Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on tylsyys numero yksi

Pitsa
05.02.2019 |

Ei ole mitään

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se nyt ole aika selvä, että jos ei ikinä tunne mitään mitään seksuaalista vetovoimaa ketään kohtaan, niin silloin on aseksuaali. Itsekään en aina saa orgasmia, mutta silti haluan harrastaa seksiä mieheni kanssa, eikä kyse ole mistään miellyttämisentarpeesta.

Vierailija
22/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa heippa, tämä on siirtynyt seksiosioon. Nyt voi päätellä millaset seksiholistit tähän enää käy vastaamassa. Miksi ihmeessä piti tänne siirtää, hyi stana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki naiset jotka ette seksiä halua. Täällä olis 41v mies, joka ei myöskään siitä välitä. Muuten pidän kyllä naisista.

Vierailija
24/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se nyt ole aika selvä, että jos ei ikinä tunne mitään mitään seksuaalista vetovoimaa ketään kohtaan, niin silloin on aseksuaali. Itsekään en aina saa orgasmia, mutta silti haluan harrastaa seksiä mieheni kanssa, eikä kyse ole mistään miellyttämisentarpeesta.

oletko varma. miehesi kiukuttelee, ehkä jopa raivoaa, jos ei pääse sinua pumppaamaan.

lopulta menee pumppaamaan ketä tahansa toista. siksi sinä katsot helpommaksi raottaa jalkoja aina kun miehelläsi teltta on pystyssä. se on pelkkää miellyttämistä.

Luultavasti sen miehesi pienen lihakimpaleen takia myös ahdat itseesi hormoneita, tai sisällesi on asennettu laite, joka estää miehes mönjien sekoittumisen omiin mönjiisi.

maksat kovan hinnan siitä että se pieni lihapala saa tyydytyksen. miehesi ei maksa mitään hintaa, päinvastoin hän saa isot kiksit.

Vierailija
25/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta seksi on ihan ok, mutta kuitenkin täysin yliarvostetussa asemassa yhteiskunnassamme. Mukavaa, mutta yleensä myös tosi vaivalloista. On elämässä paljon muitakin, kiinnostavampia asioita. En koe itse erityisemmin tarvitsevani seksiä, vaikka median luoman kuvan mukaan jokainen ihminen harrastaa sitä tyyliin pari kertaa viikossa.

Entisen kumppanini mielestä pari kertaa viikossa vastasi jo selibaattia...

Vierailija
26/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on naurettavaa touhua, josta nainen ei saa mitään. Miehillehän se on pakkomielle, kun saavat siitä isot kiksit.

Kuulostaa kamalalta, että näin monella naisella on ollut vain huonoja rakastajia. Ilmankos miehet yrittävät leimaamisella pitää naiset kokemattomina, kun ovat itse niin surkeita sängyssä. En minäkään tyytyisi enää huonoon seksiin, kun olen saanut hyvää sellaista.

On minullakin ollut mielettömän hyviä rakastajia, olen saanut tajunnanräjäyttävää seksiä. Mutta ei minulla silti tule sellaisia oloja, että nyt on kyllä pakko saada seksiä. Jos tulee, se hoituu käden käänteessä ihan itse, eikä siihen tarvitse sekoittaa muita ihmisiä. Seksi käy mielessä hyvin harvoin ja ajatuskin kahdenvälisestä sellaisesta tuntuu vaivalloiselta.

Vierailija
27/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen naistakaan tarvita. Joskus kusella käydessä nykäsee mällit pönttöön ja taas pärjää pari viikkoa. Turhaa vouhottamista koko seksi.

Vierailija
28/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen naistakaan tarvita. Joskus kusella käydessä nykäsee mällit pönttöön ja taas pärjää pari viikkoa. Turhaa vouhottamista koko seksi.

Viitsisitkö levittää tätä ilosanomaa muillekin miehille? Kaikki tuntuvat olevan niin aivopestyjä siihen, että ilman seksiä kuolee.

Vierailija
29/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, pihtarien kokoontuminen.

Vierailija
30/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten varmaan elätte ilman seksiä ettekä vouhota asiasta? Seksi ei liene pakollista. Yhden ihmisen kokemusta ei kannata luulla universaaliksi totuudeksi. Sen puoleen yksi kirjoittaja näyttää vastailleen itselleen ahkerasti.

Voitte elää yksin tai etsiä kumppanin, joka ei myöskään välitä seksistä. Kyllä niitä löytyy miehistäkin.

Onhan suhteessa paljon muutakin, mutta mikä idea olisi parisuhteessa ilman seksiä? Miten se eroaa siitä, että ollaan hyviä ystäviä tai kämppiksiä?

Minä rakastan seksiä. Haluan ja tarvin sitä. Usein. Eilenkin se olin minä joka vonkasin.

Haluan joka päivä, mieluiten pari kertaakin. Pitkiä sessioita.

