Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se, että hyppää mäkeä pari senttiä pidemmällä kuin joku toinen tai jos ajaa autolla ympyrää pari sekuntia nopeammin kuin joku toinen

Vierailija
05.02.2019 |

niin tekee ihmisen jotenkin palvottavaksi? Eikö tuokin ylimääräinen energia kannattaisi käyttää vaikkapa yleiseen sähköverkkoon sähköä tuottavaan generaattoriin liitetyn kuntopyörän polkemiseen, niin olisi yhteiskunnalle suurempi hyöty.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi tehdä ollakseen palvottu?

Vierailija
2/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut mennä kilpaurheilun pontti ohi aloittajalta.

Vierailija
4/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olla hyvännäköinen ja oikeasti lahjakas. Tieteen alalla olisi saavutettavaa.

Vierailija
5/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene sinä saavuttamaan sitä ja anna toisten hypätä mäkeä.

Vierailija
6/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen pari päivää ihmetellyt.

Etenkin kun tämä tyhjäpäinen mäenlaskija oli moninkertaisesti tuomittu väkivaltarikollinen ja tunnettu juoppo. Ilmeisesti näihin kiteytyy jotain olennaista perussuomalaisuudesta.

Vierailija
7/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksiä vaikka syöpälääke tms.

Vierailija
8/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Miksi minun pitäisi polkea generaattoripyörää, kun sinä olet pelkkää hengitysilman hukkaan heittämistä?

Haa, perzu paljasti perusluonteensa ja ennenkaikkea perusarvonsa.

Vierailija
9/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ikään kuin nämä ihmiset olisivat tehneet ihmiskunnalle tai kansalleen jonkin suurenkin palveluksen ja kaikki ovat hänelle nyt jossain kiitollisuudenvelassa. En vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä minä hyödyin siitä, että joku hyppäsi pidemmälle tai löi kiekon useammin maaliin. Suomikuvan luominen ja tunnettuuskaan ei oikein palvele minua.  Ei minuakaan kiinnosta esim Portugali maana yhtään sen enempää vaikka Ronaldo onkin sieltä kotoisin eikä minun mielikuvaani Belgiasta vaikuta kyllä pätkääkään se, että sieltä on kotoisin joku ratsastuksen mm-voittaja. 

Vierailija
10/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on ruma ja lahjakas? Eikö se tee lahjakkaaksi, että on maailman paras jossakin?

Vierailija
11/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene sinä saavuttamaan sitä ja anna toisten hypätä mäkeä.

Puurot ja vellit. Tässä puhuttiin palvomisesta eikä siitä, ettei saisi tehdä sitä, mitä haluaa. Ap ei tainnut palvontaa pyytääkään. 

Vierailija
12/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihminen. 

Vierailija
13/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin varmaan olisin erityisen hyvä jossain yksittäisessä asiassa, jos harjoittelisin sitä 24/7. En vaan ymmärrä, miksi niin tekisin.

Vierailija
14/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen arvostaa eri asioita. Kuitenkin kertoo ihmisestä paljon, jos ei kykene arvostamaan huippusuoritusta, jos ei itse satu tykkäämään kyseisesta asiasta.

Vierailija
15/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap, sinäkin olisit voinut polkea sitä kuntopyörää sen sijaan, että tekisit aloituksia av:lle <3

Vierailija
16/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen arvostaa eri asioita. Kuitenkin kertoo ihmisestä paljon, jos ei kykene arvostamaan huippusuoritusta, jos ei itse satu tykkäämään kyseisesta asiasta.

No kai huippusuoritusta voi arvostaa vaikkei ihmistä sokeasti palvokaan.

Vierailija
17/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itseasiassa olen eri mieltä aloittajan kanssa siitä, että yhden hyväkuntoisen henkilön kuntopyörän polkeminen olisi yhteiskunnalle hyödyllisempää kuin merkittävä urheilumenestys. Välilliset hyödyt kansaa yhdistävästä menestyksestä ovat varmasti suuremmat.

Vierailija
18/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä paremmaksi, jos käy kateeksi.

Vierailija
19/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin tekee ihmisen jotenkin palvottavaksi? Eikö tuokin ylimääräinen energia kannattaisi käyttää vaikkapa yleiseen sähköverkkoon sähköä tuottavaan generaattoriin liitetyn kuntopyörän polkemiseen, niin olisi yhteiskunnalle suurempi hyöty.

Jatketaanpas hieman ap:n pohdintoja. Miksi pitäisi palvoa jotain laulajaa joka vain keikistelee ja aukoo suutaan mikrofonin edessa? Miksi pitäisi palvoa, jotain kirjailijaa joka vain kirjoittelee sanoja toistensä perään? Entäs säveltäjiä? Eihän ne muuta tee kuin asettele nuotteja peräkkäin. Miksi pitäisi palvoa jotain taiteilijoita eiväthän ne muuta tee kuin esim. vetelevät eri värisiä viivoja tauluun. Miksi pitäisi palvoa näyttelijöitä eiväthän he muuta tee kuin esittävät olevansa jotain mitä eivät ole. Tätä voisi jatkaa loputtomiin ja ehkä sieltä jostain se ap:n pointti sitten putkahtaa esiin.

Vierailija
20/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin varmaan olisin erityisen hyvä jossain yksittäisessä asiassa, jos harjoittelisin sitä 24/7. En vaan ymmärrä, miksi niin tekisin.

Sulla on vähän turhan suuret luulot itsestäsi :D

Esimerkisi ympyrääajamisessa tarvii olla vain 0.1 sekuntia nopeampi kuin muut, niin sillä tienaa 60 miljoonaa vuodessa.