Ville Niinistö on ajanut tällä vaalikaudella taksilla 1 215 kertaa, Toivola 1 087
Niinistö ajellut jopa 700 metrin matkoja taksilla. Osa ajoista yöaikaan vikkonloppuisin.
Niinistö lentää viikoittain Ruotsiin vaikka asuu Turussa ja vierestä menee laiva.
Mikä mahtaa olla hiilijalanjälki
Kommentit (26)
Vihreiden mielestä taksi on joukkoliikennettä eli hyväksyttävää. Vain yksityisautoilu eli ajo omalla autolla on pahaa. Paitsi jos tekee sen verovapaasti kuten Niinistö, kun jätti oman tuontiautonsa verot maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö lentää viikoittain Ruotsiin vaikka asuu Turussa ja vierestä menee laiva.
Mikä mahtaa olla hiilijalanjälki
Mahtaako lentää seisten kuten Aino Pennanen...
Paavitakseja vihreiden kansanedustajille. Niissä voi seistä.
Voi olla myös syyllisyyttä asioista, joka halutaan kohdistaa suurempaan joukkoon ihmisistä.
Kyllä mä väitän, että ainakin omassa kaveripiirissäni todellisuudessa ekologisimpia eivät ole ne, jotka jatkuvasti jauhavat ilmastokysymyksistä, syövät kasvisruokaa ja kannattavat luomua ja autottomuutta.
Tuontyyppiseen ajatteluun kuuluu jostain syystä myös oikeutus tiettyihin asioihin, esim. eräs vegaani-vihervasemmistoystäväni lähtee ainakin kerran vuodessa kaukomatkalle johonkin Aasian maahan. Lentomatka ei ole hänen ajatusmaailmassaan niin paha kuin auton omistaminen.
Ihmiset voivat ajatella niin monella tavalla asioista, ja niinhän sitä sanotaan, että *älä tee niin kuin minä teen, tee niin kuin minä sanon".
Vähän paremmilla ihmisillä on myös oikeus asioihin, joihin tavallsilla asioita ymmärtämättömillä ei ole.
Onhan tuota veronmaksajien rahoista maksettu niitäkin taksiajeluja, kun kansanedustajat tulevat baarista klo 03:30.
On se kiva olla suomalainen veronmaksaja, kun tuollaisia uutisia kuulee.