Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Bachelor 2019

Vierailija
05.02.2019 |

Ex on the beachistĂ€ tuttu Toffe 😀

Kommentit (3893)

Vierailija
401/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten tyrkky pitÀÀ olla ettÀ hakee tohon

Vierailija
402/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisivat voineet nĂ€yttÀÀ kuvia miehistĂ€ joka sitten olisivat tuon lauran mieleen. Kiinnostaisi kyllĂ€ tietÀÀ millaisiin komistuksiin se uskoo ettĂ€ on mahikset. Meinaan ettĂ€ jollakin 24-v joka nĂ€yttÀÀ 35-45v ei kyllĂ€ ole varaa olla kovin kranttu ja tuskin livenĂ€ olisi saumaa ton toffen tasoisiin miehiin. Sibelusrypyt ja tĂ€timĂ€inen ÀÀni jo. Huh huh.

EiköhÀn tuossa ollut enemmÀn kyse tyylistÀ ja persoonasta kuin ulkonÀöstÀ. Toffe vaikutti olemukseltaan aika lapsekkaalta Lauraan verrattuna. Luultavasti Lauran miesihanne on lÀhempÀnÀ jotain Juha Rouvista tmv.

Te markkina-arvoteoreetikot aina unohdatte, ettei parinmuodostus kuitenkaan toimi niin ettĂ€ miehet ja naiset laitetaan markkina-arvon mukaiseen jĂ€rjestykseen ja sitten siitĂ€ saman "arvoiset" sopivat automaattisesti yhteen.

Niin, miksi naiset ovat niin tyhmiĂ€? Esim jos jollekin 50v ulimiehelle tarjottaisiin joku yli oman tason, eli esim 20v hottispimua niin se kĂ€visi kiinni kuin sika limppuun eikĂ€ voivettelisi jotain tyyliin "onhan se todella kaunis, mutta ei se nyt oikein natsaa kun tykkÀÀn enemmĂ€n bruneteistĂ€ kuin blondeista, ja voisi se olla kolme vuotta vanhempi niin se olisi vĂ€hĂ€n kypsempi, ja se tykkÀÀ bodypumpista ja mĂ€ oon enemmĂ€n innostunut crossfitistĂ€" jne jne bullshittiĂ€ mitĂ€ naiset veivaa.

Apua mitĂ€ tekstiĂ€. Siis mies kĂ€y 20v naisen ”kimppuun ku sika limppuun”?? TĂ€ssĂ€ huomaa mulkkujen ja naisten eron. Miehet nĂ€kee hyvĂ€nnĂ€kösen naisen vaan panona jota jÀÀdÀÀn tavottelee vaikka 0,1 % tsÀÀnssillĂ€, vaikka tietĂ€is ettĂ€ jatkoa ei oo luvassa. Naiset ajattelee aivoilla ja miettii onko parisuhdetta henkilön kanssa. Tohon ohjelmaan on lĂ€hdetty etsimÀÀn puolisoa, ei panoa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisivat voineet nĂ€yttÀÀ kuvia miehistĂ€ joka sitten olisivat tuon lauran mieleen. Kiinnostaisi kyllĂ€ tietÀÀ millaisiin komistuksiin se uskoo ettĂ€ on mahikset. Meinaan ettĂ€ jollakin 24-v joka nĂ€yttÀÀ 35-45v ei kyllĂ€ ole varaa olla kovin kranttu ja tuskin livenĂ€ olisi saumaa ton toffen tasoisiin miehiin. Sibelusrypyt ja tĂ€timĂ€inen ÀÀni jo. Huh huh.

EiköhÀn tuossa ollut enemmÀn kyse tyylistÀ ja persoonasta kuin ulkonÀöstÀ. Toffe vaikutti olemukseltaan aika lapsekkaalta Lauraan verrattuna. Luultavasti Lauran miesihanne on lÀhempÀnÀ jotain Juha Rouvista tmv.

Te markkina-arvoteoreetikot aina unohdatte, ettei parinmuodostus kuitenkaan toimi niin ettĂ€ miehet ja naiset laitetaan markkina-arvon mukaiseen jĂ€rjestykseen ja sitten siitĂ€ saman "arvoiset" sopivat automaattisesti yhteen.

Niin, miksi naiset ovat niin tyhmiĂ€? Esim jos jollekin 50v ulimiehelle tarjottaisiin joku yli oman tason, eli esim 20v hottispimua niin se kĂ€visi kiinni kuin sika limppuun eikĂ€ voivettelisi jotain tyyliin "onhan se todella kaunis, mutta ei se nyt oikein natsaa kun tykkÀÀn enemmĂ€n bruneteistĂ€ kuin blondeista, ja voisi se olla kolme vuotta vanhempi niin se olisi vĂ€hĂ€n kypsempi, ja se tykkÀÀ bodypumpista ja mĂ€ oon enemmĂ€n innostunut crossfitistĂ€" jne jne bullshittiĂ€ mitĂ€ naiset veivaa.

