S laski 50 tuotteen hintaa, mutta samalla nosti kaikkien muiden tuotteiden hintaa
50 tuotetta halpeni, mutta kaikki muut kallistuivat.
Huomattu on!
Kommentit (18)
Oletteko oikeasti luulleet aiemmin, että kauppiaat eivät tavoittele voittoa vaan ovat hyväntekeväisyysjärjestö?
Hyvä, kun vaihtelevat. Näin alennuksista pääsevät eri tuotteiden ostajat nauttimaan.
Aikaisemmin nostivat vaivihkaa hintoja sitten "halpuuttivat" entiselle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Juuri ne hinnat nousseet, joista olen kiinnostunut :-(
Sama. En niitä halpoja bulkkituotteita muutenkaan ostaisi, niin ihan sama se 50 tuotteen hinnan alennus :(
Rasvaton maito.. ei mun juttu!
Banaanit laski 16snt eli saa tsigiittaa eurolla. Mutta Valion Eila laktoositon rasvaton maitojuoma +5snt.
Arlan litran jukurtit halpeni, Valion kallistu. Samoiten moni muu tuote kallistu. Jonagold omena on puolalaista, kun sittarista saa Alankomaalaista samaan hintaan. Parempi maku, koostumus ja ulkonäkö.
Olen töissä s-ryhmässä ja pari päivää ennen halpuuttamista lähes kaikki lihat ja Valion tuotteet nostivat hintaa.
Eihän niillä työntekijöilläkään ole varaa ostaa oman työpaikkansa tuotteita. On niin matalat palkat.
Kuvottavaa ryöväystä ja maapallon saastuttamista muovipakkauksilla.
Kaupat on kaiken pahan alku ja juuri. Ihmisiltä on myös kadonnut keinot hankkia itse ravintoa.
Koko nuorisukupolvi on kauppojen armoilla.
Tämä on kapitalismin sairainta mallia tämä.
Halvimmat kinkkusiivut +0,20 e, Oivariini +0,35 e, kanajauheliha + 0,1 e.
S-marketin halpuutus
Kerro jotain sellaista, mitä emme vielä tiedä. Ei tuo ole mikään S-ryhmän oma juttu. Kaikki ketjut nostavat joidenkin toisten tuotteiden hintoja samalla kun alentavat toisten hintoja. Jostain se kate ja voitto pitää tehdä. Yksikään päivittäistavaraketjuista (S-, K-ryhmät, Lidl) ei toimi hyväntekeväisyysperiaatteella.
Mammat siis ajattelee, että tässäkin ketjussa mainittujen hevi-tuotteiden hinta ei vaihtele satokausien mukaan vuoden aikana laisinkaan?
K-kaupat nostavat hintoja jokaisen kuukauden alussa. Näköjään S-ryhmä tekee samalla tavalla.
Mulla on tietyt kilo- ja litrahinnat, joiden yli meneviä tuotteita en osta. Jos nostavat hintoja, en yksinkertaisesti osta niitä tuotteita. En pidä kynsin hampain kiinni joistain tietyistä merkeistä. Ostan sitten muuta merkkiä, joka täyttää tuon hintakriteerin.
Oon tällainen keskituloinen tolvana ja on pakko ajatella näin.
Huh, helpotusta. Näköjään eivät ole nostaneet mun suosimien juttujen hintoja.
Foodie on huippusovellus. Pystyy vertailemaan esim kilohintoja kätevästi.
Liian kallista nykyään :( joku jo mainitsi, ettei kenelläkään ole varaa ostaa ruokaa
Juu, huomasin myös pari päivää sitten, että esim. kermaviili +15 sent, kanapaketti +45 sent. Jogurttipikari +5 sent.