Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voidaanko puhua Jeesuksesta?

Vierailija
05.02.2019 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko puhua Saatanasta?

Onkohan täällä ikinä julkaistu kommenttia tarkistuksen jälkeen?

No yritetään uudestaan.

S:stä pitäisikin puhua, sillä jos kiellät J:n samalla hyväksyt S:n.

No itse olen miettinyt, mikä paratiisin käärmettä motivoi?

Vierailija
22/28 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään ei. Olemme kuulleet hänestä jo enemmän kuin tarpeeksi, eikä jankuttaminen saa kiinnostusta heräämään. 

Keskustellaanko sen sijaan siitä miksi hihhuleille ei mene millään jakeluun että tässä maassa kaikki ovat jo kuulleet Jeesuksesta mutta heitä ei kiinnosta?

Ei kyse ole siitä, että ihmiset eivät ole kuulleet hänestä vaan, että ihmiset eivät tunne häntä vaikka Jeesus haluaa tuntea teidät. Minäkin haluan, mutta minun pitää ensin lopettaa synninteko, että kelpaan sinne seuraan ja voi veljet minä haluan sinne seuraan pyöreään pöytään syömään Jeesuksen kanssa.

Vierailija
24/28 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan vaan Jeesuksesta. Oli muuten perhhanan hyvä vahtikoira. Eli harvinaisen vanhaksi, kun ehti täyttämään 16. Isäntäväkeä kohtaan oli aina lojaali. Jos nuo yläkerta ja alakerta pitävät Raamatun tarinoista paikkansa, niin epäilen Jeesuksen majailevan nykyään alakerrassa, jonne sijoittaudun kyllä itsekin kuoltuani (ja mielellään).

Vierailija
25/28 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielellään ei. Olemme kuulleet hänestä jo enemmän kuin tarpeeksi, eikä jankuttaminen saa kiinnostusta heräämään. 

Keskustellaanko sen sijaan siitä miksi hihhuleille ei mene millään jakeluun että tässä maassa kaikki ovat jo kuulleet Jeesuksesta mutta heitä ei kiinnosta?

Ei kyse ole siitä, että ihmiset eivät ole kuulleet hänestä vaan, että ihmiset eivät tunne häntä vaikka Jeesus haluaa tuntea teidät. Minäkin haluan, mutta minun pitää ensin lopettaa synninteko, että kelpaan sinne seuraan ja voi veljet minä haluan sinne seuraan pyöreään pöytään syömään Jeesuksen kanssa.

Voit tänään rukouksessa mennä Jeesuksen luokse ja uskon että hän ihan varmasti tahtookin sitä.

Vierailija
26/28 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapee on ilmeisesti tehnyt jumalan omaksi kuvakseen, koska pelkää tämän loukkaantuvan huumorista. Minä taas en usko, että epätodennäköinen jumala olisi takakireä ääliö kuten suurin osa häneen uskovista reppanoista.

Jos jumala olisi olemassa, niin hän kyllä huutonauraisi uskovaistensa pilkunnussinnalle ja seksuaalikielteisyydelle, itkisi silmät päästään näiden kostonhalun, ylemmyydentunteen ja itsekkyyden vuoksi. Ja repisi hiuksiaan sen vuoksi, että väki takertuu Raamatun yksittäisiin sanoihin ja lauseisiin ja uskoo sokeasti niihin käyttämättä aivojaan ja sydäntään.

Mikään ei ole niin julma kuin omiin harhaluuloihinsa ja väärinkäsityksiinsä uskova typerä uskovainen.

Miksihän meille olisi aivot ja ruumis annettu, ellei niitä ole tarkoitus opetella käyttämään?

Terkuin ateisti, joka jätti kirkon uskovaisten hölmöyden, julmuuden ja vittumaisuuden takia. Ei se Jessekään sanonut tulleensa vitivalkoisia karitsoja etsimään, vaan meitä eksyneitä mustia lampaita.

Paholainen sanoo kuuntele sydäntä. Listen to you hearth when its calling to you di di diding when its calling to you..

Vierailija
27/28 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mihin täältä katosi yhtäkkiä pari viimeistä viestiä?

Vierailija
28/28 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mihin täältä katosi yhtäkkiä pari viimeistä viestiä?

Sisälsivät Jumalanpilkkaa, niin ilmoitin ne asiattomiksi.