Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vittua tapahtuuu!!

oonkotulossahulluks
05.02.2019 |

olin äsken menossa vessaan ja siinä ovella sitten mun päässä sumeni ja aloin vaan hirveesti täristä ja mun pää kolahteli seinään ja kännykkä lensi lattialle. sitten kaajuin. mitä helvetti!!?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmaan alhainen verenpaine. Kannattaa nousta ylös vähän varovaisemmin. Aika sujuvasti kiroilet 13-vuotiaaksi.

Vierailija
22/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineesi dippasi vähän liian alas. Juo enemmän vettä ja syö lakuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niskat jumissa? Epiliepsiakohtaus? 

Eikö siinää tullut sylkeä suusta?

Vierailija
24/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niskat jumissa? Epiliepsiakohtaus? 

Eikö siinää tullut sylkeä suusta?

ei vi*u vammane

Vierailija
25/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmaan alhainen verenpaine. Kannattaa nousta ylös vähän varovaisemmin. Aika sujuvasti kiroilet 13-vuotiaaksi.

voi viddu oon lessu

Vierailija
26/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saa epileptisen kohtauksen, on aina parempi kirjoittaa siitä vauva-palstalle kuin soittaa esim. 112:een ja kysyä neuvoja.

Hienosti toimittu, pikku porvoolainen sekoilija, hienosti toimittu.

Ilmeisesti olet itse Porvoosta!

Tuo pimeneminen ja pieni tärinä (jolla lihaksisto yrittää kohottaa verenpainetta pyörtymisen estämiseksi) on selvä oire verenpaineen äkillisestä laskusta esim. noustessa sängystä ylös. Hyvin tyypillistä nuorelle, hoikalle ihmiselle aamulla, kun on vähän kuivunut yöllä. Olen itsekin niitä nuorena kokenut, samoin parikymppiset, hoikat tyttäreni. Mistäpä sinä kuitenkaan moista tietäisit, jos et ole ollut hoikka ja matalaa verenpainetta poteva. Ambulanssin soittaminen on jokseenkin liioittelua, jos meinaa pyörtyä, mutta ei sitten edes pyörry.

Epileptinen kohtaus on jotain aivan muuta, ja siihen liittyy lievimmilläänkin tajuttomuus. Tajuttomuus ilmenisi niin, että henkilö menettää lihasjänteytensä ja lysähtää maahan. Istuessa voi olla lyhyt poissaolokohtaus, jonka kyllä tajuihinsa tullessa itse huomaa.

Vierailija
27/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äiti opettanut kysymään ohjeita mammapalstalta?

Vierailija
28/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saa epileptisen kohtauksen, on aina parempi kirjoittaa siitä vauva-palstalle kuin soittaa esim. 112:een ja kysyä neuvoja.

Hienosti toimittu, pikku porvoolainen sekoilija, hienosti toimittu.

Ilmeisesti olet itse Porvoosta!

Tuo pimeneminen ja pieni tärinä (jolla lihaksisto yrittää kohottaa verenpainetta pyörtymisen estämiseksi) on selvä oire verenpaineen äkillisestä laskusta esim. noustessa sängystä ylös. Hyvin tyypillistä nuorelle, hoikalle ihmiselle aamulla, kun on vähän kuivunut yöllä. Olen itsekin niitä nuorena kokenut, samoin parikymppiset, hoikat tyttäreni. Mistäpä sinä kuitenkaan moista tietäisit, jos et ole ollut hoikka ja matalaa verenpainetta poteva. Ambulanssin soittaminen on jokseenkin liioittelua, jos meinaa pyörtyä, mutta ei sitten edes pyörry.

Epileptinen kohtaus on jotain aivan muuta, ja siihen liittyy lievimmilläänkin tajuttomuus. Tajuttomuus ilmenisi niin, että henkilö menettää lihasjänteytensä ja lysähtää maahan. Istuessa voi olla lyhyt poissaolokohtaus, jonka kyllä tajuihinsa tullessa itse huomaa.

no en kyllä oo mikää hoikka

Vierailija
29/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo mun mielestä kuulostaa sellaiselta, että kannattaisi lääkärillä tarkistuttaa jossain vaiheessa. Siis voi ihan hyvin olla täysin harmitonta, mutta en uskaltaisi sanoa varmaksi.

Vierailija
30/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaaks muute se et mul on anemia

ap

Vierailija
31/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan siltä, että pyörryit. ihminen saattaa pyrötyä ihan ilman varsinaista syytäkin ja se on vielä ihan normaalia jos sitä tapahtuu tyyliin kerran vuodessa tai vähemmän. näin neurologi joskus minulle selitti, kun menin pyörtymisen jälkeen lääkäriin ja minut hänen vastaanotolle passitettiin. myös toki alhainen verenpaine tai nopea liike voi tuon tehdä. suosittelisin syömään jotakin makeaa ja juomaan vettä, hengittämään rahuallisesti ja istumaan tai makaamaan hetki rauhassa. soittaisin kuitenkin tilanteessasi vielä äidille tai isälle tms. läheiselle ja kertoisin mitä kävi ja että voit huonosti ja pelästyit, joten jäät kotiin tänään varmuuden vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä