Mies töissä ihastunut muhun mutta naimisissa. Mä olen vapaa, mitä teen?
Sanoin hänelle etten sellaiseen kuvioon lähde mukaan. Mutta on se vaikea vastustaa kiusausta kun mies on juuri sitä mitä miehestä haluaisin... Samassa tilanteessa olevia tai olleita?
Kommentit (68)
Montako sivua näinkin yksinkertaisesta asiasta saadaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies ole mua korkeammassa asemassa. Ja se, että hän on mitä haluan, on käynyt ilmi lukuisten keskustelujemme kautta, eikä mitään väärää ole vielä ainakaan tapahtunut.
ApEsim. millä tavalla hän on sellainen, mitä haluat? Kerro pari esimerkkiä minkätyylisistä asioista on kyse.
Ei-riippuvainen kenenkään avusta, hyväksynnästä, mielipiteistä tms. Loistavat älynlahjat, nopea huumorintaju, keskustelutaito. Nautitaan yhdessä sarkastisista ja joskus rumistakin vitseistä, joita ei muille voi töissä jakaa. Kuitenkin samaan aikaan mies on aina kunnioittava ja kohtelias muita ihmisiä kohtaan. Huomaavainen, sitä arvostan.
Siinä jotain mitä ekana tuli mieleen.
ApMiehethän osaa näytellä hyvin, jos p*llua on tiedossa.
Ei noita pysty feikkaamaan, sori vaan.
Kuvaustesi perusteella mies todellakin tietää, mitä tekee. Sinua imartelee hänen huomionsa ja kiinnostuksensa, kuten jokainen nainen nauttisi.
Jos mies on kokenut pettämään vaimoaan, pitämään salarakkaita, niin ehkä voisit lähteä siihen mukaan? Vaimosta tuskin on haittaa, koska mies osaa homman ja missä on turvallisinta tavata.
Tärkeintä on tutkia oman moraalisi ja herkkyytesi vaikutukset sinun mielenrauhassasi pitkässä juoksussa. Yksi kerta voi olla ok, mutta jos suhteenne jatkuu ja suostut hänen rakastajattarekseen tavoittamatta sillä kaikella muuta kuin määräaikaisen suhteen hänen kanssaan, niin onko sinulla aikaa sellaiseen? Mitäs, jos törmäätkin uuteen kivaan mieheen ja sinulla on kunnon suhdesotkut sen jälkeen kahden miehen kanssa? Pääsetkö eroon varatusta miehestä, jos hän tottuu olemaan kanssasi ja elämään kaksoiselämäänsä? Haluatko sen vielä oikeamman tuntuisen tulevaisuuden miehesi kanssa setviä rakastajattaren rooliasi ja miksi suostuit sellaiseen? Mitä itse ajattelisit, jos tulevaisuuden miehesi olisi huvittanut varattuja naisia?
Kaikki tämä ja moni muukin on sitä sinua itseäsi siellä herkimmässä ytimessäsi.
Elämä saa ja sen pitääkin olla hauskaa, seksistä nauttia ja ottaa ihmissuhderiskejä. Pääasia, että sinulla on hyvä olla ja tiedät mitä teet. Sinähän et ole vastuussa miehen elämästä ja sinulla vapaus toteuttaa itseäsi vaikka fudisjoukkueen poikien kanssa, jos siltä tuntuu. Olet aikuinen nainen ja kuljet omaa tietäsi.
Minä mietin samaa, mutta päädyin siihen ettei sydämeni olisi kestänyt. Olen herkästi ihastuvaa sorttia ja säästin itseni, vaikka mieli teki. Puoli vuotta ja elämäni mies käveli vastaan. Huokaisijn helpotuksesta, etten notkutn Hgin hotlissa jonkun perheenisän kanssa pitämässä hauskaa. En haluaisi muistella sitä nyt.
Mutta se oli minun ratkaisuni. Toivon sinulla ratkaisua, jossa olet nimenomaan sinut itsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinni vain. Ensin seksi on ihanaa ja ollaan ihastuneita. Kuumaa ja kiihkeää ja varsinkin virettä antaa, kuin voi ajatella, että on parempi kuin vaimo ja sen voi voittaa.
Ero tulee ja alkaa miehen ja vaimon riidat ja huoltajuuskiistat. Te muutatte rakastuneina yhteen ja vannot, että kestät kaiken rakkauden vuoksi jos saat miehen. Mies vannoo, että sinä olet ainoa, jota on rakastanut.
Arki alkaa lipua pikkuhiljaa. Joka toinen viikko ovesta astuu katras reput selässään teille vuoroviikoin ja asuu teillä. Ei villiä seksiä, kun miehen lapset kuuntelee. Harkkoihin kuskausta ja miehen aika menee lasten kanssa. Sinä kokkaat ja laitat tiskiä koneeseen. Riitoja elatusmaksuista. Viikko vapaata ja ah, nyt saat taas miehen itselle. Mutta exä soittelee, että jäikö ne luistimet sinne ja tuletko vanhempainvarttiin. Huomaat, että jäät välillä ulkopuolelle heidän keskusteluistaan.