Ulimiehelle ja 20v hottispimulle tulisi varmasti tosi ihana parisuhde, eikö  niin? Se hottispimu kĂ€visi ihan kuumana ulimieheen, ja mitÀÀn seksuaalisia ongelmia ei siis parin vĂ€lillĂ€ esiintyisi. Muutenkin, heillĂ€ olisi paljon yhteisiĂ€ puheenaiheita, kun hottispimuthan mielellÀÀn keskustelevat mm. elĂ€mĂ€n epĂ€oikeudenmukaisuudesta perĂ€kammarinpojan nĂ€kökulmasta. Jne.

Kuka tÀssÀ nyt olikaan se tyhmÀ?

Olen kertonut tĂ€llĂ€ palstalla, ettĂ€ kun kĂ€ytin TinderiĂ€, en jakanut sydĂ€miĂ€ kuvan perusteella. Olin erittĂ€in valikoiva, mutta ulkonĂ€kö ei ollut karsintaperuste, eivĂ€tkĂ€ tykkĂ€ykseni pÀÀtyneet ollenkaan sille top 1% miehistĂ€ (ulkonÀöllisesti).  MinĂ€ kun etsin (ja löysin) elĂ€mĂ€nkumppania, en kĂ€sipuolikoristetta. Jotkut palstamiehet eivĂ€t ota uskoakseen, ettĂ€ ihan oikeasti toimin nĂ€in. Joten kyllĂ€ minulle on tullut vahvasti se kuva, ettĂ€ miehissĂ€ on enemmĂ€n nĂ€itĂ€ jalkovĂ€lillÀÀn "ajattelijoita" kuin meissĂ€ naisissa.

Vierailija
404/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alexandra ollut tammikuussa dubaissa, ei nÀy kenen kanssa... Eikös vuosi sitten Joni ja Janette olleet dubaissa, ettÀ saivat kerrankin liikkua yhdessÀ ulkona :D

Vierailija
405/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀltÀ klikkasin Alexandran instaan ja siellÀ on stories-bumerangi, missÀ 8 tyttöÀ heittÀÀ ruusuja. En katsonut tarkemmin ketÀ siinÀ oli, mutta jotenkin tyhmÀsti hoidettu. Ei mua haittaa saada tietÀÀ etukÀteen jotain tuollasta, mutta voishan sitÀ nyt vÀhÀn yrittÀÀ pitÀÀ salassa, jos kerran jaksoja tulee kerran viikossa.

Vierailija
406/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulimiehelle ja 20v hottispimulle tulisi varmasti tosi ihana parisuhde, eikö  niin? Se hottispimu kĂ€visi ihan kuumana ulimieheen, ja mitÀÀn seksuaalisia ongelmia ei siis parin vĂ€lillĂ€ esiintyisi. Muutenkin, heillĂ€ olisi paljon yhteisiĂ€ puheenaiheita, kun hottispimuthan mielellÀÀn keskustelevat mm. elĂ€mĂ€n epĂ€oikeudenmukaisuudesta perĂ€kammarinpojan nĂ€kökulmasta. Jne.

Olen kertonut tĂ€llĂ€ palstalla, ettĂ€ kun kĂ€ytin TinderiĂ€, en jakanut sydĂ€miĂ€ kuvan perusteella. Olin erittĂ€in valikoiva, mutta ulkonĂ€kö ei ollut karsintaperuste, eivĂ€tkĂ€ tykkĂ€ykseni pÀÀtyneet ollenkaan sille top 1% miehistĂ€ (ulkonÀöllisesti).  MinĂ€ kun etsin (ja löysin) elĂ€mĂ€nkumppania, en kĂ€sipuolikoristetta. Jotkut palstamiehet eivĂ€t ota uskoakseen, ettĂ€ ihan oikeasti toimin nĂ€in. Joten kyllĂ€ minulle on tullut vahvasti se kuva, ettĂ€ miehissĂ€ on enemmĂ€n nĂ€itĂ€ jalkovĂ€lillÀÀn "ajattelijoita" kuin meissĂ€ naisissa.

Ihan asian vierestÀ meet kun alat puhumaan sen hottispimun nÀkökulmasta. Se ei ollut relevanttia.

Kummasti tÀÀllÀ teitÀ "valikoivia" muijia on jotka vÀittÀvÀt ettÀ ette muka kiinnostu noista komeimmista. Samalla tinderi on tÀynnÀ tavismiehiÀ joiden saldo on pari mÀtchiÀ kuukaudessa spÀmmiboteilta.

EhkÀpÀ sittenkin olette kiinnostuneita noista samoista miehistÀ kuin kaikki muutkin...

Vierailija
407/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua mitĂ€ tekstiĂ€. Siis mies kĂ€y 20v naisen ”kimppuun ku sika limppuun”?? TĂ€ssĂ€ huomaa mulkkujen ja naisten eron. Miehet nĂ€kee hyvĂ€nnĂ€kösen naisen vaan panona jota jÀÀdÀÀn tavottelee vaikka 0,1 % tsÀÀnssillĂ€, vaikka tietĂ€is ettĂ€ jatkoa ei oo luvassa. Naiset ajattelee aivoilla ja miettii onko parisuhdetta henkilön kanssa. Tohon ohjelmaan on lĂ€hdetty etsimÀÀn puolisoa, ei panoa.

Noh mitÀ ton muijan mielessÀ sitten oikeasti kÀvi kun pÀÀtti sanoa heippa? Joku peliteoria juttu kun nÀki ettÀ toffelle oli parempaa tarjolla?

Ja harva nainen nyt ajattelee eka sopisiko mies parisuhteeseen. TÀÀllÀkin sen todisteena on lukuisat ketjut.

Vierailija
408/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ikinÀ kysyisi ensitapaamisella (tai muutenkaan) jotan vtn horoskooppia? :D

YksikÀÀn sivistynyt ja jÀrkevÀ mies ei halua sinunlaistasi kiroilevaa sivustymÀtöntÀ naista. Terveisin rapumies 34

Vierailija
409/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+++Spoiler+++

.

.

.

.

Vierailija kirjoitti:

Tokassa jaksossa alkoi ihmetyttÀÀ miksi jatkuvasti toistelee jÀnnittÀvÀnsÀ mitÀ naiset hÀnestÀ ajattelivat kun eka kertaa nÀkivÀt hÀnet. Kyselee tÀtÀ samaa ensivaikutelmakysymystÀ suunnilleen joka naiselta.

TÀmÀ pistÀÀ miettimÀÀn yrittÀÀkö hÀn esittÀÀ ettei olisi tietoinen viehÀtysvoimastaan? KyllÀhÀn tuonikÀinen ja - nÀköinen palomies on kuullut lukemattomilta naisilta olevansa jonkinlainen catch. Siksi epÀilen ettÀ ensivaikutelmakysymysten taustalla on se ettÀ hÀn yksinkertaisesti haluaa kuulla ihastuneita huokailuja naisilta.

Samaan kiinnitin itsekin huomiota.

Tuli tuosta kĂ€ytöksestĂ€ vĂ€hĂ€n mieleen legendaarinen BB-Ben (jonka suurin unelma oli olla ruotsalainen), joka kyseli kaikilta naisilta joka vĂ€lissĂ€: "Mmm...mitĂ€ mieltĂ€ sĂ€ oot musta?" đŸ€­

LOL Benkku! đŸ€Ł

Vierailija
410/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla ettÀ kaikki nuo 24-vuotiaat naiset nÀyttÀvÀt ikÀistÀÀn 10 vuotta vanhemmilta? Pieleen mennyt stailaus?

Joko tÀÀ mollaaminen alkaa? Aikuiset ihmiset!

Puhutteko te noin lastennekin kuullen? Terapia on h*lvetin kallista.

Vierailija
411/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bachelorin henk.kohtainen insta tainnut laittaa piiloon? siellÀ oli aiemmin pari kuvaa ko.sarjan naisista eli saanut ystÀviÀ+salikÀvijöitÀ joistain sarjan naisista. Alexandralla on useita matkakuvia dubai ei ole ainoa, voinut olla myös esim. siskojensa kanssa.[/quote

No kyllÀ on bachelorin insta ihan julkisesti nÀhtÀvillÀ. Instan mukaan Alexandra on ollut reissussa perheensÀ kanssa, en tiedÀ onko sit Toffe ollut mukana. Joka tapauksessa Alexandra on Toffen valinta.

Suomenruotsalaiset nyt vaan on sosiaalisempia, vanhemmatkin ovat halunneet tavata toisensa tietenkin. Mun mielestÀ Toffen heijastus nÀkyy siinÀ missÀ alexandra menee niistÀ ovista sisÀÀn, ei ole kyllÀ Àiti tai isÀ

Vierailija
412/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuossa Mariassa on muuten jotain tosi samaa kuin ExiÀ rannalla -Laurassa, jonka kanssa Toffelle syttyi romanssi siinÀ ohjelmassa. YhteistÀ ulkonÀköÀ vÀhÀn ja samanlainen nyökyttelevÀ puhetyyli.

