Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohjeita kimppakivan aloittamiseen?

Vierailija
06.02.2019 |

Olen noin viisikymppinen mies, aviossa yli 20 v. Viime vuosina on alkanut enemmän ja enemmän kiinnostaa jonkinlaisen pienen kimppakivan kokeilu, mutta ei olla koskaan tehty mitään sellaista enkä tiedä mikä olisi paras tapa päästä alkuun.
Minua kiehtoo ajatus päästä panemaan 'vierasta' mutta silti tuttua naista oikein luvalla (en siis halua pettää vaimoani), joten jos vaimoni toisi jonkun sopivan ystävättärensä mukaan sänkyyn, niin tykkäisin kovasti. Naiset voivat minun puolestani keskenään touhuta myös jos haluavat, tai sitten ei, kumpikin käy minulle.
Toisaalta minua myös kiehtoo ajatus, että joku tuttu mies panisi vaimoani, taaskaan ei minulta salassa vaan haluaisin olla mukana tai ainakin katsomassa. Kun kuvittelen, että joku toinen panee häntä paljaalla ja laukaisee spermansa vaimoni pilluun, niin pelkkä ajatuskin tuntuu hyvin kiihottavalta.
Nämä kun yhdistää, niin tuntuisi loogiselta mennä suoraan neljän kimppaan ottamalla mukaan joku toinen pariskunta, jossa voisin vaimonvaihtopohjalta itse panna omaa ja vierasta, ja nähdä kun toinen panee omaa, ja jos hyvin käy niin vielä nähdä kun vaimot hieman lesboilee ja niin edespäin. Mutta toimiiko tämä käytännössä niin hyvin kuin omassa päässäni? Pitäisikö ensin aloittaa kolmen kimpalla, ja jos niin kumpikohan vaihtoehto yleensä toimii paremmin? Vai onko neljän kimppa siinä mielessä helpompi ja turvallisempi että tulee vähemmän kolmiodraamoja ym. komplikaatioita?
Ja sitten mietityttää sekin, että jos ja kun kaikki kolme tai neljä ollaan heteroja, niin mitä tälläisestä voi odottaa mitä tulee mies/mies tai nainen/nainen touhuun? Itselläni ei olisi mitään sitä vastaan, jos daamit haluaisivat suudella ja nuoleskella jne. toisiaan, mutta onnistuuko tämä luontevasti heteronaiselta? Vastaavasti itse voisin ehkä kokeilla ottaa mieheltä suihin ekaa kertaa elämässäni (mutta en sen enempää, eli ei mitään peppuleikkejä), mutta en tiedä uskaltaako tälläistä mennä edes ehdottamaan vai tuleeko samantien turpiin!
Jos kenelläkään on samankaltaisesta tilanteesta kokemusta, niin realistisia ja asiallisia neuvoja otetaan mielihyvin vastaan. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti myös sanoa, että on jo alustavasti mielessä eräs tietty tuttavapariskunta, jonka kanssa tämä saattaisi (ainakin minun mielestäni) toimia. En ole keskustellut asiasta vielä kenenkään kanssa, ja tulee mieleen kaksi vaihtoehtoa miten edetä. Joko otan asian ensin esille vaimoni kanssa, jolloin hän voin tietenkin täysin torpata koko ajatuksen, tosin en usko sitä, tai mahdollisesti ehdottaa jotain muuta pariskuntaa tai yksittäistä ihmistä joka ehkä sopisi tähän paremmin (mahdollisesti on jo kokeillut jotain vastaavaa), tai sitten sanoo että kyllä hänelle sopii. Tai vaihtoehtoisesti tiedustelen varovaisesti asiaa ensin siltä toiselta mieheltä, noin niinkuin 'miesten välisenä juttuna' pohjalta oletko koskaan halunnut... ja jos häntäkin kiinnostaa niin vasta sitten molemmat tahoillaan otamme tämän työn alle vaimorintamalla. Onko neuvoja tämän suhteen, miten kannattaisi tehdä päänavaus?

AP

Vierailija
2/5 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele ensin puolisosi kanssa, vaikka fantasiatasolla. Eli ”olisiko kiihottavaa..?”. Vasta jos vaimo näyttää vihreää valoa, niin yhdessä mietitte kuka/ketkä, milloin ja miten. Ei selän takana ystävän kanssa ensimmäistä keskustelua. Voihan nimittäin olla ettei vaimosi ole ollenkaan sitä laatua että kimppaan haluaisi.

Kehoitan miettimään monelta kantilta kannattaako tuttuja tähän sekoittaa yhtään, voi mennä ystävyys. Vaikka saisitte homman toteutettua, niin jälkikäteen voi tulla vaikka mitä fiiliksiä, sellaisia joita ei etukäteen ole osannut ajatellakaan. Netissä on sivustoja jossa voi tutustua muihin samanmielisiin.

Jos vaimosi on samalla kannalla kanssasi, niin etukäteen mietitte ihan kaikki skenaariot. Mitä ajattelette, haluatte, olette valmiita. Tunnetasolla mietitte mitä jos joku ihastuu yms. Entäs sukupuolitaudit? Mustasukkaisuus?