Ajattelet, että tekaisetpa itsekkin vauvan, niin mies sitoutuu sinuun. Turpoat, suonikohjuja, ennen aikaisia supistuksia, ei seksiä. Kohta huomaat, että mies jää ylitöihin ja sinne on tullut uusi työntekijä Sirpa, jonka kanssa miehellä lentää sarkastiset ja tuhmat vitsit. Sinä kasvat ja odotat ja odotat ja odotat. Ja edelleen joka toinen viikko aukeaa ovi ja katras tulee teille asumaan.
Joten käy kiinni. Ihanaa uusperhe-elämää odotettavissa. Juuri sellainen mies, kuin olet aina halunnut. Ihania tuhmiä vitsejä, joita ei voi muiden kuullen sanoa.
Nyt meni kyllä niin ohi sulta kuin voi vain mennä. Miehen lapset on jo isoja, mulla vielä koulussa. Lapsia en ikinä hankkisi lisää.
Ja vitseistä en sanonut tuhmia, vaan rumia.
Älä kuvittele että sun elämä on suoraan verrannollinen muihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvaustesi perusteella mies todellakin tietää, mitä tekee. Sinua imartelee hänen huomionsa ja kiinnostuksensa, kuten jokainen nainen nauttisi.
Jos mies on kokenut pettämään vaimoaan, pitämään salarakkaita, niin ehkä voisit lähteä siihen mukaan? Vaimosta tuskin on haittaa, koska mies osaa homman ja missä on turvallisinta tavata.
Tärkeintä on tutkia oman moraalisi ja herkkyytesi vaikutukset sinun mielenrauhassasi pitkässä juoksussa. Yksi kerta voi olla ok, mutta jos suhteenne jatkuu ja suostut hänen rakastajattarekseen tavoittamatta sillä kaikella muuta kuin määräaikaisen suhteen hänen kanssaan, niin onko sinulla aikaa sellaiseen? Mitäs, jos törmäätkin uuteen kivaan mieheen ja sinulla on kunnon suhdesotkut sen jälkeen kahden miehen kanssa? Pääsetkö eroon varatusta miehestä, jos hän tottuu olemaan kanssasi ja elämään kaksoiselämäänsä? Haluatko sen vielä oikeamman tuntuisen tulevaisuuden miehesi kanssa setviä rakastajattaren rooliasi ja miksi suostuit sellaiseen? Mitä itse ajattelisit, jos tulevaisuuden miehesi olisi huvittanut varattuja naisia?
Kaikki tämä ja moni muukin on sitä sinua itseäsi siellä herkimmässä ytimessäsi.
Elämä saa ja sen pitääkin olla hauskaa, seksistä nauttia ja ottaa ihmissuhderiskejä. Pääasia, että sinulla on hyvä olla ja tiedät mitä teet. Sinähän et ole vastuussa miehen elämästä ja sinulla vapaus toteuttaa itseäsi vaikka fudisjoukkueen poikien kanssa, jos siltä tuntuu. Olet aikuinen nainen ja kuljet omaa tietäsi.
Minä mietin samaa, mutta päädyin siihen ettei sydämeni olisi kestänyt. Olen herkästi ihastuvaa sorttia ja säästin itseni, vaikka mieli teki. Puoli vuotta ja elämäni mies käveli vastaan. Huokaisijn helpotuksesta, etten notkutn Hgin hotlissa jonkun perheenisän kanssa pitämässä hauskaa. En haluaisi muistella sitä nyt.
Mutta se oli minun ratkaisuni. Toivon sinulla ratkaisua, jossa olet nimenomaan sinut itsesi kanssa.
Kiitos. Tämä oli oikeasti hyvä ja järkevä viesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinni vain. Ensin seksi on ihanaa ja ollaan ihastuneita. Kuumaa ja kiihkeää ja varsinkin virettä antaa, kuin voi ajatella, että on parempi kuin vaimo ja sen voi voittaa.
Ero tulee ja alkaa miehen ja vaimon riidat ja huoltajuuskiistat. Te muutatte rakastuneina yhteen ja vannot, että kestät kaiken rakkauden vuoksi jos saat miehen. Mies vannoo, että sinä olet ainoa, jota on rakastanut.
Arki alkaa lipua pikkuhiljaa. Joka toinen viikko ovesta astuu katras reput selässään teille vuoroviikoin ja asuu teillä. Ei villiä seksiä, kun miehen lapset kuuntelee. Harkkoihin kuskausta ja miehen aika menee lasten kanssa. Sinä kokkaat ja laitat tiskiä koneeseen. Riitoja elatusmaksuista. Viikko vapaata ja ah, nyt saat taas miehen itselle. Mutta exä soittelee, että jäikö ne luistimet sinne ja tuletko vanhempainvarttiin. Huomaat, että jäät välillä ulkopuolelle heidän keskusteluistaan.
