Voiko tohtoriksi väitellyt mies seurustella matalasti koulutetun naisen kanssa?
Vai onko täysin mahdotonta, noloa ja epätodennäköistä mielestänne?
Kommentit (40)
Miten matalasti koulutetun?
Melkein kaikilla tuntemillani tohtoriksi väitelleillä naisilla on matalammin koulutettu mies.
Voi. Mutta mulla ei tohtorit kiinnosta.
Voi ja moni niin tekeekin. Tohtorit ovat ainakin oman kokemukseni mukaan nin ylimielistä ja sekoa sakkia ettei heille varmaan kelpaakaan kukaan muu kuin joku, joka ei ymmärrä heidän typeryyttään. Nainen joka ymmärtää, nauraa tälle, ja tohtorismies saa kiukkukohtauksen. Eli sen naisen on pakko olla todella tyhmä.
Kuinka matalasti? Amk? Amis? Siivooja/lähäri?
Sama kuin kysyisit, onko sopivaa suomalaisen naisen tuntea tympeä yliopiston miehinen suolapatsas.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikilla tuntemillani tohtoriksi väitelleillä naisilla on matalammin koulutettu mies.
Nyt puhuttiin miehestä, joka tohtori ja naisesta jolla matala koulutus. Onko lukutaito hukassa?
Mieluummin ei lukenut kuin lukenut. Yleensä enemmän aikaa tehdä asioita yhdessä ja myös omalla tavallaan enemmän vaatimattomia. Vaatimattomuus kaunistaa ja vaikka toinen on kouluttautunut, ei se tarkoita että vaatisi samaa toiselta. En pitäisi kynnyskysymyksenä koskaan ihmissuhteissa kumpaankaan suuntaan. Rakkaus ei katso tilinauhaa ja koulutusta.
Mitä useampi kerralla, sitä reteämpi tohtori.
Herra jumala sentään! Ei tietenkään! Mitä höpäjät?
Tohtoriksi koulutettu mies voi seurustella vähän koulutetun naisen kanssa.
Koulutettu nainen ei seurustele vähän koulutetun miehen kanssa, vaan katsoo tätä kuin halpaa makkaraa.
Minusta ei missään nimessä. Olen nainen.
Taas joku kaulapartaincel voimafantasioi...
Vierailija kirjoitti:
Voi. Mutta mulla ei tohtorit kiinnosta.
Mulla? Mitäh? No ei varmaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuttiin miehestä, joka tohtori ja naisesta jolla matala koulutus. Onko lukutaito hukassa?
On. Tavuttaisitko?
Naisen tärkein tehtävä on ottaa munaa pilluun ja synnyttää lapsia sekä huolehtia niistä. Mitä tekemistä koulutuksella on sen kanssa.
Mulla on vähäinen kokemus ja ei ikinä enää. Vaikka aluksi sanoisi mitä, niin ajan kanssa kuitenkin alkaa häpeämään huonosti koulutettua naista. Yliopistopiirit ovat myös erittäin ylimielistä ja täynnä snobeja. Ulkonäkö, naisen miellyttävä olemus ja fiksu käytös ei ole miehen mielestä riittävä, pitää olla koulutettukin. Onneksi pääsin kivuttomasti irti.
Ei kai se mahdotonta ole, mutta kaikkien itse tuntemieni tohtorismiesten puolisoilla on vähintään maisterintutkinto.
Miten älykkäästä asiasta olet väitellyt? Siitä, että liukkaalla ihmiset loukkaantuu ulkona herkemmin kuin ei-liukkaalla kelillä?
Pillu. Myös sosiaaliset taidot voi - etenkin kovissa tieteissä - olla tohtorismiehellä vähän niin ja näin. Silloin niitä pysyviä suhteita ei ihan helpolla tavoita, etenkään koulutksellisesti samantasoisista naisista.