Vierailija
413/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Mariassa on muuten jotain tosi samaa kuin ExiÀ rannalla -Laurassa, jonka kanssa Toffelle syttyi romanssi siinÀ ohjelmassa. YhteistÀ ulkonÀköÀ vÀhÀn ja samanlainen nyökyttelevÀ puhetyyli.

https://aijaa.com/7QRUgx

No jaa, isot silmÀt molemmilla mut en nyt niin paljon yhteistÀ nÀÀ. Mutta puhetyyli kieltÀmÀttÀ ihan samanlainen :D

Vierailija
414/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan asian vierestÀ meet kun alat puhumaan sen hottispimun nÀkökulmasta. Se ei ollut relevanttia.

Kummasti tÀÀllÀ teitÀ "valikoivia" muijia on jotka vÀittÀvÀt ettÀ ette muka kiinnostu noista komeimmista. Samalla tinderi on tÀynnÀ tavismiehiÀ joiden saldo on pari mÀtchiÀ kuukaudessa spÀmmiboteilta.

EhkÀpÀ sittenkin olette kiinnostuneita noista samoista miehistÀ kuin kaikki muutkin...

Tottakai voi kiinnostua. SiitÀ kuitenkin on vielÀ pitkÀ matka parisuhteeseen.

Vierailija
415/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ikinÀ kysyisi ensitapaamisella (tai muutenkaan) jotan vtn horoskooppia? :D

YksikÀÀn sivistynyt ja jÀrkevÀ mies ei halua sinunlaistasi kiroilevaa sivustymÀtöntÀ naista. Terveisin rapumies 34

Nainen? EntÀpÀ jos olis mies?

Kiroilua inhoan minÀkin! Ja myös horoskooppi-uskoa, todella typerÀÀ tosiaan kysyÀ tuota, kun aikaa kysyÀ joka tapauksessa on ÀÀrimmÀisen vÀhÀn.

Vierailija
416/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt toffe etsii vaimoa, ihan eri vaatimukset kuin jossain exiÀ rannalla jossa hauskaa pitÀmÀssÀ. Alexandra on vaimomatskua.

Vierailija
417/3893 |
14.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En yhtÀÀn pidÀ tosta Bachelorista ulkonÀöllisesti. Mun mielestÀ suomenruotsalaisuus on iso plussa, mutta ei oo Toffe yhtÀÀn mun mieleen. Olen pettynyt.

Vierailija
418/3893 |
15.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtÀÀn pidÀ tosta Bachelorista ulkonÀöllisesti. Mun mielestÀ suomenruotsalaisuus on iso plussa, mutta ei oo Toffe yhtÀÀn mun mieleen. Olen pettynyt.

No ei sen sinua tarvitse miellyttÀÀkkÀÀn, kyseessÀ ohjelma joss Toffe etsii itselleen mieleistÀ naista ja sellaisen taisi löytÀÀkin. Et tullut valituksi mutta miehiÀ riittÀÀ

Vierailija
419/3893 |
15.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria vaikuttaa hieman venÀlÀistyylisen tylyltÀ persoonalta. HymyÀ ei juurikaan irtoa. Huiman kaunis on kyllÀ![/quot

Joo venÀlÀiset naiset tunnistaa juuri tuosta kylmyydestÀ ja tylyydestÀ. Kaikki söpöys ja aitous puuttuu. Laskelmoivan oloisia.

Oho, aika kova yleistys.. Miks suomalaisilla on aina jtn negatiivista sanottavaa venÀlÀisistÀ?

Itse en venÀlÀisenÀ naisena oo moiseen kylmyyteen/tylyyteen törmÀnnyt. LÀhinnÀ nÀÀn asiallista, hyvÀÀ kÀytöstÀ.. Ei aina tarttee olla ÀÀnessÀ rÀÀkkymÀssÀ ja hihittelemÀssÀ. Ei mun mielestÀ oo mitenkÀÀ söpöÀ hihitellÀ kaikille asioille. MillÀ tavalla muut naiset oli söpöjÀ/aitoja ? :O

Vierailija
420/3893 |
16.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bachelorin henk.kohtainen insta tainnut laittaa piiloon? siellÀ oli aiemmin pari kuvaa ko.sarjan naisista eli saanut ystÀviÀ+salikÀvijöitÀ joistain sarjan naisista. Alexandralla on useita matkakuvia dubai ei ole ainoa, voinut olla myös esim. siskojensa kanssa.

Alexandra ainakin treenaa siellÀ.

https://svenska.yle.fi/artikel/2019/03/14/alexandra-backman-fran-borga-

Ketju on lukittu.