Ajattelet, että tekaisetpa itsekkin vauvan, niin mies sitoutuu sinuun. Turpoat, suonikohjuja, ennen aikaisia supistuksia, ei seksiä. Kohta huomaat, että mies jää ylitöihin ja sinne on tullut uusi työntekijä Sirpa, jonka kanssa miehellä lentää sarkastiset ja tuhmat vitsit. Sinä kasvat ja odotat ja odotat ja odotat. Ja edelleen joka toinen viikko aukeaa ovi ja katras tulee teille asumaan.
Joten käy kiinni. Ihanaa uusperhe-elämää odotettavissa. Juuri sellainen mies, kuin olet aina halunnut. Ihania tuhmiä vitsejä, joita ei voi muiden kuullen sanoa.
Nyt meni kyllä niin ohi sulta kuin voi vain mennä. Miehen lapset on jo isoja, mulla vielä koulussa. Lapsia en ikinä hankkisi lisää.
Ap
Älä kuvittele että sä tiedät elämästä mitään.
Luuletko oikeasti, ettei mies vitsaile "sarkastisia rumia vitsejään" muiden kuin sinun, ainutlaatuisen ja lyhytaikaisen projektityöntekijän kanssa? Mies on löytänyt itsensä juuri Sinun kanssasi..
HAH! :D
Anna sille pildee, peppuu, reikää.
Mitäpä jos tekisit oikein? Se ei ole aina helppoa, mutta usko mua, lopulta sulle tulee siitä parempi olo =) Itsekunnioituksen säilyminen on aika arvokasta, plus ei ole mitätöntä sekään, jos et omalta osaltasi pilaa toisen avioliittoa.
Jos se on pilalla muutenkin niin on, mutta älä sotkeudu siihen.
Viiden vuoden päästä todennäköisesti huomaat, että elämässä on tullut vastaan muitakin miehiä, jotka ovat poikkeuksellisia juuri tällä tavalla kuin nykyinen työkaverisi. Peräänkuuluttaisin nyt naisten välistä solidaarisuutta: älä tee tätä työkaverisi vaimolle! Sano, että suostut suhteeseen, jos se on myös naiselle ok. Älä lähde toimimaan selän takana, koska se ei ole moraalisesti oikein.
Vierailija kirjoitti:
Anna sille pildee, peppuu, reikää.
Ihastuneelle levitetään aina haarat.
Miten sä koskaan pystyisit luottamaan mieheen, joka on ollut valmis pettämään ja pettänytkin, flirttaillut avoimesti, vaikka on puoliso kotona? Suhde lähtisi käyntiin jo heti pettämisellä eli mies ei olisi luottamuksen arvoinen. Miten hänen selkärankansa ja moraalinsa muuttuisi sinun kanssasi? Kerran pettäjä, aina pettäjä. Muista se.
"If he'll do it with you, he'll do it to you"
Johan totesin monesti sanoneeni miehelle, etten lähde sellaiseen mukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten ennalta-arvattava olet. Kun kirjoitin tuota, olisin voinut lyödä vaikka sadasta tonnista vetoa, että vastaat juuri noin, että älä kuvittele, että sun elämä on suoraan verrannollisa muihin :D
Onnea valitsemallesi tielle.
Ap näkyy ainakin kerran jo eronneen, kun on kakaroita jollekkin toiselle. Joten ei olisi hänelle uutta tämä sinun ja minun lapset ja exät ja nyxät ja vähän pettämiset ja taas erot.
Pyllistä ihmeessä, vielä kun ehdit.
Reikä pyöreäksi, elämät paskaksi lapsia säälimättä. Tämänhän halusit kuulla. H UORRA!
Todennäköisesti sinulla on nyt hyvä sauma päästä yhdeksi siinä työpaikan kymppikerhossa, jotka kuuluvat miehen valloituslistalle.
Olen hullun ihastunut yhteen työpaikan esimiehistä. En aio tehdä aloitetta, mies on tietääkseni kyllä sinkku. Mutta jos jompikumpi meistä vaihtaisi työpaikkaa, saattaisin kyllä haluta kertoa että olen kiinnostunut hänestä.
Työpaikkaromansseissa on se ikävä puoli että jos juttu ei menekään putkeen, on hemmetin ikävää jälkeenpäin olla samoissa ympyröissä sen ihmisen kanssa.
Onko mies myös kohtelias, kunnioittava ja huomaavainen puolisoaan kohtaan? Niinpä ja siinäpä mietittävää vastaisuuden varalle.