Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voidaanko puhua Jeesuksesta?

Vierailija
05.02.2019 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tulee, olen valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee tulee, olen valmis.

Näin uskon minäkin vaan millä ttavoin valmistautuminen tapahtuu käytännössä?

Vierailija
4/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Tällä palstalla on kovin paljon pilkkajia. Omaa ahdistustaan purkavia tai sitten vaan pohjimmiltaan ilkeitä ihmisiä. Mutta pilkkaa riittää ja törkeyksiä satelee, jos mainitset uskosi.

Vierailija
5/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Tällä palstalla on kovin paljon pilkkajia. Omaa ahdistustaan purkavia tai sitten vaan pohjimmiltaan ilkeitä ihmisiä. Mutta pilkkaa riittää ja törkeyksiä satelee, jos mainitset uskosi.

Niin.. no en jaksa niin kiinnittää huomiota niihin kommenteihin. Usein tuntuu että pilkkaajat ovat itse etsijöitä ja ahdistus purkautuu uhoon.

Vierailija
6/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ei. Olemme kuulleet hänestä jo enemmän kuin tarpeeksi, eikä jankuttaminen saa kiinnostusta heräämään. 

Keskustellaanko sen sijaan siitä miksi hihhuleille ei mene millään jakeluun että tässä maassa kaikki ovat jo kuulleet Jeesuksesta mutta heitä ei kiinnosta?

Vierailija
7/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jeesuksesta puhuminen on kiinnostavaa. Jeesus arvosti viisautta ja elämään luottamista. Ei touhottamista, työtä työn vuoksi, mammonaa ja rikkaimpia yli muiden. Jeesus ei hyväksyisi aktiivimallia ja pelotteita ihmisille.

Vierailija
8/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään ei. Olemme kuulleet hänestä jo enemmän kuin tarpeeksi, eikä jankuttaminen saa kiinnostusta heräämään. 

Keskustellaanko sen sijaan siitä miksi hihhuleille ei mene millään jakeluun että tässä maassa kaikki ovat jo kuulleet Jeesuksesta mutta heitä ei kiinnosta?

Mistä sinä sen tiedät sanoa muiden puolesta? Minulle ei kukaan ihminen tullut saarnaamaan mutta onneksi Jumala itse johdatti. En ymmärtänyt kysellä Jumalan perään vaikeuksissa.

Vierailija
9/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko puhua Saatanasta?

Vierailija
10/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jeesuksesta puhuminen on kiinnostavaa. Jeesus arvosti viisautta ja elämään luottamista. Ei touhottamista, työtä työn vuoksi, mammonaa ja rikkaimpia yli muiden. Jeesus ei hyväksyisi aktiivimallia ja pelotteita ihmisille.

Minua kiinnostaisi nähdä Jeesus, tai joku ilmestys hänestä. Ei sillä ettenkö uskoisi mutta olisi muuten hienoa.

Vierailija
11/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan. Toivoisin että pilkkaajat vastailisivat muihin ketjuihin.

Vierailija
12/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuin Jeesus asun kolmekymppisenä äidin luona ja äiti sanoo, että jos teen jotakin niin se on ihme

Vierailija
13/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee on ilmeisesti tehnyt jumalan omaksi kuvakseen, koska pelkää tämän loukkaantuvan huumorista. Minä taas en usko, että epätodennäköinen jumala olisi takakireä ääliö kuten suurin osa häneen uskovista reppanoista.

Jos jumala olisi olemassa, niin hän kyllä huutonauraisi uskovaistensa pilkunnussinnalle ja seksuaalikielteisyydelle, itkisi silmät päästään näiden kostonhalun, ylemmyydentunteen ja itsekkyyden vuoksi. Ja repisi hiuksiaan sen vuoksi, että väki takertuu Raamatun yksittäisiin sanoihin ja lauseisiin ja uskoo sokeasti niihin käyttämättä aivojaan ja sydäntään.

Mikään ei ole niin julma kuin omiin harhaluuloihinsa ja väärinkäsityksiinsä uskova typerä uskovainen.

Miksihän meille olisi aivot ja ruumis annettu, ellei niitä ole tarkoitus opetella käyttämään?

Terkuin ateisti, joka jätti kirkon uskovaisten hölmöyden, julmuuden ja vittumaisuuden takia. Ei se Jessekään sanonut tulleensa vitivalkoisia karitsoja etsimään, vaan meitä eksyneitä mustia lampaita.

Vierailija
14/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan vaan . Mieluista on. Puolustetaan kaikkia sorrettuja rakkaudella.

Vierailija
15/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesus: Ich komme, Ich komme!

Mädchen: Aber von hinten auch!

Vierailija
16/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa Jeesus nimenomaan historiallisena henkilönä, mutta ei uskonnollisessa mielessä. Mutta ap. ei varmaan tarkoittanut avauksessaan tätä.

Vierailija
17/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa Jeesus nimenomaan historiallisena henkilönä, mutta ei uskonnollisessa mielessä. Mutta ap. ei varmaan tarkoittanut avauksessaan tätä.

En määritä sitä mite sinä saat puhua

Ap

Vierailija
18/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapee on ilmeisesti tehnyt jumalan omaksi kuvakseen, koska pelkää tämän loukkaantuvan huumorista. Minä taas en usko, että epätodennäköinen jumala olisi takakireä ääliö kuten suurin osa häneen uskovista reppanoista.

Jos jumala olisi olemassa, niin hän kyllä huutonauraisi uskovaistensa pilkunnussinnalle ja seksuaalikielteisyydelle, itkisi silmät päästään näiden kostonhalun, ylemmyydentunteen ja itsekkyyden vuoksi. Ja repisi hiuksiaan sen vuoksi, että väki takertuu Raamatun yksittäisiin sanoihin ja lauseisiin ja uskoo sokeasti niihin käyttämättä aivojaan ja sydäntään.

Mikään ei ole niin julma kuin omiin harhaluuloihinsa ja väärinkäsityksiinsä uskova typerä uskovainen.

Miksihän meille olisi aivot ja ruumis annettu, ellei niitä ole tarkoitus opetella käyttämään?

Terkuin ateisti, joka jätti kirkon uskovaisten hölmöyden, julmuuden ja vittumaisuuden takia. Ei se Jessekään sanonut tulleensa vitivalkoisia karitsoja etsimään, vaan meitä eksyneitä mustia lampaita.

Ymmärrän mitä tarkoitat mutta ihmettelen mikä estää sinua pitämään kiinni omasta uskostasi.

Ap

Vierailija
19/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on herra.

Porvarit ristille, perkele!

Vierailija
20/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko puhua Saatanasta?

Onkohan täällä ikinä julkaistu kommenttia tarkistuksen jälkeen?

No yritetään uudestaan.

S:stä pitäisikin puhua, sillä jos kiellät J:n samalla hyväksyt S:n.