Minkälainen nainen pukeutuu isoon lierihattuun kesällä? Mielikuvia?
Minkä tyylinen ja ikäinen nainen laittaa päähänsä leveälierisen hatun, hellehatun, olkihatun, hiekansävyisen, valkoisen tai mustan? Onko vähän omituinen?
Kommentit (42)
Romanttinen kaunotar pukeutuu lierihattuun. Katsokaa vaikka tsaarin tyttäriä.
Joko suojaa päätään auringolta tai on "taiteilija" jossain mielessä - ainakin omassaan.
Olenko muuten kertonut, että mummoni pukeutui usein lierihattuun? Pelkkään.
Pakko ostaa taas ensi kesäksi hattu! Edelliseni tuhoutui draagisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pakko ostaa taas ensi kesäksi hattu! Edelliseni tuhoutui draagisesti.
Kerro lisää, mitä sille tapahtui? Mun lierihattuun oli ampparit tehnyt sen kuvun kokoisen pesän ja poika oli just vitsinä laittamassa hattua päähän kun huomasin hatussa jotain outoa. Hattu lensi kaaressa ja juostiin lujaa mökkiin turvaan.
No minä käytän, koska ihoni palaa herkästi auringossa. Olen hattu päässä myös uimassa Lieri suojaa korvia ja niskaa kasvojen lisäksi. Olen itse ommellut hattuni.
Vierailija kirjoitti:
Joko suojaa päätään auringolta tai on "taiteilija" jossain mielessä - ainakin omassaan.
Miksei päätän suojaava taiteilija?
OO my, nyt tuli taas eritteet housihin ( ei lierihattuun) nauramisesta. lopeta, lopettakaa, lopettakaatte.
Däääm😂😂😂😂
Yleensä panen kaikkea mikä liikkuu, mutta iso lierihattu naisella on nogo. En panis.
Ukko36 kirjoitti:
Yleensä panen kaikkea mikä liikkuu, mutta iso lierihattu naisella on nogo. En panis.
Siis kumpaa et?
tyhmä kysymys. :D tunnen yhden, ja en tiiä miks mua ärsyttää se lierihattu. :DDDDDD
Sellainen joka ottaa ahteriin. Ja miehensä myös.
NytKati Nappaa kirjoitti:
Olenko muuten kertonut, että mummoni pukeutui usein lierihattuun? Pelkkään.
Pappasi taisi olla onnen Pekka. Ottiko mummo myös ahteriin?
Ukko36 kirjoitti:
Ja ne naiset lierihattuineen on oikein jonossa sun pantavaks?
Yleensä hieno, tyylikäs lady. Iällä ei merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
täti-Monika kirjoitti:
Minä! Taiteilen hatusta vielä tekokukkasilla ja -hedelmillä upean luomuksen. Lopputulos on mykistävän upea. Erottuu massasta. Tuskin kävelee vastaan toista samanmoista. :D
Minä laitan oikeita kukkia ja hedelmiä lierihattuuni.
Minä laitan kuolleita lintuja, kuten naiset 1800-luvulla.
Hmmm.. Kaikenlaiset naiset? Tyylikkäät ja ei niin tyylikkäät.. Sellaiset jotka tykkää lierihatuista.
Tietenkin se on in. Lähikuppilan Ritut suojaa päänsä Koffin lippiksellä.