Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhumattomuus

Kirsti
06.02.2019 |

Millä helvetillä saatte miehenne puhumaan asioista? Väittää aina että yritän ärsyttää jos haluan puhua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpiiskalla rohkaiseminen?

Vierailija
2/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut epäkiinnostavista asioista, niin ei ihme jos miestä ei kiinnosta edes kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aiheeksi vaikkapa Jenna Jamesonin tissit, niin kyllä alkaa juttua tulemaan.

Vierailija
4/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on tälläinen juro tyyppi. Hänestä ei saa mitään irti. 

En pidä yhteyttä. En jaksa sitä että minun pitäisi olla aktiivinen osapuoli turhan takia.

N24 

Vierailija
5/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen mies mulla. Olen hoitanut asian niin että käyn välillä lähipubissa parilla kaljalla ja juttelemassa vieraitten ja naama tuttujen miesten kanssa maailman menosta ja mistä milloinkin. Välillä menee härskiksi mutta menkööt.

Vierailija
6/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut hyväksi vaan alkaa puhua siitä mitä mun mielen päällä on ja satunnaisesti kysyä mieheltä kyllä/ei kysymyksiä. Mun mies on hyvä kuuntelemaan, mutta jokseenkin huono keskustelemaan. 

Toimisiko tämä teillä vai lähteekö mies heti tuolle "mitä sä yrität ärsyttää mua??" linjalle. 

Vierailija
7/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset suositte näitä puhevammaisia miehiä? Komeus edellä?

8/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi oli varsin lyhyt, mutta tunnetta täynnä.

Ymmärsinkö oikein, että koet, että ette saa keskusteluyhteyttä syntymään, että nimenomaan tärkeistä asioista puhuminen ei onnistu?

Parisuhteen yleisin ja tärkeinkin asia on vuorovaikutus. Puhetaitoja, kommunikaatiota ja viestintää kannattaa todella opetella. Puhe on kuitenkin ainoa silta jolla voimme ilmaista ajatuksia ja tunteita toisillemme ja kuulla niitä. Kukaan ei voi arvata, mitä toisen mielessä liikkuu.

Jospa satsaisitte parisuhteeseen menemällä parisuhdeviestinnän kurssille? Yhdessä toisten parien kanssa voisi opetella uusia kommunikaatiotaitoja. Joissa kumpikaan ei vetäydy vanhoihin rooleihin, painosta tai pidä valtaa vaikenemalla, vaan opittaisiin kuuntelemaan toinen toista kunnioittaen ja puhumaan avoimesti.

Olisiko tämä teille sopiva ajatus?

Vierailija
9/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raivostuttava kälättäjä. Tee miehelle palvelus ja nosta kytkintä.

Vierailija
10/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KirkkoSisko kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että koet, että ette saa keskusteluyhteyttä syntymään, että nimenomaan tärkeistä asioista puhuminen ei onnistu?

Parisuhteen yleisin ja tärkeinkin asia on vuorovaikutus. Puhetaitoja, kommunikaatiota ja viestintää kannattaa todella opetella. Puhe on kuitenkin ainoa silta jolla voimme ilmaista ajatuksia ja tunteita toisillemme ja kuulla niitä. Kukaan ei voi arvata, mitä toisen mielessä liikkuu.

Jospa satsaisitte parisuhteeseen menemällä parisuhdeviestinnän kurssille? Yhdessä toisten parien kanssa voisi opetella uusia kommunikaatiotaitoja. Joissa kumpikaan ei vetäydy vanhoihin rooleihin, painosta tai pidä valtaa vaikenemalla, vaan opittaisiin kuuntelemaan toinen toista kunnioittaen ja puhumaan avoimesti.

Mikä ihme wannabe-pariterapeutti sinä oikein luulet olevasi?

Vierailija
11/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KirkkoSisko kirjoitti:

Mikä ihme wannabe-pariterapeutti sinä oikein luulet olevasi?

Hän tarjoaa rakentavan vaihtoehdon. Onnistuu, jos molemmat ovat samaa mieltä asiasta, että jotain tarttis tehdä.

Ap:llä voi olla iso työ saada mies osallistumaan. Siinähän se varsinainen pulma on, kun toinen osapauoli on heittäytynyt vastaamattomaksi.

Vierailija
12/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on yleensä päätynyt mieheksesi, jos ette ole puhuneet? Vai yhtäkkiäkö se on vain lopettanut? Olisin huolissani jos oma mieheni tulkitsisi juttelemisen ärsyttämisenä.

Vierailija
13/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella turpa käy ja koko ajan länkyttää. Ei ihme ettei mies jaksa enää tietyn rajan jälkeen ottaa kantaa joutaviin horinoihin.

Vierailija
14/14 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8768768 kirjoitti:

Miksi naiset suositte näitä puhevammaisia miehiä? Komeus edellä?

Niin, miten ylipäätään on suhteeseen päädytty, ellei toinen osaa puhua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä