Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerintä, mitä olet koskaan tehnyt tehdäksesi vaikutuksen toiseen ihmiseen?

Vierailija
05.02.2019 |

Aloitan:

Teininä juoksin hälytysajossa olevan ambulanssin edestä suojatien ylitse, koska ihastukseni oli tien toisella puolella ja kuvittelin tekeväni suurenkin vaikutuksen häneen.

Muita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin leikkipuistossa vahingossa olevani tk-lääkäri

Vierailija
2/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin treenaamaan. Treenit sitten loppui siihen kun ei enää tarvinut yrittää tehdä vaikutusta ulkomuodollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelin tyhmää ja hiljaista, vaikka oikeasti olen kova puhumaan ja nykyään maisterisnainen.

Vierailija
4/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin aamulla ihan liikaa...sitte 12-vuotiaana pukee sillai, et jukamas tissit ja peppu korostu, nii sellase pitkän meko ja menin sen "poikakaverin" kans, jonka kans en enää oo nii rannal ja se ihmetteli et miks meikkasin nii paljon ja voimakkaan näkösen meikin, ja ihan tosi kamalan mekon joka myötäili kyl vartaloo, mut ri muuten sopinu mul...

En nyt sit tiiä kuin kamala tää on, mut tota joo..😟😱

Vierailija
5/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin valtameren yli. Ihastus olikin mennyt naimisiin toisen kanssa. Ei muutto silti ihan hukkaan mennyt, mutta olisin kai voinut jättää muuttamattakin.

Vierailija
6/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
7/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih, tuli vaan mieleen kun mulla on yksi kollega jolle aina rehentelen ja huikentelen asioitani vahingossa. Mulla ei yleensä ole tällaista taipumusta, mutta jostain käsittämätöstä syystä juuri tuon ihmisen kanssa suusta alkaa pursuta hirveitä kalavaleita aivan hallitsematta. Kollega ei itse siis ole mikään pätijä vaan ihan tavallinen ihminen eikä minulla ole mitään erityisiä tunteita häntä kohtaan. Ihme juttu!

Vierailija
8/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtii kavereiden kanssa klassinen ”sori kaverit otti puhelimen” -temppu. Laitettiin viestiä luokkaa: olen ihastunut sinuun tms ihan omalla nimellä.

Vähän hävetti mennä kouluun loppuvuoden ajan koska kaikki tiesivät siitä... 😂 miksi itsensä pitää tahallaan nolata oi miksi??

Vierailija
9/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailin yhden kaikin puolin ällöttävän tyypin kanssa tehdäkseni vaikutuksen ihastukseeni, voi teiniaivot sentään. Ei toiminut :(

Vierailija
10/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehentelin huumekokeiluillani tuntemattomille ihmisille nouruuden kaikkivoipaisuuden sokaisemana. Hävettää vieläkin, vaikka tästä on vuosia aikaa enkä ole ollut huumeiden kanssa missään tekemisissä enää.

Vierailija
12/12 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vetänyt jotai roolia ja ollu millon minkäkilainen. Tavallaa toimii alkuun mut eihän se pitkällä aikavälillä oikeasti toimi :D nykyinen kumppani oli ollu et vau ku pirjehdin paikalle omana itsenäni. Hänelle ei oo tarvinnu esittää mitää 🙈❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän