Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilö vastaa kysymyksiin

Vierailija
16.05.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä milloin poistuu, puhetta siitä on ollut jo kauan enkä tiedä, millainen käytäntö tulee tilalle.

klö

Vierailija
22/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupuolella käy usein niin, kun tilaa on vähemmän ja myös veden määrä vähenee.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa, miksei joskus supistukset näy ruudussa? Kun mun keskimmäinen synty ja tunsin jo kovia suppareita niin kätilö katsoi käyriä ja totes että ei sinulla ole supistuksia, olet vain syönyt jotakin sopimatonta. (Harmitti kun tiesin kyllä miltä supparit tuntuu). Kätilö vielä yritti asetella antureita uudelleen mut silti näky vain pieniä pieniä käyriä. Tästä tokasusta puolentoistatunnin päästä poika oli jo ulkona.

Vierailija
24/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos supistusseuranta on ulkoinen, kohdun päältä, supistusten piirtymiseen vaikuttaa vatsan muoto, anturin kohta, remmien tiukkuus, ihonalainen rasvakerros. Ulkoinen seuranta ei koskaan kerro supistusten tehosta luotettavasti.

klö

Vierailija
25/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on sitten kumma ettei se kätilö voinut uskoa mua että supistelee rankasti! Lähetti vaan pois.

Vierailija
26/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kanssasi.

klö

Vierailija
27/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten hoidetaan? Entäs vauvan hoito tuolloin?

Vierailija
28/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja miten hoidetaan? Entäs vauvan hoito tuolloin?

On tullut paljonkin. Oireet mitä moninaisimmat harhoista väkivaltaisuuteen tai täydelliseen sulkeutuneisuuteen ja puhumattomuuteen. Psykiatrin konsultaatio ja yleensä psyk. osastolle. Perheen tilanteesta riippuen vauva joko isän kanssa kotiin, lastenosastolle tai äidin mukaan psyk. osastolle. Lääkehoito aloitetaan yleensä nopeasti.

klö

Vierailija
29/29 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli istukan vajaatoiminta eikä hän saanut tarpeeksi ravintoa, voiko seuraavassa raskaudessa käydä samoin? Itse olen pienikokoinen n. 55k/166 mutta söin kyllä terveellisesti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan