Minkälainen nainen pukeutuu isoon lierihattuun kesällä? Mielikuvia?
Minkä tyylinen ja ikäinen nainen laittaa päähänsä leveälierisen hatun, hellehatun, olkihatun, hiekansävyisen, valkoisen tai mustan? Onko vähän omituinen?
Kommentit (42)
LoLZ! Ehkä! Minä ainakin Olen. Kookas olkihattu on ehdoton kesäasuste, suojaa auringolta ja on vilpoisa.
Minä! Taiteilen hatusta vielä tekokukkasilla ja -hedelmillä upean luomuksen. Lopputulos on mykistävän upea. Erottuu massasta. Tuskin kävelee vastaan toista samanmoista. :D
lisää?
onko nämä sellaisia tätimoonikoita?
täti-Monika kirjoitti:
Minä! Taiteilen hatusta vielä tekokukkasilla ja -hedelmillä upean luomuksen. Lopputulos on mykistävän upea. Erottuu massasta. Tuskin kävelee vastaan toista samanmoista. :D
Minä laitan oikeita kukkia ja hedelmiä lierihattuuni.
Leveälierinen hattu suojaa Suomen kesässä niin auringolta kuin sateeltakin. Tykkään, sopii oikein hyvin vähän boheemiin tyyliini.
Sellainen joka ei halua palaa auringossa, eli ihan fiksu.
Ja että kukkia ja hedelmiä hattuun? Miksi ei leipää, lihaa ym.?
Vierailija kirjoitti:
täti-Monika kirjoitti:
Minä laitan oikeita kukkia ja hedelmiä lierihattuuni.
Mä laitan kans kukkia ja huiveja. Välillä saa sitten lierit hulmuten juosta ampiaisia karkuun.
Yleensä lierihattu on tyylikkäiden naisten valinta pään suojaamiseen auringolta. Itse en ole erityisen tyylikäs mutten tykkää lippiksistä tai huiveista, joten lierihatulla on menty jo 19-vuotiaasta asti. Helteillä pukeudun kaikenlaisiin mekkoihin, kaapuihin ja kaftaaneihin, housuista en tykkää enkä käytä niitä oikein talvellakaan.
T. N24
Vierailija kirjoitti:
Voihan siihen lierin mutkaan kiepsauttaa vaikka mustaamakkaraa jos haluaa. Siitä on kätevä sit napsia välipalaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä lierihattu on tyylikkäiden naisten valinta pään suojaamiseen auringolta. Itse en ole erityisen tyylikäs mutten tykkää lippiksistä tai huiveista, joten lierihatulla on menty jo 19-vuotiaasta asti. Helteillä pukeudun kaikenlaisiin mekkoihin, kaapuihin ja kaftaaneihin, housuista en tykkää enkä käytä niitä oikein talvellakaan.
T. N24
Kuinka housuja sitten käytetään väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan siihen lierin mutkaan kiepsauttaa vaikka mustaamakkaraa jos haluaa. Siitä on kätevä sit napsia välipalaa.
Mämmiä, siihen läpsimällä pähkinöitä. Nam.
Minä! Täti ehdottomasti! Tämän kesän( ei aduta Suomessa) look on mm.siniset pellavacaprit ja -toppi,olkihattu ja samaa sävyä pyöreä olkilaukku.Sandaalit,aurinkolasit,huulipunaa ja allit heiluen kaupungille.
Vilpoisaa ja mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereen lierihattunaisilla on mustaamakkaraa hatuissaan.
Minä olen turkulainen niin minulla on saaristolaisleipää ja piispanmunkkeja lierihatussani.
Mitä isompi lieri, mitä mustemmat lasit ja mitä punaisemmat huulet sitä tyylikkäämpi lady. Monaco-look.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereen lierihattunaisilla on mustaamakkaraa hatuissaan.
Minä olen turkulainen niin minulla on saaristolaisleipää ja piispanmunkkeja lierihatussani.
Hyvä. Muikkuja ja muita kaloja ei kannata laittaa. Lokit vie muuten lierihatun ja paskoo vielä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkaa Helsinkiin, kauppatorille niin lokitkin tykkää : )
Sellainen joka ei halua saada auringonpistosta ja toivottavasti suojaa myös ihon ts ei halua näyttää kuivalta korpulta tulevaisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen suojaa päänsä auringolta.
Niinpä.
Ei kun pitää ensiksi miettiä, onko asuste in.
Ei kai se vain ole WT???!!!
Minä käytän kotona kun grillataan ja syödään ulkona ja aurinko paahtaa suoraan kasvoihin. Kesä <3
Fiksu nainen suojaa päänsä auringolta.