Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun lapset ovat kunnallisessa päiväkodissa ja saavat ihan ensiluokkaista hoitoa.

Vierailija
05.02.2019 |

Olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, että lapseni saavat laadukasta varhaiskasvatusta.
Päiväkoti on toki aika pieni (3 ryhmää) ja tunnelma, henkilökunta ja tapansa hoitaa lapsia on aivan ihanaa.
Se tapa, millä henkilökunta suhtautuu lapsiin ja meihin vanhempiin, on erittäin miellyttävää ja välitöntä.
Henkilöstö vaikuttaa tykkäävän työstään ja lapsista, tai ainakin siltä se minun silmääni vaikuttaa, ei heistä ainakaan saa yhtään tympeän ja kyllästyneen oloista kuvaa lapsia aamulla vietäessä ja iltapäivällä hakiessa.

Resurssiasiat ovat heillä varmasti melko kunnossa, en tietysti varmuudella tiedä, se varmasti tietysti vaikuttaa paljon. Mutta paljon päiväkodissa retkeillään, leivotaan, jumpataan, lauletaan ja askarrellaan ja tehdään paljon sellaista, mikä ylittää vain perushuollon ja lasten säilönnän vanhempien työpäivän ajan.

Ei tällä mun avautumisella ole mitään erityistä syytä. Olen vaan niin suruissani seurannut näitä päivähoitojen parjausta ja Tuoholoiden kritiikkejä. On suuri siunaus voida viedä lapset aamulla paikkaan, jossa he viihtyvät ja jossa voin luottaa, että heidät hoidetaan hyvin. Ja ainakin tässä meidän omassa kunnallisessa päiväkodissa tuo toteutuu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kunnallisissa paljon hyviäkin paikkoja =) Asiat ei koskaan ole mustavalkoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä