Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että miehet tahtovat sitoutua kanssani?

Vierailija
05.02.2019 |

Heille tuntuu tulevan myös vauvakuume.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet niin kuuma.

Vierailija
2/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomatskua varmaan olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. No en voi sille mitään, että olen tällainen.

Jos olen kuuma, niin miksi he ovat esittelemässä sukulaistensa lasten kuvia ja kertomassa minulle, että miten hyviä setiä ovat näille lapsille olleet?

ap

Vierailija
4/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama, että miehet hokivat aina miten olen vaimomateriaalia ja hyvä tuleva äiti. Sen kuulemma näki. Ei siinä mitään, mutta kun olin ja olen kaikkea muuta. Nykyisin vaimo ja äiti enkä kummassakaan roolissa mitenkään kummoinen. En ole edes mikään kodinhengetär. Veti aina hiljaiseksi ja kun yritin sanoa, etten kyllä ole, niin intettiin vastaan, että oletpas. Tätä tapahtui useimpien miesten kanssa.

Kiinnostaisikin tietä millä perusteella mies luulee ja määrittelee naisen olevan hyvä vaimo ja äiti? Omalla kohdalla ei olisi enempää voinut metsään mennä. Vai oliko se vaan läppää?

Vierailija
5/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei kiinnosta sitoutua niin miehille se on kiinnostava haaste.

Vierailija
6/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla sinua kohtaan ilkeä, mutta liian moni mies joko tietoisesti tai vaistonvaraisesti koettavat tehdä vaikutuksen naiseen jotakin naisessa kehumalla.  Saatat vaikuttaa äidilliseltä ja hoivaavalta, näytät ehkä kiltiltä/pullantuoksuiselta mammatyypiltä? Niinpä kysy joskus, miksi he näyttävät lasten kuvia tai puhuvat perheiden perustamisesta? Aina sieltä joku voi osata selittääkin.

Naisten ongelma on suostua siihen palautteeseen. JOskus voi sanoa , etten välitä lapsista ja mitäs jos nyt kiinnostuisit minusta kuka olen kuin mielikuvaan minusta.

Vierailija
7/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan hyvä sängyssä. Itsellä ihmetyttää vieläkin kun naiset aina halusivat heti kanssa parisuhteeseen kun taas kavereilla homma lopahti aina parien treffien jälkeen. Päättelin että se johtui seksihormooneista. Muuten olen lihava tavismies joka ei paljon päätä kääntänyt tai elänyt leveästi.

Vierailija
8/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten joku ongelma sinulle? Haluaisitko vain kertakeikkoja ja sinua ärsyttää, kun miehet haluavat enemmän?

Siihen auttaa jänskäreiden valitseminen.