Meillä on puolisen vuotta kokemusta ja hitaasti hommat eteni ennen ensimmäistäkään aktia. Välillä on säännöt muuttuneet, keskusteltu on enemmän kuin vuosiin ihan kaikesta. Tämä elämäntapa vaatii ihan äärimmäistä luottoa omaan puolisoon, itse voin sanoa että meille se on tuonut vain hyvää tullessaan. Kukaan ystävä ei kuitenkaan tiedä ja sellaisena asia toistaiseksi pidetäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustele ensin puolisosi kanssa, vaikka fantasiatasolla. Eli ”olisiko kiihottavaa..?”. Vasta jos vaimo näyttää vihreää valoa, niin yhdessä mietitte kuka/ketkä, milloin ja miten. Ei selän takana ystävän kanssa ensimmäistä keskustelua. Voihan nimittäin olla ettei vaimosi ole ollenkaan sitä laatua että kimppaan haluaisi.

Kehoitan miettimään monelta kantilta kannattaako tuttuja tähän sekoittaa yhtään, voi mennä ystävyys. Vaikka saisitte homman toteutettua, niin jälkikäteen voi tulla vaikka mitä fiiliksiä, sellaisia joita ei etukäteen ole osannut ajatellakaan. Netissä on sivustoja jossa voi tutustua muihin samanmielisiin.

Jos vaimosi on samalla kannalla kanssasi, niin etukäteen mietitte ihan kaikki skenaariot. Mitä ajattelette, haluatte, olette valmiita. Tunnetasolla mietitte mitä jos joku ihastuu yms. Entäs sukupuolitaudit? Mustasukkaisuus?

Meillä on puolisen vuotta kokemusta ja hitaasti hommat eteni ennen ensimmäistäkään aktia. Välillä on säännöt muuttuneet, keskusteltu on enemmän kuin vuosiin ihan kaikesta. Tämä elämäntapa vaatii ihan äärimmäistä luottoa omaan puolisoon, itse voin sanoa että meille se on tuonut vain hyvää tullessaan. Kukaan ystävä ei kuitenkaan tiedä ja sellaisena asia toistaiseksi pidetäänkin.

Mielenkiintoisia pointteja, kiitokset.

Nuo mahdolliset tunnetason ongelmat minuakin hieman arveluttavat, mutta silti haluaisin mieluummin jonkun tuttujen kanssa kuin ihan ventovieraiden, se jonkinasteinen 'tuttuus' kun on minulla ainakin osa sitä viehätystä koko asiaan. Ja luulisin myös, että olisi turvallisempaa, sekä tautien kannalta että muutenkin - en todellakaan usko että tuttavillamme on mitään tauteja, eivätkä myöskään ole jotain psykopaatteja tms.

Mutta joka tapauksessa, neuvoosi pohjautuen mietinpä tuotakin kysymystä vielä lisää. Ja aloitan keskustelemalla ensin vaimoni kanssa, jos tai kun yleensä aloitan (vielä kaikin puolin epävarma koko suunnitelma).

AP

4/5 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia pointteja, kiitokset.

Nuo mahdolliset tunnetason ongelmat minuakin hieman arveluttavat, mutta silti haluaisin mieluummin jonkun tuttujen kanssa kuin ihan ventovieraiden, se jonkinasteinen 'tuttuus' kun on minulla ainakin osa sitä viehätystä koko asiaan. Ja luulisin myös, että olisi turvallisempaa, sekä tautien kannalta että muutenkin - en todellakaan usko että tuttavillamme on mitään tauteja, eivätkä myöskään ole jotain psykopaatteja tms.

Mutta joka tapauksessa, neuvoosi pohjautuen mietinpä tuotakin kysymystä vielä lisää. Ja aloitan keskustelemalla ensin vaimoni kanssa, jos tai kun yleensä aloitan (vielä kaikin puolin epävarma koko suunnitelma).

AP

Olimme vaimo 22v itse olin 24v kun sain vaimoltani vihreän valon järjestää toinen mies panemaan vaimoa kimpassa kanssani. Sama mies panee vaimoani edelleen jo 17 vuotta vaimoa pannut minun lapsuuden ystäväni eikä ole mitään nekatiivista sanottavaa pelkkiä hienoja kokemuksia. Suosittelen tuttua johon pystyt luottamaan ja tiedät ettei tuo tauteja mukana.

Vierailija
5/5 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kiehtoo meitäkin fantasiana, mutta käytännössä emme ole tohtineet kokeilla. Itseäni huolettas eniten juuri ihastumisen riski ja mahdollinen mustasukkaisuus. Minulla ei ole mitään kiinnostusta ventovieraita kohtaan, joten 3. pyörän tai parin pitäisi olla ainakin jollain tapaa tuttu.

Myös tietynlainen ihastuminen (ei vakava) on minulle hyvin luonteva osa seksuaalista vetovoimaa. En siis oikein tiedä, pystyisinkö edes harrastamaan seksiä ilman mitään tunteita. Silti aina toitotetaan että pitäisi olla mieluummin vieras eikä mitään tunteita saisi olla... hankalaa tämä pohtiminen on ja tulee väkisin mieleen, olenko "vääränlainen" kimppatouhuihin kun näin koen.

Mutta siis, asia kiinnostaa kyllä.