Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi on tylsyys numero yksi

Pitsa
05.02.2019 |

Ei ole mitään

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. En ole koskaan nähnyt mitään pointtia koko asiassa. Lähinnä koomista!

Ja kokeiltua on tullut, kun nuorempana sitä piti tehdä niinkuin kaikki muutkin. Kunnes sain tarpeekseni ja vapautin itseni turhasta pelleilystä. Nyt elän yksin ja olen tyytyväinen.

Vierailija
2/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin eläminen ja seksittömyys lie kaksi eri asiaa.

Seksi on ihanaa, kaipaan sitä yhä 11 vuoden selibaatin jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. En ole koskaan nähnyt mitään pointtia koko asiassa. Lähinnä koomista!

Ja kokeiltua on tullut, kun nuorempana sitä piti tehdä niinkuin kaikki muutkin. Kunnes sain tarpeekseni ja vapautin itseni turhasta pelleilystä. Nyt elän yksin ja olen tyytyväinen.

veit sanat suustani, täyty oikein tarkistaa pvm, että jos on vanha viestini.

Vierailija
4/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kissasi kanssa?

Vierailija
5/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin eläminen ja seksittömyys lie kaksi eri asiaa.

Seksi on ihanaa, kaipaan sitä yhä 11 vuoden selibaatin jälkeenkin.

Minä taas kaipaisin itselleni elämänkumppania, mutta seksiä en ikävöi lainkaan. Parisuhteen hankkimisessa arveluttaa juuri se toisen ihmisen todennäköinen säännöllinen seksintarve. Ennemmin yksin.

Vierailija
6/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on naurettavaa touhua, josta nainen ei saa mitään. Miehillehän se on pakkomielle, kun saavat siitä isot kiksit.

Vierailija
7/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puute aiheuttaa masennusta ja alkoholismia.

Vierailija
8/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen, myönsin sen tosin itselleni vasta  35-vuotiaana, koska en halunnut olla ns. epänormaali. NIinpä etsin parisuhteita ja harrastin niissä seksiä, näyttelin jopa innokasta ja nauttivaa toista miellyttääkseni ja todistaakseni että olen normaali. Mutta sisäisesti en koskaan tuntenut seksiä vaivan arvoiseksi, en edes silloin kun sain orgasmin - senhän saa paljon vähemmällä vaivalla itse suihkussa, joten miksi nähdä kaikki vaiva kumppaniseksin kanssa sen takia.

Lopulta sitten myönsin itselleni, että taidan olla sekä aseksuaali että aromantikko, kun en kaipaa seksiä enkä mitään muutakaan parisuhteesta. 9 vuotta jo olen ollut selibaatissa enkä usko että koskaan enää harrastan seksiä.

Vierailija
9/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ilmeisesti? Vai naisillekin?

Aktiivisen seksuaalisina aikoinani olin hyvin masentunut ja käytin päihteitä päivittäin. Nyt kaksi vuotta ilman seksiä, masennuksesta ei tietoakaan ja päihteitä en ole käyttänyt melkein yhtä pitkään aikaan.

Vierailija
10/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aktiivisen seksuaalisina aikoinani olin hyvin masentunut ja käytin päihteitä päivittäin. Nyt kaksi vuotta ilman seksiä, masennuksesta ei tietoakaan ja päihteitä en ole käyttänyt melkein yhtä pitkään aikaan.

Suljetulla?

Vierailija
11/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suljetulla?

Olisin voinut lopulta päätyäkin suljetulle, jos olisin jatkanut yrittämistä ja teeskentelyä, että nautin seksistä.

Vierailija
12/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kummalle sukupuolelle? naisista et ainakaan puhu. 

Vierailija
13/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se miehiä tarkottanut, niillehän seksi on jonkunlainen pakollinen tarve.

Nainen voi olla ilman seksiä vaivatta vaikka koko elämänsä.

Vierailija
14/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on naurettavaa touhua, josta nainen ei saa mitään. Miehillehän se on pakkomielle, kun saavat siitä isot kiksit.

Tämä nyt on täyttä puppua.

Vierailija
15/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksi on ihan ok, mutta kuitenkin täysin yliarvostetussa asemassa yhteiskunnassamme. Mukavaa, mutta yleensä myös tosi vaivalloista. On elämässä paljon muitakin, kiinnostavampia asioita. En koe itse erityisemmin tarvitsevani seksiä, vaikka median luoman kuvan mukaan jokainen ihminen harrastaa sitä tyyliin pari kertaa viikossa.

Vierailija
16/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen samanlainen, myönsin sen tosin itselleni vasta  35-vuotiaana, koska en halunnut olla ns. epänormaali. NIinpä etsin parisuhteita ja harrastin niissä seksiä, näyttelin jopa innokasta ja nauttivaa toista miellyttääkseni ja todistaakseni että olen normaali. Mutta sisäisesti en koskaan tuntenut seksiä vaivan arvoiseksi, en edes silloin kun sain orgasmin - senhän saa paljon vähemmällä vaivalla itse suihkussa, joten miksi nähdä kaikki vaiva kumppaniseksin kanssa sen takia.

Lopulta sitten myönsin itselleni, että taidan olla sekä aseksuaali että aromantikko, kun en kaipaa seksiä enkä mitään muutakaan parisuhteesta. 9 vuotta jo olen ollut selibaatissa enkä usko että koskaan enää harrastan seksiä.

Päinvastoin, ihan normaali nainen olet 

Tai sitten minäkin olen aseksuaali. Ja meitä on miljardeja.

Vierailija
17/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta, että näin monella naisella on ollut vain huonoja rakastajia. Ilmankos miehet yrittävät leimaamisella pitää naiset kokemattomina, kun ovat itse niin surkeita sängyssä. En minäkään tyytyisi enää huonoon seksiin, kun olen saanut hyvää sellaista.

Vierailija
18/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, ihan normaali nainen olet 

Tai sitten minäkin olen aseksuaali. Ja meitä on miljardeja.

..jatkan vielä. Jotkut naiset vain ikävä kyllä joutuvat koko aikuiselämänsä olemaan panoalustoina, teeskentelemällä halukasta tai väkisin.

pitäähän miehille antaa mitä tarvitsevat... 

Vierailija
19/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta, että näin monella naisella on ollut vain huonoja rakastajia. Ilmankos miehet yrittävät leimaamisella pitää naiset kokemattomina, kun ovat itse niin surkeita sängyssä. En minäkään tyytyisi enää huonoon seksiin, kun olen saanut hyvää sellaista.

Ei se liity mitenkään miesten "taitoihin", minulla on ollut kaikenlaista "rakastajaa". Se nyt vain on biologinen fakta, että naisen näkökulmasta tosta touhusta ei saa yhtään mitään, paitsi lapsia, jos niitä haluaa.

Vierailija
20/36 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on täyttä puppua.

Täyttä faktaapa.

Oletko koskaan katsellut luontodokkareita. Kannattaa katsoa, ihminenkin on vain nisäkäs.

Seksi ei todellakaan ole naaraalle tärkeää, kuin jälkeläisten takia, urokset taas panevat vaikka koska, koska saavat orkkuja työntämällä pippeleitään rakoihin.

Paneminen on miehen työtä, ikävä kyllä, saavat siitä palkinnoksi isot kiksit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi