Ville Niinistö on ajanut tällä vaalikaudella taksilla 1 215 kertaa, Toivola 1 087
Niinistö ajellut jopa 700 metrin matkoja taksilla. Osa ajoista yöaikaan vikkonloppuisin.
Niinistö lentää viikoittain Ruotsiin vaikka asuu Turussa ja vierestä menee laiva.
Mikä mahtaa olla hiilijalanjälki
Kommentit (26)
Siinä niitä vihreitä arvoja. Ei ihme, että Touko Aalto sai hermoromahduksen.
Ja köyhiltä on otettu ja annettu rikkaille, no eivät liity mitenkään toisiinsa nämä asiat.
Yksityisautoilu pois, niin on vihreällä sujuvampi matkustaa taksin takapenkillä veronmaksajan piikkiin.
Eniten kyseenalaistan näitä lyhyitä kilometrin kahden matkoja eduskuntatalolta paikkaan x. Kansanedustajilla on kuitenkin käytössään mm. matkakortit, ja vihreät kun kannattavat pyöräilyä jne.
Joo, jos on kamala koiranilma, ymmärrän että taksi valitaan jo edustavuuden säilyttämisen takia, mutta noin muutoin julkiset ja pyörä/omat jalat ovat varsin passeli vaihtoehto.
Minä en ymmärrä taksin valitsemista missään tilanteessa, kun kyse on ihmisestä, joka paasaa muiden hiilijalanjäljistä työkseen.
Siinä on meillä varsinainen ympäristöpuolue; taksilla joka paikkaan, todella ekologista. Eipä varmaan ainakaan nosta vihreiden kannatusta tulevissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä taksin valitsemista missään tilanteessa, kun kyse on ihmisestä, joka paasaa muiden hiilijalanjäljistä työkseen.
Mutta jos paasaa vain muiden hiilijalanjäljestä, ei omastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos paasaa vain muiden hiilijalanjäljestä, ei omastaan?
Ai no sittenhän se on ok!
Vierailija kirjoitti:
Niinistö lentää viikoittain Ruotsiin vaikka asuu Turussa ja vierestä menee laiva.
Mahtaako lentää seisten kuten Aino Pennanen...
Parempaa hiilivapaata liikkumista.
Minusta on kunnioitettavaa, että jaksaa eduskuntatyön ohessa ajaa taksiakin. Onhan se perhe elätettävä.
Tämähän on vaan se normaali kaava elämässä.. Se, joka eniten huutelee asioista, niin tuhoaa eniten sitä ns ajamaansa asiaa.. Toivola ja Niinistö ilmaston puolesta ja ajelee minkä kerkeää taxilla. Fillarit kaupunkiin jne, niin kumpikaan ei kävele edes 100 metriä. Tossa on yks syy miksi mua ei ole koskaan kiinnostanut noi vihreät arvot ja heidän agendansa.
Kerran päivässä viimeisen 3.5 vuoden ajan.
Jätti autoveron maksamatta ruotsista tuodulle autolle, jota säilytti luvatta eduskunnan autotallissa
Ei tiennyt että autoveroissa sääntely on niin tarkkaa
HOHHOIJAA....
Vihreethän hokee, ettei Hesassa tarvi omaa autoa. Ihan sen mukaanhan toi menee.
Vihreät eivät ole ikinä tehneet mitään, mistä Suomi jotenkin hyötyisi.
Vierailija kirjoitti:
Niinistö ajellut jopa 700 metrin matkoja taksilla. Osa ajoista yöaikaan vikkonloppuisin.
Sellasia kaksinaamaisia konnia tää maa päälään kantaa.
Kaksinaismoralisti.