Teuvo Loman, syyte: lapsen törk. sek. hyväksikäyttö
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Miten minulle tulee tunne, että tämä päättyy samoin kuin tapaus Teri Niitti - tavalla tai toisella. Teri ei tietenkään ollut syytteessä, mutta otti somekohun raskaasti.
Loman ei näytä ottavan raskaasti, hymyilee vaan, taitaa tietää olevansa oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minulle tulee tunne, että tämä päättyy samoin kuin tapaus Teri Niitti - tavalla tai toisella. Teri ei tietenkään ollut syytteessä, mutta otti somekohun raskaasti.
Loman ei näytä ottavan raskaasti, hymyilee vaan, taitaa tietää olevansa oikeassa?
Minäkin eka ajattelin niin, mutta voi olla myös luovuttaminen, jos näytöt ovat kiistattomat.
SIG-yhtyeen laulajan, Matti Inkisen -tapaus oli kyllä järkyttävä. Lehdistö riepotteli etukäteen jutulla-- ja hän käveli veteen?
Vierailija kirjoitti:
SIG-yhtyeen laulajan, Matti Inkisen -tapaus oli kyllä järkyttävä. Lehdistö riepotteli etukäteen jutulla-- ja hän käveli veteen?
Hänellä oli aivokasvain, se voi muuttaa ihmisen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Terin kohdalla isoin somekohu taisi syntyä vasta kuoleman jälkeen J.Sillanpään huume-keissin myötä.
Vierailija kirjoitti:
No Lomanin kohdalla ei tarvita mitään alleviivausta, että on tehnyt väärin. Hänen uransa on ohi jos tuomio tulee. Ja on aika raskaassa oikeudenkäynnissä.
Metoossa tulee väkijoukkolynkkaus siksi, että setämiehet kertoilee kuinka eivät ole tehneet mitään väärää ja pojat on poikia. Se kitketään pois.
Nyt ei tarvitse reagoida kun asiaa on selvää pässinlihaa jopa setämiehille.
Eli Lomanin keissi on niin vakavalla pohjalla että on edennyt syytteen nostamiseen asti, mutta hyssytellään eikä varsinkaan somessa tarvitse puida, mutta jos jotakuta syytetään täysin satunnaisesti jonkun nimettömän taholta siinä määrin että myöhemmin jopa kunnianloukkaustuomio tulee sanojalle ja kyseinen henkilö puolustautuu niin sitten pitää somelynkata kun joku kehtasi sanoa ei tehneensä jotain mitä ei ollut tehnyt? Eli ilman todisteita saa tuhota jonkun elämän, mutta jos on todisteita niin ei puhuta ollenkaan? Olet oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Jaana_11111111 kirjoitti:
Aika vähän on kommentteja kun julkihomo on syytteessä törkeästä lapsen hyväksikäytöstä
Missä nyt on #metoo viestit ja paheksunta? Kun kohteena ei olekkaan punaniskainen heteromies niin ns. "älykköpiirit" on hiljaa
Muistetaanpa vaikka vain epäilyksen takia mitä tapahtui Kasmirille ja Metsäkedolle!
Kasmirin osalta osa radio kanavista pudotti soittolistoiltaan MTV päätti, että seksivideokohuun yhdistetty Kasmir poistuu suosikkiohjelmasta ja samaten Metsäketokin lensi heti ulos Tanssii Tähtien Kanssa ohjelmasta vaikka TTK:ssa vakituomari Jorma Uotinen teki TV-ohjelmassa rivon eleen Jani Toivolalle.
Jos joku heteromies olisi näyttänyt samaa elettä jollekkin naiselle, olisi some räjähtänyt ja #metoo olisi pullistunut viesteistä.
Syyttelet ihmisiä näin pitkällä tekstillä :O etkä itse vaivaudu keskustelemaan otsikon aiheesta ollenkaan... Nolo olet.
Täytyy odotella tuomion päätöstä, että voi oikeasti ottaa kantaa kunnolla.
No eipä odoteltu Metsäkedon ja Kasimirin kohdalla tuomiota, miksi siis Lomanin. Ai niin, Loman kuuluukin sellaiseen suojelun kohteena olevaan vähemmistöön jonka s-ksitoilailut mielellään lakaistaan maton alle eräissä piireissä jotka näitä kahta edellistäkin innolla lynkkasivat.
En tiedä mistä syytteesä on kyse mutta iltapaskalehdet huuttaa lapsen seks.hyväksikäytöstä jos se on 17v 11 kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terin kohdalla isoin somekohu taisi syntyä vasta kuoleman jälkeen J.Sillanpään huume-keissin myötä.
Ei vaan se somekohu ajoi Terin terapiaan ja kävi sitten liian raskaaksi. Imetysfanaatikot kävivät joukolla kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Lomanin kohdalla ei tarvita mitään alleviivausta, että on tehnyt väärin. Hänen uransa on ohi jos tuomio tulee. Ja on aika raskaassa oikeudenkäynnissä.
Metoossa tulee väkijoukkolynkkaus siksi, että setämiehet kertoilee kuinka eivät ole tehneet mitään väärää ja pojat on poikia. Se kitketään pois.
Nyt ei tarvitse reagoida kun asiaa on selvää pässinlihaa jopa setämiehille.
Totta tämäkin. Jos Loman olisi hetero, setämiehet olisivat jo aloittaneet massiivisen uhrin syyllistömiskampanjan ja siitä se somesota sitten lähtee.
Minusta on jo vuosikaudet ollut aivan selvää, että eri ihmisten syyllistämisiin ja somelynkkauksiin syyllistyvät ainoastaan (setä)naiset. Toksisella feminismillä kyllästetyt miesvihaajat.
teuvoloman.com taitaa olla kaapattu sivusto tai sitten alunperinkin joku höpö höpö kun virusta yrittää ujuttaa..
teuvoloman.com sivu väitti ettei ole uusin versio adobe flash ohjelmistosta vaikka taatusti on. Ei kannata klikkailla tuolta mitään.
Jos kerran Kasmir ja Metsäketo lensivät vain epäilysten takia heti ulos TTK ohjelmasta mutta Outinen jatkaa edelleen seksuaalisesta häirinnästä huolimatta niin....
Vierailija kirjoitti:
Miten joku saa metoon tähänkin liitettyä. Sehän on tämän Lomanin uhrin asia, tekeekö asiasta metoota vai ei.
Olen aina kammonnut Lomanin kaltaisiä äiteliä setiä, niissä on jotain hämärää. Samaan kastiin menee tony dunderfelt, jari sinkkonen, jari sillanpää... sellaset maireat lässyttäjät.. alkaa heti varotuskellot soimaan minun päässä.
En väitä että kaikki mainitsemani ovat namusetiä, mutta ei ne kyllä normaaleilta miehiltäkään vaikuta, sori nyt vaan.
HRRRRR, kammottavia ukkoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää. Multa mennyt täysin ohi.
Olisiko vaan niin, ettei tämä tullut yllätyksenä, kun Teuvolla oli se nuori poikaystäväkin ihan julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Inkisen kuolemasta saa poliisi ottaa ison osan omalletunnolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkisen kuolemasta saa poliisi ottaa ison osan omalletunnolleen.
Nimenomaan poliisi, oli jopa epäiltynä, mutta hyvä veli verkosto painoi kaikki villaisella.
Missä ovat ne henkilöt, jotka puolustivat Axl Smithiä? Muistatteko miten huonosti Piiterillekkin kävi?