Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistĂ€ tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
601/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Daniela ja Maria ovat selkeÀsti ystÀvystyneet ja edelleen yhteyksissÀ, viittaisiko siihen ettÀ kumpikaan ei tule valituksi? Mutta jos eivÀt he, niin kuka sitten? Alexandra?

Vierailija
602/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daniela ja Maria ovat selkeÀsti ystÀvystyneet ja edelleen yhteyksissÀ, viittaisiko siihen ettÀ kumpikaan ei tule valituksi? Mutta jos eivÀt he, niin kuka sitten? Alexandra?

Itse mietin tÀtÀ viime kaudella, ett Janette ei tule valituksi, kun oli ystÀvystynyt pepin kanssa. Mutta toisin kÀvi :)

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venla on kaunein.

Taitavat tuntea BÀtsen kanssa jo ennestÀÀn. Venla on Miss Helsingin perintöprinsessa joltain vuodelta ja pyörinyt julkkispiireissÀ jo kauan.

Kaunis on. Mutta....miksi mÀ saan siitÀ ikÀviÀ fiiliksiÀ. Vaikka hymyilee niin mulle tulee tunne ettÀ on draaman aiheuttaja ja koulukiusaaja tyyppiÀ. Voi olla ettÀ mÀ oon ihan vÀÀrÀssÀ. Joku outo tunne samoin kuin tuli Bachlorette JennystÀ. Feikki nainen.

Vierailija
604/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kellekÀÀn muulle Mirasta sellaiset vibat, ettÀ olisi kÀynyt lÀpi sukupuolenkorjausprosessin? Matala ÀÀni, vÀhÀn hintelÀn miesmÀinen vartalo, kasvoista vaikea sanoa ilman meikkiÀ ja pitkiÀ hiuksia, olisiko mies vai nainen. Itse asiassa Vanajanlinnassa, kun Mira aloitti kertomaan lapsestaan sanomalla "MÀ haluan kertoa tÀn sulle jo nyt, ettei tuu mitÀÀn ongelmia" tms., ajattelin, ettÀ kertoisi olevansa entinen mies.

Se treenaa kovasti. On fitness tyyppi. Mun kaveri joka alkoi treenaamaan ihan tosissaan muuttui miejekkÀÀmmÀkdu. Rasva katoaa kropasta. Mun kaveri kyllÀ alkoi kÀyttÀmÀÀn jotain aineita ja silloin sen ÀÀni madaltui.

Vierailija
605/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Petra on feikki, kumitissit ja irtoripset.

Vierailija
606/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Venla ei kyllÀ todellakaan ole kaunein, Maria on klassisesti kaunein ja Daniela taas eksoottisen kaunis.

Vierailija
607/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itselle on tullut ehkÀ hiukan narsistimainen kuva kun koko ajan kyselee " mitÀ ajattelit kun nÀit minut ensi kertaa". Vastaus siihenhÀn on vain jotain ulkonÀköön liittyvÀÀ kun ei tunne ihmistÀ. Eli haluaa kuulla kehuja ulkonÀöstÀÀn, joka on melko vaivaannuttavaa. Ja oli todella jÀrkyttynyt kun tÀmÀ Laura ilmoitti jÀttÀvÀnsÀ leikin kesken. LisÀksi lÀhipiiri kertoo ettÀ tÀmÀ mies ei yleensÀ kauaa ole yhden naisen kanssa, mutta ehkÀ hÀn on muuttunut.

Vierailija
608/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toffe on kuin Robin pari vuotta vanhempana

Vierailija
609/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HĂ€iritsee, koska tuo Christoffer on Niina Nurmisen kaksoisolento.

Vierailija
610/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venla ei kyllÀ todellakaan ole kaunein, Maria on klassisesti kaunein ja Daniela taas eksoottisen kaunis.

Marian kasvoja tÀytetty jonkun verran. On kuitenkin vasta aika nuori.

Vierailija
611/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jennan kasvoja vasta tÀytetty onkin.

Tulee mieleen joku bloggaaja tai julkkis. EhkÀ Yummy-Jenni (Ukkonen) tai Rakas, sinusta on tullut pullukka -ohjelman juontaja Jenni LevÀvaara. Tai joku muu, jota en nyt saa pÀÀhÀni.

Vierailija
612/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko huonosti menee kyllÀ tuotannolla, kun tÀÀ oikeesti on kuvattu Kusadasissa.

MinkÀ ihmeen takia pitÀisi kuskata porukat toiselle puolelle maailmaa, kun lÀhempÀÀkin löytyy ihan hyviÀ paikkoja?

SyksyllÀ ei voi Suomessa pitÀÀ naisia bikineissÀ. Ja se on oleellinen asia tÀssÀ sarjassa.

Itse toivoin jotain muuta kuin Turkkia. Yhdysvaltojen sarjassa mennÀÀn Islantiin, Japaniin, Karibialle jne.

Vierailija
613/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Mira sai ruusun? On aivan eri maailmasta  kuin Toffe, sellainen vĂ€hĂ€n rahvaanomainen

MÀ tykkÀÀn kun se vaikuttaa aidolta.

Vierailija
614/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Feikki-virnuilija veks!

Vierailija
615/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra on kuuma ja sillÀ on hyvÀt tissit.

On hienot juu. Mulla kyllÀ vanhemmat varmasti hÀpeÀisivÀt silmÀt pÀÀstÀnsÀ, jos oisin tvssÀ noin feikki ja tyrkky...

+omaan silmÀÀn petra ei miellytÀ: hevosen hymy ja pienet silmÀt. TÀmÀ toki mun mielipide.

Kaiken lisÀksi kumitissit.

MistÀ tiedÀt ettÀ on silikonit ???

Vierailija
616/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulle tulee Danielasta pikkuisen mieleen yksi takavuosien Idols-kilpailija, Amanda Löfman. Mutta ihan vÀhÀn vain.

Vierailija
617/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jostain syystÀ toi Jenna ÀrsyttÀÀ mua, vaikuttaa omistushaluiselta ja siltÀ ettÀ on valmis mihin vaan voittaakseen.

Jotenkin mua myös allöttÀÀ kun ihmiset alleviivaa sitÀ miten ne on niin luovia taiteilijasieluja... Eikö sitÀ nyt voi sanoa ettÀ harrastaa maalaamista ja kokkaamista niin kuin muut sanoo vaikka urheiluharrastuksistaan??

Vierailija
618/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toffe rillit pÀÀssĂ€ kun luki kirjettĂ€, huh huuuh đŸ’„đŸ’„

Vierailija
619/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kellekÀÀn muulle Mirasta sellaiset vibat, ettÀ olisi kÀynyt lÀpi sukupuolenkorjausprosessin? Matala ÀÀni, vÀhÀn hintelÀn miesmÀinen vartalo, kasvoista vaikea sanoa ilman meikkiÀ ja pitkiÀ hiuksia, olisiko mies vai nainen. Itse asiassa Vanajanlinnassa, kun Mira aloitti kertomaan lapsestaan sanomalla "MÀ haluan kertoa tÀn sulle jo nyt, ettei tuu mitÀÀn ongelmia" tms., ajattelin, ettÀ kertoisi olevansa entinen mies.

Voi kuule, aika moni nainen suomessa on "miehekkÀÀmpi" kuin tuo. EipÀ kannattaisi heittÀÀ kiviÀ jos asuu lasitalossa.

Vierailija
620/3893 |
20.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin tÀtÀ viime kaudella, ett Janette ei tule valituksi, kun oli ystÀvystynyt pepin kanssa. Mutta toisin kÀvi :)

Mutta aika surullinen ajatus, ettÀ muuten olis ystÀvÀ mut ystÀvyyttÀ estÀÀ se, ettÀ toinen löytÀÀ elÀmÀnsÀ kumppanin. EihÀn tÀmÀ oikeasti ole mikÀÀn varsinainen kilpailu, vaan on kyse oikeista tunteista ja kemioista, elÀmÀnkumppanin etsinnÀstÀ.

Aika lapsellinen pitÀÀ olla, jos mies estÀÀ ystÀvyyden.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ kahdeksan yksi