, mutta muuten ollaan ammatillisesti ammattilaisia.

Toi on just hyvä! Ber ce reikiä ei lasketa!

Vierailija
20/68 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni vain. Ensin seksi on ihanaa ja ollaan ihastuneita. Kuumaa ja kiihkeää ja varsinkin virettä antaa, kuin voi ajatella, että on parempi kuin vaimo ja sen voi voittaa.

Ero tulee ja alkaa miehen ja vaimon riidat ja huoltajuuskiistat. Te muutatte rakastuneina yhteen ja vannot, että kestät kaiken rakkauden vuoksi jos saat miehen. Mies vannoo, että sinä olet ainoa, jota on rakastanut.

Arki alkaa lipua pikkuhiljaa. Joka toinen viikko ovesta astuu katras reput selässään teille vuoroviikoin ja asuu teillä. Ei villiä seksiä, kun miehen lapset kuuntelee. Harkkoihin kuskausta ja miehen aika menee lasten kanssa. Sinä kokkaat ja laitat tiskiä koneeseen. Riitoja elatusmaksuista. Viikko vapaata ja ah, nyt saat taas miehen itselle. Mutta exä soittelee, että jäikö ne luistimet sinne ja tuletko vanhempainvarttiin. Huomaat, että jäät välillä ulkopuolelle heidän keskusteluistaan.

Ajattelet, että tekaisetpa itsekkin vauvan, niin mies sitoutuu sinuun. Turpoat, suonikohjuja, ennen aikaisia supistuksia, ei seksiä. Kohta huomaat, että mies jää ylitöihin ja sinne on tullut uusi työntekijä Sirpa, jonka kanssa miehellä lentää sarkastiset ja tuhmat vitsit. Sinä kasvat ja odotat ja odotat ja odotat. Ja edelleen joka toinen viikko aukeaa ovi ja katras tulee teille asumaan.

Joten käy kiinni. Ihanaa uusperhe-elämää odotettavissa. Juuri sellainen mies, kuin olet aina halunnut. Ihania tuhmiä vitsejä, joita ei voi muiden kuullen sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi