Mervi Tapola ei ole kommentoinut
Kaikki muut Matin naiset on mediassa kommentoineet matin kuolemaa mutta Mervi on ollut ihan hiljaa. Miksiköhän? Onhan hän vielä ollut julkisuudessa sairautensakin takia. Olisi jännittävää kuulla naisen mielipide vanhasta tappelupukaristaan.
Kommentit (430)
Vierailija kirjoitti:
En usko että Mervi jos on kuolipedillään mitenkään romantisoi hänen ja Matin suhdetta. Jotkut näin tuntuu tekevän.
Se on vähän eriasia kun se on oma pää mitä hakataan lattiaan ja oma henkiriepu minkä puolesta pelkää. Voi vuosikymmenen jälkeen minkä on ollut erossa pahoinpitelijästään olla mielipide kaikkea muuta kun positiivinen tai "ristiriitanen" ja silloin on parempi olla hiljaa. Mäkihyppy menestyksen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.
Olen varmaan vähän hullu, mutta mulle tulee tästä mieleen että sielunkumppanit kuolee samaan aikaan toisistaan tietämättä. Olivathan he kaksi kertaa naimisissakin. Mervi oli se oikea. Mä olen tosin romanttinen höynä, alapeukuttakaa.
No eikös niitä ole jo ihan tarpeeksi joiden oli pitänyt soittaa Matille juuri seuraavana päivänä.
Mitä sitä kaikkia exiä kommentoimaan.
Mennyttä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että eka vaimo kommentoisi yhtikästä mitään.
Se sai jo omakotilalon ja maineen ja lapsen ....eikä antanut ikinä tavata lapsen ja Matin, mitä ihmettelen onko tuo ollut ihan yes päätös lapsen kannalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sai jo omakotilalon ja maineen ja lapsen ....eikä antanut ikinä tavata lapsen ja Matin, mitä ihmettelen onko tuo ollut ihan yes päätös lapsen kannalta?
Siinähän ihmettelet. Ärsyttää tällainen jauhaminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan vähän hullu, mutta mulle tulee tästä mieleen että sielunkumppanit kuolee samaan aikaan toisistaan tietämättä. Olivathan he kaksi kertaa naimisissakin. Mervi oli se oikea. Mä olen tosin romanttinen höynä, alapeukuttakaa.
Todellakin olet ja alapeukutan. "Sielunkumppanit"?! "Se oikea"?! Mistä lähtien rankka parisuhdeväkivalta on kertonut suuresta rakkaudesta ja siitä, että ihmiset on tarkoitettu yhteen? Kyllä se kertoo siitä, että molemmilla osapuolilla on pahoja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän ihmettelet. Ärsyttää tällainen jauhaminen.
Kyseessä oli sentään koko sen lapsen elämä ja missaus oman isänsä kanssa. Eräät ne ajattelevat vai itseään.
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta ei tietenkään koskaan ole millään tapaa oikeutettua, mutta olishan Mervillä ollut monta tilaisuutta lähteäkin suhteesta, ja normaalin itsearvostuksen omaava nainen olisi kyllä niin pian tehnytkin! Tuo suhde ei kyllä ollut hyväksi kummallekaan!💔Ei hänen kommenttiaan sen kummemmin tarvita......, mutta varmasti on ristiriitaiset tunteet hänellä.
Tuo "mutta "mitätöi alun eli tuomisit ennemmin Mervin siitä kuin ei lähtenyt kuin Matin teoistaan. Noissa perheväkivaltatilanteissa toimii aika monimutkainen dynamiikka minkä vuoksi uhrin on vaikea lähteä. Vielä kun siihen kytkeytyy uhrinkin puolelta alkoholismi. Vaan naisjuoppoja ei usein sympata samalla tavoin kuin miesjuoppoja eikä heille ole pioja jotka tahtoo heidät ruodussa pitää.
Matti sanoi että kolmatta kertaa hän ei linnaan lähde ja oli onnellinen että liitto oli ohi.
Merville rukouksia että paranisi. Ei ole sopivaa julksitaa ajatuksia kuolemasta kenenkään kohdalla.
Sitä oli täydellisiä ihmisiä muitakin näkäjään kuin Jeesus :) farisealaiset taas äänessä.
Jos maailmanmestari ei kelvannut ekan vaimon lapselle isäksi muka niin olisiko pikkuisen outoa? Haluisin nähdä sen päättäjän joka kielsi isän lapseltaan. Tämä on mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan halunnut suojella lapsia pitämällä väkivaltaisen ja alkoholisoituneen miehen pois näiden elämästä. Matti itsekin totesi haastattelussa että ymmärtää ratkaisun tekojensa vuoksi, mutta kaipaa lapsiaan ja lapsenlapsiaan.
Itse en ole nähnyt kuin viimeisimmän vaimon kommentteja. En kyllä toki ole joka juoruaviisia käynyt läpi.
Ja eiköhän sille ole (jopa melko selkeät) syynsä, etteivät matin lapset olleet osa matin elämää. Turha täällä on hurskastella.
Vierailija kirjoitti:
Matti sanoi että kolmatta kertaa hän ei linnaan lähde ja oli onnellinen että liitto oli ohi.
Merville rukouksia että paranisi. Ei ole sopivaa julksitaa ajatuksia kuolemasta kenenkään kohdalla.
Paranisi parantumattomasta syövästä? Ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä oli täydellisiä ihmisiä muitakin näkäjään kuin Jeesus :) farisealaiset taas äänessä.
Jos maailmanmestari ei kelvannut ekan vaimon lapselle isäksi muka niin olisiko pikkuisen outoa? Haluisin nähdä sen päättäjän joka kielsi isän lapseltaan. Tämä on mielipiteeni.
Jos on väkivaltainen ja päihdrongelmainen, sellaisen haluaa pitää pois elämästä oli maailmanmestaruutta tai ei. Matti on ansioitunut urheilija mutta perhe-elämän kannukset hankitaan olemalla hyvä mies ja isä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se syy löytynyt ihan siitä maailmanmestarista.
Kukaan lapsien äideistä ri ole kommentoinut mitään. Matti hylkäsi kaikki lapsensa
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, että tätä höperöä on yläpeukutettu näin paljon. Vissiin sitä porukkaa, jotka ajattelevat, että mitä rankempi suhde, sitä suurempaa rakkautta. "He hit me and it felt like a kiss"❤️❤️❤️
Ap on v##tumainen kyylä! Miksi et anna edes Mervin olla rauhassa?! Kaikki pitäisi vaan repiä Matin kuolemasta.
Pian tulee varmaan Mervin poismenon aika.