Bachelor 2019
Kommentit (3893)
suomalaisen naisen tunnistaa tatuoinneista. eipä tullut taaskaan yllätyksenä miten monella sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se toisena tullut tyttö tiesi alkaa puhua Toffelle heti ruotsia? Kun eihän noilla pitäisi olla mitään ennakkotietoja bätsestä.
Aksentista tunnisti ja päätti testata.
Ookoo! Miks mä en kuule mitään aksenttia Toffella? 🤷♀️
Mä tosiaan ihmettelen miksi tuollainen mies lähtee tällaiseen ohjelmaan! Varmaan löytäis hyvää seuraa (ja parempaakin) irl.
Kaikenlaisia tautoituja lähäreitä polyestermekoissaan
Toffe vaikuttaa jotenki nuoremmalta, toi ääni/puhetyyli ainakin vaikuttaa 🤔 En osaa vielä päättää tykkäänkö hänestä vai en
Maria ja tää viiminen pitkä sinisilmäinen nainen upeimmat. Jälkimmäisestä huoku sellanen tyyneys vaikka jännittikin.
Toffe on brunettien perään joten varmaan valitsee kahden ekan bruneten (Alexandra ja Daniela vai mitkä niiden nimet oli) tai Rebecca (joka kyllä vähän miesmäinen) tai Venla joka oli aidosti miellyttävä.
Heti kun on suomenruotsalainen niin tulee mieleen ettei tykkä blondatuista ja tatskatuista.
Ei ollut yhtään kaunista naista (vai pitäisikö sanoa tyttöä, kun suurin osa on kikattevia pikkutyttöjä)
Vierailija kirjoitti:
Brunetet taitaa olla Toffen mieleen, mutta on ystävällinen kaikille.
Ja pitkät naiset, sanoi itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies on vain hakemassa julkisuutta ja seikkailua. Oikea tyttöystävä löytyy kyllä sitten aikoinaan jostain ihan muualta.
Jep, hyvää mainosta yritykselle. Menee jonkun rikkaan suomenruotsalaisen kanssa naimisiin sit joskus.
Mulla tuli Beasta(?) mieleen ab fabista helen lederer. https://www.imdb.com/title/tt0105929/mediaviewer/rm221385984
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se toisena tullut tyttö tiesi alkaa puhua Toffelle heti ruotsia? Kun eihän noilla pitäisi olla mitään ennakkotietoja bätsestä.
Aksentista tunnisti ja päätti testata.
Ookoo! Miks mä en kuule mitään aksenttia Toffella? 🤷♀️
En osaa sanoa kun en tunne sua, mutta veikkaisin että et vain ole yhtä harjaantunut tunnistamaan aksentteja.
Voipi tulla hyvä kausi :) kiva että tällainen bätselööri, 100x parempi kuin Juha ja Tuomas, viime kausi oli jo huikee harppaus eteenpäin mut nyt vielä parempi!
Venla on kaunis ja hyvä kroppa. Ja hoitaja.
voitaa taatusti.
Nämä naiset vaikuttivat 15- vuotiailta.
Venla olikin 28, ajattelin heti että väh 35 v!
Toi Venla näyttää vanhemmalta ku batse
Tuo mies on vain hakemassa julkisuutta ja seikkailua. Oikea tyttöystävä löytyy kyllä sitten aikoinaan jostain ihan muualta.