Seksi rakkaan kanssa on niin paljon ihanampaa kaikin puolin kuin vain soolona tyydyttää itsensä. Siinä on ensinnäkin se henkinen puoli, se on fyysistä rakkauden osoittamista, ja sitten tykkään ja nautin niin niin paljon ihan hänen k***ästään. Tuntuu taivaalliselta, kun se uppoaa sisään, ensin hitaasti ja varovasti ettei satu, hetken päästä voimalla, kohta takaa kovaa jyskyttämällä.

Joka kerran kun rakastelemme, rakastun häneen enemmän. Sen jälkeen olen tyydytetty ja valtavan onnellinen. Molempia vain hymyilyttää.

Vierailija
31/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppis/kaverisuhde/parisuhde. Tarvitseeko niiden nyt erotakaan mitenkään toisistaan. Jos kaksi ihmistä nyt tykkää toisistaan ja haluaa asua kahdestaan. Ilman seksiä vältyttäisiin monelta murheelta.

Vierailija
32/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

No sitten varmaan elätte ilman seksiä ettekä vouhota asiasta? Seksi ei liene pakollista. Yhden ihmisen kokemusta ei kannata luulla universaaliksi totuudeksi. Sen puoleen yksi kirjoittaja näyttää vastailleen itselleen ahkerasti.

Voitte elää yksin tai etsiä kumppanin, joka ei myöskään välitä seksistä. Kyllä niitä löytyy miehistäkin.

Onhan suhteessa paljon muutakin, mutta mikä idea olisi parisuhteessa ilman seksiä? Miten se eroaa siitä, että ollaan hyviä ystäviä tai kämppiksiä?

Minä rakastan seksiä. Haluan ja tarvin sitä. Usein. Eilenkin se olin minä joka vonkasin.

Haluan joka päivä, mieluiten pari kertaakin. Pitkiä sessioita.

Seksi rakkaan kanssa on niin paljon ihanampaa kaikin puolin kuin vain soolona tyydyttää itsensä. Siinä on ensinnäkin se henkinen puoli, se on fyysistä rakkauden osoittamista, ja sitten tykkään ja nautin niin niin paljon ihan hänen k***ästään. Tuntuu taivaalliselta, kun se uppoaa sisään, ensin hitaasti ja varovasti ettei satu, hetken päästä voimalla, kohta takaa kovaa jyskyttämällä.

Joka kerran kun rakastelemme, rakastun häneen enemmän. Sen jälkeen olen tyydytetty ja valtavan onnellinen. Molempia vain hymyilyttää.

Hyvä stoori. Masturboin ajatukselle, mutta ei käynyt hetkeäkään mielessä käydä toteuttamaan sitä toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
33/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S*ksiä haluava nainen on auttamatta säälittävä wt vosu

Vierailija
34/36 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen naisille seksi on tylsyys numero yksi mutta ei miehille. Miehet pitävät seksistä ja naisille se on pakkopullaa, sillä jos haluavat että miehet elättävät naisia niin joskus on heidän lemmen leikkeihin antauduttava. Sitten on taas näitä hyvin toimeen tulevia naisia jotka pystyvät itse elättämään itsensä ja joiden ei siten tarvitse seksiä harrastaa vaan voivat nauttia teatterista ja taiteista.

Vierailija
35/36 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen samanlainen, myönsin sen tosin itselleni vasta  35-vuotiaana, koska en halunnut olla ns. epänormaali. NIinpä etsin parisuhteita ja harrastin niissä seksiä, näyttelin jopa innokasta ja nauttivaa toista miellyttääkseni ja todistaakseni että olen normaali. Mutta sisäisesti en koskaan tuntenut seksiä vaivan arvoiseksi, en edes silloin kun sain orgasmin - senhän saa paljon vähemmällä vaivalla itse suihkussa, joten miksi nähdä kaikki vaiva kumppaniseksin kanssa sen takia.

Lopulta sitten myönsin itselleni, että taidan olla sekä aseksuaali että aromantikko, kun en kaipaa seksiä enkä mitään muutakaan parisuhteesta. 9 vuotta jo olen ollut selibaatissa enkä usko että koskaan enää harrastan seksiä.

Päinvastoin, ihan normaali nainen olet 

Tai sitten minäkin olen aseksuaali. Ja meitä on miljardeja.

..jatkan vielä. Jotkut naiset vain ikävä kyllä joutuvat koko aikuiselämänsä olemaan panoalustoina, teeskentelemällä halukasta tai väkisin.

pitäähän miehille antaa mitä tarvitsevat... 

Jos jotain mieheltä haluaa, niin tottakai pitää jotain antaakin.

Vierailija
36/36 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on naurettavaa touhua, josta nainen ei saa mitään. Miehillehän se on pakkomielle, kun saavat siitä isot kiksit.

Ilmeisesti provo, mutta vastataan silti. 5-10 orgasmia joka kerta ei ole mitään? Huutoa, sätkimistä ja squirttaamistakin joskus. Kyllä minä sen hetken lykkimisen ja laimean orgasmini niihin vaihtaisin koska tahansa. Jatkuvasti kamalaa nalkutusta, kun seksiä ei silti ole tarpeeksi vaikka joka lähes päivä seksiä onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan